جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چرا با تور استانبول سفر کنیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۱ خرداد ۱۳۹۷

استانبول یکی از زیبا ترین شهر های جهان است که علاوه بر دیدنی های تاریخی ای که دارد جاذبه های مدرن و متنوع زیاد آن باعث شده که تور استانبول محبوبیت زیادی در میان گردشگران را داشته باشد. استانبول تنها شهری است که در دو قاره بزرگ آسیا و اروپا قرار دارد و از نظر تعداد گردشگرانی که سالانه به خود جذب می کند مقام سوم جهان را کسب کرده است.

تور استانبول چرا با تور استانبول سفر کنیم؟

استانبول از نظر زمانی حدود یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است , واحد پول این کشور لیر ترکیه است و دو فرودگاه بین المللی به نام های آتاتورک و صبیحه گوکچن دارد که شما در تور استانبول بنابر مقصد سفرتان به یکی از این فرودگاه ها خواهید رفت.

بهترین زمان سفر به استانبول
تور استانبول در فصل بهار به علت استقبال فراوان گردشگران و شرایط مناسب آب وهوایی قیمت بالاتری نسبت به سایر ماه های سال دارد و پس از آن در فصل تابستان نیز استقبال فراوانی دارد. در فصل پاییز و زمستان میزان استقبال گردشگران از تور استانبول به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی و سرمای استانبول کاهش می یابد.

تور استانبول 1 چرا با تور استانبول سفر کنیم؟

فصل زمستان کمترین میزان استقبال را نسبت به سایر فصول دارد ولی اگر شما به ورزش های زمستانی و تفریحات زمستانی علاقه دارید حتما تور استانبول زمستان را تجربه کنید و از مکان های ورزشی استانبول که ویژه فصل زمستان است بهره مند شوید.
اگر علاقمند به خرید و گردش در مراکز خرید هستید باید خود را برای پیاده روی های زیاد و البته برای شما لذت بخش آماده کنید!فصل بهار و تابستان بهترین فصل برای سفر به استانبول برای خرید و گردش در مراکز خرید است زیرا آب و هوای مطلوب تری نسبت به سایر فصول دارد.البته شاید بهتر است بدانید که فستیوال های خرید استانبول تقریبا در تمامی فصول سال برگزار می شود.

هزینه اقامت در استانبول
استانبول همان طور که گفته شد سومین شهر پربازدید جهان است و به همین دلیل قیمت تور استانبول از جمله مهم ترین نکاتی است که مسافران تور استانبول به آن توجه می کنند.

تور استانبول 2 چرا با تور استانبول سفر کنیم؟

هزینه تور شما شامل هزینه اقامت, پرواز رفت و برگشت است. اگر از جمله افرادی هستید که به سفر و گردشگری علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در هزینه های سفر خود از تور ارزان استانبول آرشین پرواز استفاده نمایید و هزینه کمتری برای اقامت و پرواز رفت و برگشت خود نمایید.
شرکت هواپیمایی آرشین پرواز بهترین و ویژه ترین تور ترکیه و تور استانبول را با امکانات بسیار عالی و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد و برایتان یک سفر بسیار دل انگیز را آرزومند است.

آدرس وبسایت : www.arshinparvaz.com
آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید..

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد