جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل نارنج ساری

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ آذر ۱۴۰۰

هتل نارنج ساری یکی از هتل‌های سه ستاره استان مازندران است. این هتل در سه کیلومتری شهر ساری و نزدیک به ساحل زیبای فرح آباد واقع شده است. موقعیت مکانی هتل امکان دسترسی به مرکز شهر و بازار ترکمن را با طی فاصله پنج کیلومتری به راحتی فراهم ساخته است. نزدیکی به رودخانه پرآب تجن در کنار مجموعه تفريحی سد سليمان‌تنگه واقع در منطقه ييلاقی جنوب ساری که از امکانات متنوع تفریحی و پذیرایی برخوردار است ازجمله مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌رود.

هتل نارنج ساری هتل نارنج ساری

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان ساده‌ای داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. برای مثال همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، کمدلباس، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه واحدها موجود است.
اگر به تنهایی سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های یک تخته هتل را رزرو کنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل ۲ تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که ۱ تخت دونفره دارد، استفاده کنند. سوئیت‌های سه نفره هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. این سوئیت‌ها متراژ بیشتری نسبت به اتاق‌ها داشته و با ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تک نفره تجهیز شده‌اند. سرویس اضافه نیز به صورت تشک قابل ارائه است.

هتل نارنج ساری 9 هتل نارنج ساری

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و فضایی آرام و دلنشین دارد. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. کافی‌شاپ هتل هم در همان طبقه قرار داشته و مکان مناسبی برای استراحت و صرف یک نوشیدنی عصرگاهی است.

هتل نارنج ساری 7 هتل نارنج ساری

امکانات دیگر

با اقامت در هتل نارنج ساری به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیرمسقف واقع در محوطه هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو استفاده کنید. فضای سبز، لابی مبله، آسانسور و صندوق امانات نیز از دیگر تسهیلاتی است که هتل به میهمانان خود عرضه می‌کند.

نحوه دسترسی

آدرس : استان مازندران ، ساری ، میدان خزر ، کیلومتر ۳ جاده فرح آباد ، هتل نارنج

هتل نارنج ساری 1 هتل نارنج ساری

هتل نارنج ساری 2 هتل نارنج ساری

هتل نارنج ساری 3 هتل نارنج ساری

هتل نارنج ساری 4 هتل نارنج ساری

هتل نارنج ساری 5 هتل نارنج ساری

هتل نارنج ساری 6 هتل نارنج ساری  هتل نارنج ساری 8 هتل نارنج ساری  هتل نارنج ساری 10 هتل نارنج ساری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل زیبایی هست که ساحل اختصاصی هم داره و همین موضوع خیلی خاصش کرده.قیمتش اما یک مقدار بالا هست .رستوران هتل هم خیلی خوب هست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    یکی از هتل های که خیلی دوس دارم هتل نارنج مازندران اونم به خاطر داشتن ساحل زیبا و تمیز هستش

    ۲۹ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد