رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ آبان ۱۳۹۶

کافه تیوان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه تیوان تهران، یکی از بهترین و لوکس‌ترین کافه‌های پایتخت می‌باشد. جایی که در میان شلوغی‌های محله زعفرانیه می‌تواند خستگی یک روز سخت را از تنتان به در ‌کند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که چرا نام این کافه را تیوان گذاشته‌اند. راستش را بخواهید، تیوان اسمی است فارسی که به معنای توانا می‌باشد. ازآن‌جایی‌که صاحبان این کافه بسیار بر توانایی و قدرت مردم ایران در انجام دادن کارها معتقدند، این نام پر‌مسما و زیبا را برای کافه خود برگزیده‌اند.
در مورد دکوراسیون کافه تیوان تهران باید بگوییم که دقت و ظرافت به کار گرفته شده در طراحی این کافه واقعاٌ قابل تحسین است. محیطی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز که در نظر اول توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هماهنگی رنگ‌های وسایل به کار گرفته شده در این کافه، یکی از جذاب‌ترین خصوصیات دکور تیوان می‌باشد. علاوه بر سالن اصلی بزرگ این کافه، فضای بازی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. سرو سفارشی خوشمزه در این محیط دل‌انگیز و باصفا واقعاٌ انسان را سر ذوق می‌آورد. باید بگوییم که فضای دوستانه و دلنشین کافه تیوان از بهترین گزینه‌ها برای قرارهای دو نفره و دورهمیهای خانوادگی می‌باشد. حتی می‌توانید جلسات رسمی و کاری خود را نیز در این کافه بی مانند برگزار کنید.
منوی پروپیمان کافه تیوان تهران، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار می‌دهد. انواع صبحانه‌های خوشمزه و دلچسب، نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع دسر و شیرینی‌های لذیذ و بی‌نظیر را در منوی متنوع این کافه مشاهده می‌کنید. خبر خوش این‌که، کافه تیوان تهران با بهترین غذاهای فرنگی شامل انواع برگر، پانینی، غذاهای گریل، استیک و سالادهای فوق‌العاده خوشمزه نیز از شما عزیزان پذیرایی درخوری به عمل می‌آورد.
باید بدانید که مواد اولیه به کار گرفته شده در این کافه، از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و به صورت روزانه تهیه می‌شوند. همچنین، نان‌های تازه و خوشمزه‌ای که هر روز در کافه تیوان تهیه می‌شوند، طعمی عالی دارند. سیستم تصفیه آب بسیار حرفه‌ای و خوب این کافه، حتی قابلیت تصفیه آب مقطر را نیز داراست. در تمام مراحل طبخ و آماده‌سازی غذاها از این آب تصفیه شده استفاده می‌شود.
آدرس: تهران، زعفرانیه، بلوار بهزادی، بین خیابان‌های مردانی و ماکویی‌پور، پلاک ۳۲.
شماره تماس: ۲۲۴۳۱۸۸۹-(۰۲۱ )
-تیوان-تهران-1 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-2 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-3 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-4 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-5 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-6 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-7 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-8 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران-9 کافه تیوان تهران

-تیوان-تهران کافه تیوان تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *