جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیان کوثر اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیان کوثر اصفهان به سان نگینی درخشان در مرکز شهر اصفهان با موقعیتی استثنایی و منحصر به فرد در دل آبی مناظر بدیع و دیدنی در حاشیه زاینده رود و مشرف به پل تاریخی ا… وردی خان یا همان سی و سه پل معروف قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، مراکز تجاری و اداری شهر، هتل از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار است. خیابان تاریخی چهارباغ، میدان نقش‌جهان، کاخ هشت‌بهشت و بازار اصفهان ازجمله اماکن دیدنی هستند که به راحتی از هتل پارسیان کوثر قابل دسترسی هستند.

هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان با دارا بودن ۲۲۵ باب اتاق دوتخته، سوئیت معمولی ، رویال سوئیت ،سوئیت دوبلکس ،اتاق ماه عسل وبیزنس روم در ۷ طبقه در ۲ فاز با تمامی امکانات وتجهیزات ویژه یک هتل پنج ستاره ، سالن های همایش ومراسم ،رستورانهای متعدد و یکی از مدرن ترین مجموعه های ورزشی در سطح شهر اصفهان آماده پذیرائی از میهمانان عزیز میباشد، همچنین این هتل در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران به عنوان اولین هتل ۵ ستاره در ایران گردید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان9 800x533 هتل پارسیان کوثر اصفهان

اتاق ها و سوئیت ها

هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین امکانات برای میهمانان خود فراهم کرده است. این واحدهای اقامتی در دو ساختمان مجزا، یکی قدیمی و دیگری مدرن به نام «فیروزه» قرار گرفته‌اند. همه واحدها از چیدمانی شیک و امکانات رفاهی کامل برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است. اتاق‌های یک‌تخته و دو تخته، سوئیت‌های کوچک دو‌تخته و سوئیت رویال دو‌تخته ازجمله واحدهای اقامتی ارائه شده در این هتل هستند. بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان1 800x533 هتل پارسیان کوثر اصفهان

رستورانها و کافی شاپ ها

در این هتل با مجموعه کاملی از رستوران‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران «پارسه سیمین» در فضایی زیبا وشیک با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خاطره‌ای خوش برای شما به یادگار می‌گذارد. در رستوران سنتی «سرو» می‌توانید از صرف انواع غذاهای اصیل اصفهانی مانند بریانی در فضایی سنتی به‌همراه اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. رستوران «زرین» واقع در لابی هم با چشم‌اندازی رو به فضای باغ با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است.

دیگر رستوران هتل «سبز» نام دارد که اولین و بزرگ‌ترین رستوران روباز شهر اصفهان بوده و با سرو انواع استیک، پیتزا، پاستا وغذاهای گیاهی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا ارائه می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد این رستوران سقف متحرک اتوماتیک، دیوارهای بازشو و بدنه چوبی آن است. اگر به غذاهای کبابی و باربیکیو علاقه دارید حتما به رستوران فصلی «آبشار» سر بزنید. این رستوران در مجاورت فضای سرسبز باغ هتل و در کنار استخر واقع شده‌است. صدای دلنشین فواره‌های استخر لذت صرف غذا در این رستوران را دو چندان می‌کند.

در نهایت لابی لانج فیروزه که در لابی هتل قرار گرفته با سرو انواع نوشیدنی، کیک و دسر مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم کاری به شمار می‌رود.علاوه بر این‌ها چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان هتل پارسیان کوثر اصفهان

مجموعه ورزشی هتل پارسیان کوثر اصفهان

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه که یکی از بهترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی است، از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید و در سالن بدنسازی ورزش کنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ این مجموعه بزنید. کافی‌شاپ و آرایشگاه هم از دیگربخش ‌های این مجموعه است.

مرکز خرید

همچنین هتل دارای یک مرکز تجاری با فروشگاه‌ها و غرفه‌های متعدد است. ازجمله آن‌ها فروشگاه صنایع‌دستی، گز و سوغات اصفهان، نقره و فیروزه، تابلو و صنایع چوبی، طلا و جواهر، عطر و اودکلن، پوشاک و دستگاه عابربانک است. میهمانان می‌توانند در این مرکز تجاری بسیاری از نیازهای خرید خود را با صرف کمترین زمان برآورده کنند.

هتل پارسیان کوثر اصفهان10 800x583 هتل پارسیان کوثر اصفهان

سالن ها و تالار پذیرایی

به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند.

علاوه بر این‌ها در هتل کوثر اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان استفاده از کافی‌نت و خدمات منشی‌گری هم برای میهمانان هتل و شرکت کنندگان همایش‌ها فراهم شده‌است. به‌علاوه اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. در صورت نیاز هم می‌توانید از انبار چمدان هتل استفاده کنید. به طور خلاصه در هتل پارسیان کوثر اصفهان هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان11 800x486 هتل پارسیان کوثر اصفهان

نحوه دسترسی به هتل پارسیان کوثر اصفهان

آدرس :اصفهان – سی و سه پل – بلوارملت

تلفن :۳۵۰۴۵۰-۰۳۱

kosar1 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان2 800x574 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان3 800x533 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان4 533x800 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان5 800x533 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان6 800x558 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان7 800x533 هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان8 800x533 هتل پارسیان کوثر اصفهان

kosar2 هتل پارسیان کوثر اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    پرسنل متوسط، امكانات خوب، براي پارك ماشين در روزهايي كه مسافر زياد است مشكل وجود دارد اما در مجموع هتل خوبيه از نظر دسترسي به اماكن ديدني مشكلي نيست

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۵ ستاره با کیفیت هتل ۳ ستاره

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *