رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

پارک ملت شهرکرد

لینک این مطلب کپی شد!

پارک ملت شهرکرد یکی از بوستان‌های شهرکرد است که فضای سبز زیبا و امکانات رفاهی و بهداشتی آن در روزهای گرم تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پارک ملت به عنوان یکی از گردشگاه های اصلی شهرکرد و از مرتفع ترین بوستان های شهری ایران به شمار می رود. این پارک دارای امکانات تفریحی و رفاهی خوبی مثل شهر بازی ، سرویس بهداشتی ، آلاچیق ، فضای نشیمن و پارکینگ است، به همین جهت پارک ملت شهرکرد یکی از انتخاب های اصلی مسافران و شهروندان شهرکردی برای تفریح است.

-ملت-شهرکرد پارک ملت شهرکرد

شَهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران و مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است شهرکرد در ۹۷ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر (در شهریور ۱۳۱۴ خورشیدی)، به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهرکرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است. شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است و به همین دلیل به بام ایران شهرت دارد.

-ملت-شهرکرد پارک ملت شهرکرد

در بلندترین نقطه شهرکرد، پارک بسیار زیبایی به نام پارک ملت وجود دارد از آن جا می توان به تمام ایران سلام گفت. در قسمت شرقی شهر شهرکرد پارکی با فضای سبز وسیعی وجود دارد که با توجه به کوهپایه ای بودن وجنگلی بودن این پارک ووجود امکانات رفاهی ، شهر بازی ، سرویس بهداشتی ، آلاچیق ، فضای نشیمن و پارکینگ نظر هر مسافری را به خود جلب می کند . این پارک به علت چشم انداز مناسب ومسلط بودن بر شهر شهرکردمی تواند اوقات خوشی را برای مسافران وگردشگران بوجود آورد.

-ملت-شهرکرد1 پارک ملت شهرکرد

نحوه دسترسی به پارک ملت شهرکرد

آدرس:استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان حافظ

-ملت-شهرکرد2 پارک ملت شهرکرد

برای آشنایی بیشتر با شهرکرد پیشنهاد می کنیم به صفحه جاهای دیدنی شهرکرد مراجعه بفرمایید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *