جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پارک و اسکله قایقرانی

تاریخ بروزرسانی :
۴ خرداد ۱۳۹۷

یکی از مهمترین عواملی که باعث زیبایی شهر بابلسر گردیده است گذشتن رودخانه بابلرود از مرکز این شهر می باشد. رودخانه ای بسیار زیبا که جریان بسیار آرام آب آن آرامش خاصی به آن بخشیده است. امکانات بسیار خوبی نیز در کنار این رودخانه جهت استفاده مسافران ایجاد شده است. امکاناتی چون اسکله های قایق رانی، پدالو، سفره خانه، قلیان سرا، رستوران، کافی شاپ و پارک و فضای سبز اطراف رودخانه مکانی بسیار خوب جهت تفریح و استراحت می باشد. در انتهای مسیر رودخانه بابلرود و پس از گذر از اسکله های قایقرانی اطراف رودخانه به سواحل زیبای دریای بابلسر می رسیم.
babolsar 1361034471 پارک و اسکله قایقرانی

بابلسر 1361034471 پارک و اسکله قایقرانی

رودخانه بابلرود در بابلسر که شهر را به قسمت تقسیم کرده است با دو پل به یکدیگر متصل شده اند. از پل اول تا انتهای رودخانه یعنی پس از پل دوم در دو طرف دارای فضایی برای اقامت مسافران با امکانات نامبرده در فوق است که شما می توانید در کنار این رودخانه با درخت های کهن سال و زیبایش لحظات خوشی را تجربه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    بسيار پارك زيبايي است مخصوصا كه اطراف آن پر از رستوران است

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نسترن حبیب الهی

    بابلسر یکی از شهرهای توریستی، تفریحی شمال است که ساحل زیبایی داره و رودخانه بابل رود از وسط شهر میگذره و زیبایی خاصی به این شهر داده .این شهر رستورانها و ویلاها و هتل های خوبی برای اقامت داره ، فقط ساحل دریا از دست بنی بشر حسابی کثیف و پراز زباله شده . : ((

    ۱۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *