رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ آبان ۱۴۰۱

پارک ساحلی دامون کیش

لینک این مطلب کپی شد!

پارک ساحلی دامون کیش ، امکانات تفریحی زیادی را برای گردشگرانی که سالانه به این جزیره زیبا می روند ، فراهم کرده است . این پارک یکی از چهار پارک معروف کیش است که نباید فرصت بازدید از این جای دیدنی را ازدست داد . ساحل دامون یکی از زیباترین ساحل‌های جزیره است و چشم‌انداز خاص دارد.پارک ساحلی دامون در شمال جزیره و در نزدیکی بازار دامون قرار گرفته است. در این ساحل، هتل‌هایی برای اقامت مسافران ساخته شده‌اند. این هتل‌ها چشم‌انداز دریای نیلگون خلیج فارس را به چشمانتان تقدیم می‌کنند و هر کس مسافر این هتل‌ها باشد، می‌تواند زیبایی دریا را از پنجره اتاقش تماشا کند.

دیدنیهای پارک ساحلی دامون کیش

وقتی وارد این پارک ساحلی زیبا می‌شوید، اول از همه درخت‌های سرسبز نخل به چشم می‌خورند که اول ساحل را فرا گرفته‌اند. سکوت حکم‌فرما بر این ساحل را با هیچ چیز دیگری نمی‌توان عوض کرد. آرامش این ساحل برای گردشگران بی‌نظیر است و هر گردشگری به آنجا می‌رود، دوست دارد دوباره به این ساحل زیبا برود.پارک ساحلی دامون علاوه بر امکانات معمول، هتل و پاساژ نیز دارد و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.کمی جلوتر از فضای پارک، در وسط درخت‌های نخل و در فضایی سرسبز، خرگوش‌های زیبا و بازیگوش دیده می‌شوند که لابه‌لای تیغ‌های درخت و گل‌های زیبا پنهان شده‌اند.اگر برای خرگوش‌ها غذا ببرید، به شما نزدیک‌تر می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را نوازش کنید. نوازش‌کردن خرگوش‌ها حس خیلی خوبی است که نمی‌شود آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد. در وسط پارک پلی چوبی نصب شده است که دوست دارید همان لحظه رویش بایستید و عکس بیندازید.

پارک ساحلی دامون کیش پارک ساحلی دامون کیش

قدم‌زدن در ساحل ماسه‌ای و تماشای ماهی‌های داخل دریا و دیدن لاک‌پشت‌های داخل آب که در جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند، از سرگرمی‌های خاصی است که هر گردشگری می‌تواند تجربه‌اش کند. کنار ساحل آلاچیق‌های درختی زیبایی گذاشته شده است که می‌توانید ساعت‌ها به‌دور از هر غم و غصه‌ای آنجا بنشینید و دریای نیلگون خلیج فارس را تماشا کنید.هر پارک ساحلی‌ای امکانات مخصوص به خودش را دارد. پارک ساحلی دامون علاوه بر امکانات معمول، هتل و پاساژ نیز دارد و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امکانات تفریحی پارک ساحلی دامون کیش

دوچرخه و موتور

این موتور ها کاملا برقی بوده و کار کردن با آن ها بسیار راحت است. خوبی موتورها بی صدا بودن آن هاست. محدودیت جنسی برای زنان و مردان آزاد و یکسان است که نکته قابل ذکر این تفریح است هر شخصی حق استفاده از موتور و دوچرخه به مدت یک ساعت را دارد.

تفریح‌ های آبی مانند پاراسل

یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در ساحل دامون کیش انجام دهید پاراسل است. در این تفریح مهیج با پوشیدن جلیقه نجات با چتر پرواز دل به آب می زنی و در فضایی بین دریا و آسمان شاهد زیبایی اطراف خود خواهی بود.

فلای بورد و زمین بازی برای کودکان

فلای بورد هم یکی دیگر از بازی های مهیج است که بر روی یک جت اسکی که به آن متصل شده ای و با پمپاژ آب می توانی حرکات نمایشی انجام دهید. پارک ساحلی دامون کیش زمین بازی مخصوص خردسالان دارد که می توانید لحظاتی خوشی را برای نونهالان و کودکان رقم بزنید.

قایق‌سواری

قایق سواری یکی از پرطرفدارترین تفریحات است که با پرداخت بهای بلیط می توانید دقایقی را در آب های نیلگون خلیج فارس بگذرانید و لذت ببرید. البته شما می توانید در این مکان ماهیگیری کنید که نکته جالبی که در تمام پارک های ساحلی کیش است برای تمام تفریحات تدارک دیده شده آموزش قرار داده شده که نیم ساعت قبل از انجام آن تفریح توسط مربی خبره آموزش داده می شود. وبعد از آن شما بدون هیچ دغدغه و ترسی می توانید از وسایل استفاده نمایید.

هتل های ساحلی دامون

در کنار تمام زیبایی های پارک ساحلی دامون کیش، امکاناتی برای اقامت مسافرین درنظر گرفته شده است. ساخت چند هتل مجلل اطراف این ساحل توانسته سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند. این هتل ها در دو برج شرقی و غربی ساخته شده اند که دارای ۹ طبقه با ۵ ورودی هستند. از طبقه ۴ تا طبقه آخر برج بهترین دید را به دریا و سواحل اطراف دارد. هر اتاق با متراژ ۱۳۵ متر و دو خوابه در اختیار مسافرین عزیز قرار می گیرد.

 

نحوه دسترسی به پارک ساحلی دامون کیش

آدرس :هرمزگان- جزیره کیش- خیابان وصال- پارک ساحلی دامون کیش

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *