جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل گسترش تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۰

هتل گسترش تبریز ، با مالکیت و مدیریت شرکت ساختمان و خدمات نوساز، در ۱۳ طبقه و با دارا بودن حدود ۱۳۰ اتاق و سوئیت متنوع، به همراه رستوران های زیبا و سایر امکانات رفاهی، با چشم اندازی زیبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاریخی تبریز، واقع شده است. هتل گسترش با چشم اندازی زیبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاریخی تبریز، واقع شده است نزدیک بودن این هتل به آثار و مکان های تاریخی و گردشگری، سازمان ها و ادارات دولتی، اماکن و پاساژهای تجاری ، بیمارستان ها، دانشگاه های ملی و آزاد تبریزو… موجب تسهیل دسترسی میهمانان و ایجاد موقعیت ممتاز برای هتل گسترش تبریز شده است.

هتل چهارستاره گسترش یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل‌های تبریز است. با اقامت در هتل گسترش در نزدیکی بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری، مراکز خرید و ادارات دولتی قرار می‌گیرید. برای مثال با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از موزه تبریز، مسجد کبود و مقبره‌الشعرا بازدید کنید. همچنین مراکز خریدی چون پاساژ اسکان، پاساژ نسیم و مجتمع تجاری بلور هم فاصله بسیار کمی از هتل دارند. بنابراین با انتخاب هتل گسترش تبریز علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید، می‌توانید از امکانات متنوع هتل بهره‌مند شوید.

هتل گسترش تبریز29 800x533 هتل گسترش تبریز

اتاق و سوئیت

هتل گسترش تبریز به‌منظور رفاه حال میهمانان خود بهترین واحدهای اقامتی را تدارک دیده‌است. در مجموع ۱۵۰ اتاق و سوئیت در این هتل جای گرفته که تمامی ‌آن‌ها از امکانات بسیار خوبی برخوردارند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق‌ها در دسترس بوده و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. تختخوابهای موجود در اتاق‌ها کاملا استاندارد و راحت است. فضای نشیمن و تلویزیون هم برای راحتی بیشتر فراهم شده‌است. یخچال و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل است.
اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند.

زوج‌ها و گروهای دو نفره هم می‌توانند اتاق‌های دوتخته هتل را انتخاب کنند. اتاق‌های سه تخته ، چهارتخته وپنج‌تخته همبخش دیگری از اتاق‌هایی است که در این هتل ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان اقامتی لوکس‌تر با فضا و امکانات بیشتر هستید می‌توانید سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه هتل با ظرفیت‌های چهار و پنج نفر را انتخاب کنید.

هتل گسترش تبریز31 800x533 هتل گسترش تبریز

رستوران و کافی شاپ

این هتل با رستوران‌های متنوعی پذیرای میهمانان خود است. می‌توانید روز خود را با انرژی‌تر از همیشه با صرف صبحانه در سالن صبحانه‌خوری هتل شروع کنید. رستوران دیگر هتل که در طبقه اول قرار داشته و ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارد با انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.
علاقه‌مندان به فست‌فود هم می‌توانند انواع غذاهای مورد‌نظر خود را در رستوران فست‌فود هتل نوش‌جان کنند. علاوه بر رستوران‌ها هتل گسترش یک کافی‌شاپ دنج هم دارد که در فضایی آرام و دلنشین با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان‌وعده‌های خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل گسترش تبریز24 800x533 هتل گسترش تبریز

امکانات تفریحی

در هتل گسترش تبریز در تمامی ‌قسمت‌ها به اینترنت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. مجموعه ورزشی هتل به شما انرژی مضاعف میبخشد. این مجموعه از‌ بخش‌های مختلفی شامل استخر، سونا، جکوزی، آب‌درمانی، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی تشکیل شده‌است. در اینبخش می‌توانید علاوه بر رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنید.

هتل گسترش تبریز21 800x533 هتل گسترش تبریز

سالن و تالار

این هتل همچنین سالن‌های چندمنظوره ویژه‌ای برای برگزاری انواع مراسم، جشن‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها اختصاص داده است. این سالن‌ها یک سالن کنفرانس و همایش، یک سالن آمفی‌تئاتر و یک تالار عروسی را شامل می‌شوند که تمامی ‌آن‌ها با بهره‌گیری از کادر مجرب و تجهیزات کامل جهت برگزاری انواع مراسم به بهترین نحو ممکن، آمادگی کامل دارند.

هتل گسترش تبریز27 800x533 هتل گسترش تبریز

نحوه دسترسی

آدرس  : استان آذربایجان شرقی ، تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه آبرسان

تلفن :۰۴۱۳۳۳۶۶۵۹۰الی ۹

هتل گسترش تبریز20 800x533 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز22 800x533 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز23 800x533 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز25 800x533 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز28 800x411 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز30 800x489 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز32 800x533 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز33 800x533 هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز36 800x533 هتل گسترش تبریز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل تمیز و با امکانات اتاقها خوب بود، به نظر میرسید به تازگى باز سازى در قسمت اتاقهاى هتل صورت گرفته . اتاقها بزرگ و نوساز و راحت و تمیز بودند. فقط مشکل کم بودن تعداد آسانسورها نسبت به طبقات بود و جهت استفاده از آسانسور خیلى معطل میشدیم.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل تميز و با امكانات اتاقها خوب بود، به نظر ميرسيد به تازگى باز سازى در قسمت اتاقهاى هتل صورت گرفته . اتاقها بزرگ و نوساز و راحت و تميز بودند. فقط مشكل كم بودن تعداد آسانسورها نسبت به طبقات بود و جهت استفاده از آسانسور خيلى معطل ميشديم.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد