رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ دی ۱۳۹۷

چطور بلیط چارتر ارزان هواپیما بخریم؟

لینک این مطلب کپی شد!

اکثر افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما دارند در مرحله ی اول به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما می باشند؛ اما در این بین افرادی که در طول سال بخاطر شرایط کاری و یا تحصیل سفرهای هوایی زیادی را تجربه می کنند و نسبت به دیگران به هزینه ی خرید بلیط هواپیما توجه ویژه ای دارند. برای داشتن سفرهای حرفه ای و ارزان یکی از بهترین راهکارها خرید بلیط چارتر ارزان هواپیما می باشد.

 چطور بلیط چارتر ارزان هواپیما بخریم؟

اگر تجربه ی خرید بلیط هواپیما را داشته باشید، قطعا با دو اصطلاح بلیط سیستمی و بلیط چارتر آشنا هستید و بارها به گوشتان خورده است. بلیط سیستمی به آن دسته از بلیط هایی گفته میشود که مستقیما توسط ایرلاین ها قیمت گذاری شده و نرخ ثابتی دارند. در مقابل، بلیط چارتر به بلیط هایی گفته میشود که توسط آژانس های مسافرتی از ایرلاین ها اجاره شده و با نرخ های متفاوت به فروش می رسند. به همین خاطر است که در بسیاری از روزهای سال می توان با خرید بلیط چارتر تا حد زیادی در هزینه های سفر صرفه جویی کرد. البته خرید بلیط چارتر ارزان نیاز به رعایت نکات خاصی دارد که عبارتند از:

خرید اینترنتی بلیط چارتر ارزان هواپیما
تفاوتی ندارد که قصد خرید بلیط سیستمی داشته باشید یا بلیط چارتر، در هر صورت اولین گام برای کاهش هزینه های سفر خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد. همان طور که اشاره کردیم، نرخ بلیط چارتر توسط چارترکننده ها تعیین شده و ثابت نمی باشد، در نتیجه با مقایسه ی نرخ ها در سایت ها و چارترکننده های مختلف می توانید ارزان ترین بلیط را جستجو و خریداری کنید. البته با مراجعه ی حضوری به آژانس های مسافرتی هم می توان بلیط چاتر خرید، اما مسلما نمی توانید در کمترین زمان نرخ بلیط چارتر در اکثر چارترکننده ها را با هم مقایسه کنید و حق انتخاب کمتری خواهید داشت.

خرید بلیط چارتر ارزان در زمان مناسب
یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر نرخ بلیط چارتر، زمان و میزان تقاضا برای خرید بلیط هواپیما می باشد. هر اندازه تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بیشتر باشد، به همان اندازه نرخ بلیط چارتر افزایش پیدا میکند و این میتواند بر روی هزینه های سفر تاثیر زیادی داشته باشد.

 چطور بلیط چارتر ارزان هواپیما بخریم؟

خرید بلیط چارتر لحظه آخری
یکی از دلایلی که نرخ بلیط چارتر در بسیاری از مواقع ارزان تر از بلیط سیستمی می باشد، خرید تمام بلیط های هواپیما برای یک مسیر و روز خاص توسط شرکت های چارترکننده می باشد. در نتیجه تفاوت قیمت زیادی نسبت به بلیط سیستمی داشته و برای تجربه ی خرید بلیط ارزان هواپیما یک فرصت ویژه می باشد. حال شرایطی را در نظر بگیرید که چارترکننده موفق به فروش تمام بلیط های هواپیما نشده و صندلی های هواپیما خالی مانده و چارترکننده با ضرر زیادی مواجه خواهد شد. بهترین کاری که در این شرایط می توان انجام داد، کاهش نرخ بلیط هواپیما برای جذب مسافر بیشتر خواهد بود. به این دسته از بلیط های هواپیما که در ساعات نزدیک به پرواز به فروش میرسند، اصطلاحا بلیط لحظه آخری گفته میشود و فرصتی ویژه برای افرادی می باشد که سفرهای هوایی بخش ثابت و مهمی از زندگی شان می باشد.

 چطور بلیط چارتر ارزان هواپیما بخریم؟

خرید بلیط چارتر ارزان هواپیما از سایت های معتبر
از آنجا که بلیط چارتر را با مقایسه ی نرخ بلیط در سایت ها و چارترکننده های مختلف می توانید ارزان تر بخرید، در نتیجه باید سایت هایی را برای خرید بلیط انتخاب کنید که خرید بلیط چارتر از اکثر چارترکننده های معتبر را پوشش دهد و در کمترین زمان بتوانید نرخ بلیط را بر اساس ایرلاین، زمان وکلاس پروازی با هم مقایسه کنید و در نهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. سایت رسمی خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا۲۴، یکی از فعالان در حوزه ی گردشگری می باشد که امکان خرید بلیط هواپیما از ۹۵۰ ایرلاین داخلی و خارجی و اکثر چارترکننده های معتبر داخلی را فراهم نموده است. برای خرید بلیط هواپیما کافیست از منوی پرواز داخلی یا خارجی مبدا، مقصد و زمان پرواز را مشخص نموده و وارد صفحه ی نمایش لیست پروازهای سیستمی و چارتری شوید و بلیط مورد نظرتان را بعد از مقایسه ی جامع و نامحدود انتخاب و خریداری کنید.
لازم به ذکر است که با رسپینا۲۴، علاوه بر خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، به راحتی می توانید نسبت به رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی، خرید آنلاین تور داخلی و خارجی، خرید بلیط قطار و اتوبوس، اقدام کنید و سفرهایی آرام و بدون نگرانی را شروع کنید. با رسپینا۲۴ روی زمین نمی مانید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *