جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه نوآ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ آذر ۱۳۹۶

کافه نوآ تهران، در ردیف بهترین و لوکس‌ترین کافه‌های این شهر بوده که در خیابان ولی‌عصر خودنمایی می‌کند. کافه‌ای در دل پردیس سینما گالری ملت که طرفداران خاص خودش را در میان تهران‌نشینان دارد. پس از دیدن فیلمی عالی می‌توانید سری هم به کافه نوآ زده و لحظاتی شاد را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید. فضای کافه نوآ تهران، در عین سادگی بسیار شیک و زیبا بوده و حضور در آن آرامشی وصف‌نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.
منوی پروپیمان این کافه، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار داده و شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند. انواع آیس پک، نوشیدنی‌های گرم، کیک و دسر، گلاسه، آبمیوه‌های طبیعی، بستنی، سالاد و پیش‌غذا و کوکتل در کافه نوآ برای مهمانان سرو می‌شوند. سالاد سزار، اسنک مرغ، سالاد یونانی و بشقاب سبزیجات این کافه واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. با سفارش هر یک از دمنوش‌های خوش‌طعم و دلچسب کافه نوآ تهران، همچون چای سبز، دمنوش بابونه، چای ماسالا، دمنوش سیب و چای هل و دارچین خستگی یک روز سخت و پرمشغله را از تن به در کنید.
خبر خوش این‌که، امکان برگزاری جشن تولدی به‌یادماندنی نیز در کافه نوآ تهران برای شما عزیزان وجود دارد. پرسنل خون‌گرم و صمیمی این کافه، تمام تلاش خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشن برای شما می‌کنند. پذیرایی با انواع نوشیدنی‌ها و فینگر فودهای بی‌نظیر در کنار کیک‌هایی خاص تنها گوشه‌ای از تدارکات اهالی نوآ برای مراسم تولد مهمانان است.
آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینما گالری ملت، همکف شرقی.
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۱۴۶۲۷۴

کافه نوآ تهران کافه نوآ تهران

کافه نوآ تهران1 کافه نوآ تهران

کافه نوآ تهران2 کافه نوآ تهران

کافه نوآ تهران3 کافه نوآ تهران

کافه نوآ تهران4 کافه نوآ تهران

کافه نوآ تهران5 کافه نوآ تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهدی ینگجه

    عالی هست پرفکته ایشالا بیام یه روزی

    ۳۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *