جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هواپیمایی قطر در ایران می‌ماند

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ مهر ۱۳۹۷

برخلاف توقف فعالیت شرکت‌های هواپیمایی انگلیس، فرانسه، هلند و امارات در ایران به دنبال خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام و تشدید نوسانات ارزی که سفرهای هوایی را در مسیرهای خارجی تحت تاثیر قرار داد، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد روابطش را با ایران قطع نخواهد کرد.

أکبر الباکر، مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در یک کنفرانس بازرگانی در دوحه قطر، در پاسخ به ایسنا درباره تداوم فعالیت این شرکت هواپیمایی در بازار ایران با توجه به بازگشت تحریم‌های آمریکا، تاکید کرد: تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه ایران بر پروازهای قطر ایرویز به ایران تأثیری نخواهد گذاشت.

او گفت: تحریم‌ها صنعت هوانوردی را در بر نمی‌گیرند. پروازهای قطر ایرویز به مقاصد کنونی در ایران ادامه خواهد یافت.

هواپیمایی قطر همچنان از دوحه به شهرهای مشهد، شیراز و تهران پرواز دارد.

qatar هواپیمایی قطر در ایران می‌ماند
با قطع پروازهای سایر شرکت‌های اروپایی و اماراتی، سفر گردشگران خارجی به ایران در این مدت تحت شعاع قرار گرفته است. مسئولان هواپیمایی ایران بر این باورند با خروج برخی شرکت‌های هواپیمایی از ایران، بازار رقابت برای شرکت‌های هواپیمایی ایران فراهم شده است.

حمید بعیدی‌نژاد ـ سفیر ایران در بریتانیا ـ نیز در پس از خروج بریتیش ایرویز از بازار ایران گفته بود که هواپیمایی جمهوری اسلامی با سه پرواز مستقیم به لندن می‌تواند خلأ ایجاد شده را پر و از این فرصت استفاده کند.

منبع: ایسنا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد