جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل میزبان بابلسر

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

هتل میزبان بابلسر هتلی پنج ستاره که یکی از بهترین هتلهای بابلسر محسوب می شود . این هتل در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ۵ ستاره میزبان در ۱۳ طبقه و ۱۶۳ اتاق (ده تیپ ) مشرف به دریای خزر ، رشته کوه البرز بویژه قله دماوند احداث گردیده است. امکانات رفاهی هتل شامل : رستوران های لوکس ولانژ ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سالن چند منظوره ، استخر سرپوشیده و سونا ، ماساژ ، اسپا و حمام ترکی ، زمین تنیس و والیبال ،غرفه های تجاری ، تشریفات vip , cip ، آرایشگاه زنانه و پیرایشگاه مردانه ، آژانس مسافرتی ، تورهای گردشگری می باشد.

%name هتل میزبان بابلسر
همچنین این هتل بر اساس روزآمد ترین تکینیک های مهندسی در صنعت هتلداری بنا گردیده است که میتوان به سیستم سرمایش و گرمایش چهار لوله ( امکان استفاده انتخابی گرمایش و سرمایش اتاق بصورت همزمان توسط مهمانان )، سیستم اطفای حریق ( فن های فشار هوای مثبت و سیستم دودبند، درب های مقاوم در برابر حریق ) ، سیستم کنترل هوشمند زیمنس اشاره نمود.

هتل میزبان 3 800x600 هتل میزبان بابلسر

هتل چهارستاره میزبان

هتل ۴ ستاره میزبان در دو طبقه و ۵۴ اتاق ( ۵ تیپ ) بنا گردیده است. نمای شالیزار در پای قله دماوند طی فصول گرم و انعکاس این قله بر شالیزار در فصول سرد باعث ثبت منظره ای تکرار نشدنی و خاطراتی خوش در ذهن مهمانان می گردد.

اتاق و سوئیت

فمیلی سوئیت

هر سوئیت فمیلی شامل سیستم تهویه ی مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی و فیلم ها و انیمیشن‌های جذاب در حافظه ، اینترنت، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره و یا دو کاناپه تخت‌خواب شو و سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

هتل میزبان فمیلی سوئیت هتل میزبان بابلسر

فمیلی سوئیت

جونیور سوئیت

طراحی منحصر به فرد این سوئیت‌ها علاوه بر تاکید بر جذابیت ظاهری هر چه تمام تر، با هدف جلب رضایت شما، محیطی پراز آرامش برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل میزبان جونیور سوئیت هتل میزبان بابلسر

جونیور سوئیت

سوئیت لوکس

این اتاق‌ها شامل سیستم تهویه ی مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی و فیلم ها و انیمیشن‌های جذاب در حافظه ، اینترنت، یک تخت دو نفره و سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

هتل میزبان سوئیت لوکس هتل میزبان بابلسر

سوئیت لوکس

کانکت

هر سوئیت کانکت شامل سیستم تهویه ی مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی و فیلم ها و انیمیشن‌های جذاب در حافظه ، اینترنت، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره و سرویس بهداشتی و حمام می باشد؛ هم‌چنین برای این سوئیت برای هر اتاق دو درب جداگانه برای وورد و خروج به راهرو و دو درب برای جداکردن اتاق‌های این سوئیت تعبیه شده است.

%name هتل میزبان بابلسر

کانکت روم

دبل پانوراما

هر اتاق دبل پانوراما دارای ویوی شمالی و غربی ، سیستم تهویه ی مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی و فیلم‌ و انیمیشن‌های جذاب در حافظه ، اینترنت، تخت دونفره ی دبل و سرویس بهداشتی و حمام می باشد. طراحی این اتاق‌ها به گونه ای است که در عین زیبایی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می آورند.

هتل میزبان دبل پانوراما هتل میزبان بابلسر

اتاق دبل پانوراما

پرزیدنت سوئیت

طراحی منحصر به فرد این سوئیت ها با هدف جلب رضایت شما و به منظور جذابیت ظاهری هرچه بیشتر صورت پذیرفته است.

پرزیدنت سوئیت هتل میزبان بابلسر

اتاق پرزیدنت سوئیت

دبل

هر اتاق دبل شامل سیستم تهویه ی مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی و فیلم ها و انیمیشن‌های جذاب در حافظه ، اینترنت، تخت دونفره ی دبل و سرویس بهداشتی و حمام می باشد. این اتاق ها به دلیل ادغام مدرنیته و سنت، در عین زیبایی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می آورند.

اتاق دبل هتل میزبان بابلسر

اتاق دبل

توئین

هر اتاق تویین شامل سیستم تهویه ی مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی و فیلم ها و انیمیشن‌های جذاب در حافظه ، اینترنت، دو تخت یک نفره و سرویس بهداشتی و حمام می باشد. طراحی این اتاق‌ها به گونه ای است که در عین زیبایی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می آورند.

هتل میزبان توئین هتل میزبان بابلسر

اتاق توئین

رستوران و کافی شاپ

رستوران یاس

این رستوران در فضایی به مساحت ۹۹۰ متر مربع آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد . همچنین با اجرای موسیقی زنده هنگام صرف غذا ، محیطی دلپذیر برای مهمانان فراهم می آورد. این رستوران با داشتن واحد جنبی بیرون بر امکان ارسال و دریافت حضوری سفارش غذا را برای مهمانان فراهم آورده است.

رستوران یاس هتل میزبان بابلسر

رستوران یاس

رستوران سلف سرویس

صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی همواره مورد تاکید متخصصین تغذیه می باشد، از این رو امکان سرو صبجانه تازه و متنوع جهت استفاده مهمانان در رستوران بوفه میزبان فراهم شده است. همچنین در این رستوران وعده غذایی ناهار و شام در انواع غذاهای مختلف فرنگی و بومی محلی به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

رستوران سلف سرویس هتل میزبان بابلسر

رستوران سلف سرویس

رستوران محلی مازندرانی

رستوران محلی میزبان با ظرفیت ۱۵۰ نفر در فضایی دلنشین با معماری سنتی ، نوای موسیقی اصیل مازندرانی و سرو غذای محلی و بومی آماده پذیرایی از مهمانان با این سلیقه غذایی می باشد.

رستوران بومی محلی هتل میزبان بابلسر

رستوران بومی محلی

رستوران ایتالیایی لتکا

رستوران لتکا با بهره مندی از سرآشپزان حرفه ای جهت پخت انواع غذاهای ایتالیایی به ظرفیت ۱۸۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

رستوران لتکا هتل میزبان بابلسر

رستوران لتکا

کافی شاپ

کافی شاپ میزبان در فضای داخلی و فضای باز با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد ،دسرها و کیک هایی که در فنادی مجموعه تولید می شوند و همچنین آبمیوه های تازه با استفاده از میوه های طبیعی و جنگلی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

کافی شاپ هتل میزبان بابلسر

تالارهای پذیرایی

تالارهای پذیرایی میزبان با ۶ سالن مجزا در دو طبقه و ظرفیت نهایی ۲۰۰۰ نفر جهت برگزاری همایش ، سمینار، جلسات ، کارگاههای آموزشی و مجالس عروسی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.برخورداری از سیستم تهویه مطبوع از طریق چیلر جذبی و هواساز با دهش و مکش بالا ، تجهیزات روزآمد در خصوص صدابرداری ، پخش تصاویر و همچنین امکان ترجمه همزمان ،برگزرای همایش های داخلی و بین المللی را فراهم می سازد.

سالن نگین هتل میزبان بابلسر

سالن نگین

سالن vip

سالنهای vip هتل میزبان با قابلیت چیدمان مختلف جهت برگزاری سمینار ، جلسات ، جشن های خانوادگی می باشد. همچنین این سالن ها مجهز به سیستم صوتی ( میکروفون های اجلاسی و بی سیم ، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش است.

اتاق جلسات هتل میزبان بابلسر

اتاق جلسات

نحوه دسترسی به هتل میزبان بابلسر

آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی
تلفن:۰۱۱۳۵۴۵

سالن ارکیده هتل میزبان بابلسر

سالن ارکیده

سالن چند منظوره هتل میزبان بابلسر

سالن چند منظوره

سالن رز سفید هتل میزبان بابلسر

سالن رز سفید

سالن رز صورتی هتل میزبان بابلسر

سالن رز صورتی

سالن لاله هتل میزبان بابلسر

سالن لاله

سالن نیلوفر هتل میزبان بابلسر

سالن نیلوفر

رستوران لوکس هتل میزبان بابلسر

رستوران لوکس

هتل میزبان 1 هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان 4 600x800 هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان هتل میزبان بابلسر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    با توجه به موقعیت هتل که کمی با هیاهوی شهر فاصله داره میشه در یک کلام آرامش رو اینجا تجربه کرد، البته تالار پذیرایی و رستورانهاش برای عموم هستند اما با توجه به اینکه هتل در طبقات بالایی هستش اصلا آزاردهنده نیست، کلیه وسایل داخل اتاق نو و شیک هستن، نظافتش هم عالیه، امیدوارم هرچه زودتر ساختمان جدید هتل ۵ ستاره ش ساخته بشه، ارزش اقامت داره، سالن بدنسازی مجهزی داره، فقط حیف که فعلا استخر نداره، راستی کسایی که قبلا بابلسر رو با رستوران میزبانش میشناختن حتما هتلش رو هم امتحان کنن، پشیمون نمیشن.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد