رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ آذر ۱۳۹۶

کافه آلبالو تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه آلبالو تهران، یکی از محبوب‌ترین کافه‌ها در پایتخت بوده که در خیابان ونک و حوالی اتوبان کردستان واقع شده است. کافه‌ای در دل پاساژی قدیمی و ساده به نام آینه که با داشتن محیطی صمیمی و دنج طرفداران بسیاری در میان تهران‌نشینان دارد. فضایی دلنشین و آرامش‌بخش همراه با میز و صندلی‌های زیبا و تابلوهای نشسته بر دل دیوار همه و همه نوید عصری دلپذیر را در کافه آلبالو تهران به شما می‌دهند.
خبر خوش این‌که، امکان برگزاری تولدی باشکوه و به‌یادماندنی نیز در این کافه برای شما عزیزان وجود دارد. باید بگوییم که سرویس تولد در آلبالو هزینه اضافی برای مهمانان نداشته و آن‌ها می‌تواند بنا به سلیقه خود فضا را بادکنک‌آرایی و تزیین نمایند. در حقیقت، اهالی کافه آلبالو همه چیز را به مشتری سپرده و بابت آن هیچ هزینه‌ای اضافی از وی دریافت نمی‌کنند.
از دلایل محبوبیت کافه آلبالو تهران، می‌توان به پرسنلی خون‌گرم و صمیمی و کیفیت بالای خوراکی‌های سرو شده در آن اشاره کرد. سیب‌زمینی بیکن مخصوص، پنینی بیکن گوشت و مرغ، پنینی سبزیحات در رده غذاهای طبخ شده در این کافه بوده که با عطروطعمی عالی برای شما سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های گرمی همچون چای ماسالا، چای لاته، دمنوش انرژی، دمنوش آلرژی و دمنوش جوانی می‌توانند خستگی یک روز سخت کاری را از تنتان بیرون کنند. موهیتو توت‌فرنگی، لیموناد زنجبیل و خیار سنکنجبین کافه آلبالو تهران واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند.
آدرس: تهران، خیابان ونک، نرسیده به اتوبان کردستان، برج آینه ونک، طبقه اول تجاری.
شماره تماس: ۸۸۷۸۴۰۶۷-(۰۲۱)

-آلبالو-تهران-1-1 کافه آلبالو تهران

-آلبالو-تهران-2-1 کافه آلبالو تهران

-آلبالو-تهران-3 کافه آلبالو تهران

-آلبالو-تهران کافه آلبالو تهران

           
 

نظر کاربران :

  • مهدی درخشنده

    اینکه کافه برا تولد هزینه اضافی نمیگیره خودش نقطه مثبت کافه است . برعکس خیلی کافه ها

    ۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *