جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه وسترن ۱۸۶۰ ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت

تاریخ بروزرسانی :
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

تنوع همه چیز در مشهد بالاست، از هتل و رستوران بگیرید تا بازار، مرکز خرید و کافی‌ شاپ. درست است که تعداد کافی شاپ‌های مشهد زیاد است، ولی روی همه‌شان هم نمی‌شود حساب کرد و ممکن است شمایی هم که تنها قصد خوردن چای را داشته اید، پشیمان از آنها بیرون بیایید. از تمام این ها بگذریم،کافه۱۸۶۰ با تمام خلاقیت که ایجاد کرده است خود مجموعه ای از برند کافه های هیجده شصت است و به جذابیت آن بیشتر افزوده است.کافی شاپ های مشهد اگرچه در مقایسه با کافه شهرهایی مثل تهران یا اصفهان خیلی خاص نیستند، ولی بعضیهایشان به یکبار امتحان کردن می‌ارزند.

کافه 1860 مشهد1 کافه وسترن 1860 ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت

کافه وسترن ۱۸۶۰ ، یک کافی شاپ منحصربفرد به سبک وسترن که در سال ۲۰۱۵ تنها با گذشت یکماه از شروع فعالیت توسط یک پیج معتبر نیویورکی در لیست بهترین کافی شاپ های غیر زنجیره ای جهان قرار گرفت، دارنده جایزه بهترین طراحی اقتباسی از دالاس و تحسین شده توسط مرکز برگزارکننده روز جهانی کابوی!
کافه ای که حال و هوای هرکسی را دگرگون می کند. کافه ۱۸۶۰ با آن فضای متفاوت و عجیبش دنیای دیگری در خود دارد؛ همین که وارد کافه می شوید خودتان را وسط یکی از لوکیشن های فیلم های وسترن می یابید. کافه ای که دکوراسیونش براساس سال ۱۸۶۰ طراحی شده است و ظاهر متفاوت آن برای جوان ها یک تجربه ی جدید و برای بزرگترها نوستالژی دوران جوانی شان است.

روی دیوارها کلاه کابویی و عکس‌هایی از فیلم‌های وسترن نصب شده و موزیک کانتری که پخش میشود نیز به کافه فضای وهم آلودی بخشیده است.کافی شاپ ۱۸۶۰ مشهد در کنار موزیک کانتری و برخورد خوب و حرفه ای پرسنل با کلاه و لباس کابوی به یک کافه ی همه چیز تمام وسترنی تبدیل شده است.از دکور کافه که بگذریم خوردنی‌های قابل قبول و کارکنان پذیرا و مهربان کافه میتواند برایمان جالب باشد، هرچند که بسیاری میحط دنجش را هم پسندیده‌اند.

کافه 1860 مشهد2 کافه وسترن 1860 ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت

اما تنها ظاهر این کافه نیست که هر کسی را به سمت خود جذب می کند؛ کافیست سری به منوی کافی شاپ ۱۸۶۰ مشهد بزنید و در فصل سرما خودتان را مهمان یک قهوه ی خوش طعم کنید.
راستی لذت امتحان موکتل مارگاریتا و آیس لمون تی خنک این کافه را در فصل تابستان در کنار برگرهای اصیل آمریکایی از دست ندهید. از بهترین خوردنی‌های کافه ۱۸۶۰، هات داگ و همبرگرهایش است و چیزهایی مثل چای کابوکی، پای سیب و ماکیاتو.

نحوه دسترسی به کافه وسترن ۱۸۶۰

آدرس: مشهد، هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم
ساعت فعالیت کافی شاپ ۱۸۶۰مشهد از ۳۰: ۱۷ الی ۲۴ است. گنجایش سالن کافی شاپ در حدود ۳۰نفر می‌باشد. دارای اینترنت وایرلس است و رزرو تلفنی نز امکان دارد.
کافه 1860 مشهد3 کافه وسترن 1860 ، از مجموعه ‏برندهای هیجده شصت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد