جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل مارینا پارک کیش

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتلهای مجلل و لوکس پنج ستاره کیش می باشد . این هتل در یکی از مناطق زیبا و سرسبز جزیره در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس قرار گرفته‌است. طبیعت بکراطراف هتل و نزدیکی به دریا از یک سو، دسترسی راحت به مراکز خرید و اماکن گردشگری جزیره همچون پارک ساحلی مرجان، مراکز خرید مرجان، پردیس، مروارید و غیره از سوی دیگر، باعث شده این هتل همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کند.اگر می خواهید اقامتی فراموش نشدنی در جزیره زیبای کیش داشته باشید و در کنار آن از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل هم بهره‌مند شوید پیشنهاد می کنیم هتل مارینا کیش رو انتخاب کنید .

هتل مارینا پارک کیش6 هتل مارینا پارک کیش

اتاق و سوئیت

هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را برای میهمانان خود فراهم کرده است. همگی طراحی داخلی زیبایی داشته و از چیدمانی شیک و امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. تلویزیون، صندوق‌امانات، سرویس چای و قهوه، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است.اتاق‌های استاندارد با ظرفیت دو نفر و بدون امکان اضافه کردن ظرفیت و با منظره‌ای رو به پارک هستند. اتاق‌های دبل پارک و دبل دریا و اتاق‌های توئین پارک و توئین دریا از دیگر اتاق‌های هتل هستند که متراژ بیشتری نسبت به اتاق‌های استاندارد داشته و امکان اضافه کردن یک نفر ظرفیت را هم دارند. اتاق‌های دولوکس یک‌خوابه و دو‌خوابه تحت عنوان سوئیت‌های جونیور با ظرفیت‌های دو و چهار نفر ارائه می‌شوند و فضای بزرگتر و اتاق خواب و نشیمن مجزا دارند.

و اما سوئیت‌های هتل علاوه بر امکانات استاندارد اتاق‌ها دارای آشپزخانه و میزکار شیک و فضای خیلی بیشتری هستند. این سوئیت‌ها شامل سوئیت یک‌خوابه با ظرفیت دو نفر، سوئیت دو‌خوابه با ظرفیت چهار نفر و سوئیت رویال با ظرفیت شش نفر هستند. سوئیت رویال بزرگترین سوئیت هتل بوده و لوکس‌ترین اقامت را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل مارینا پارک کیش3 هتل مارینا پارک کیش

رستوران و کافی شاپ

امکانات پذیرایی متنوعی در هتل مارینا تدارک دیده شده‌است. رستوران «لوتوس» با بهره‌گیری از بهترین سرآشپزها و سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا ارائه می‌کند. اگر هم به صرف غذا در فضای باز و محوطه سرسبز علاقه‌دارید رستوران «باغ‌گل» در محیط دلنشین پارک هتل آماده پذیرایی از شماست.
کافی‌شاپ‌های هتل هم با موزیک زنده و انواع نوشیدنی و دسر میزبان میهمانان عزیز هستند. کافه «باغ»، کافه «مارینا» و «تی‌بار» ازجمله این کافه‌ها هستند که در آن‌ها می‌توانید لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید.

هتل مارینا پارک کیش7 هتل مارینا پارک کیش

امکانات هتل مارینا پارک کیش

در هتل مارینا پارک کیش هر آنچه برای اقامتی آسوده نیاز است فراهم شده‌است. ویژگی منحصربه‌فرد این هتل داشتن ساحلی اختصاصی است که امکانات تفریحی بی‌نظیری برای میهمانان هتل فراهم می‌کند. ازجمله تفریحات دریایی همچون تیوپ‌سواری، پاراسل، قایق‌سواری، جت‌اسکی، گشت‌های دریایی، ماهیگیری و غیره که تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی به یادگار خواهد گذاشت. همینطور فوت‌کورت ساحلی با انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه که لذت تفریح و خوش‌گذرانی را دوچندان می‌کند. پارک ساحلی با بیش از ۱۵ هکتار فضای سبز به‌همراه آب‌نما و گونه‌های متنوع گیاهی هم از دیگر امکانات اینبخش است.
هتل علاوه بر تفریحات ساحلی امکانات تفریحی و ورزشی دیگری هم برای میهمانان خود در نظر گرفته است. اگر به ورزش‌های حرفه‌ای علاقه دارید می‌توانید در زمین تنیس خاکی بازی کنید یا در باشگاه بدنسازی ورزش کنید. قدم‌زدن در مسیر پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در مسیر ویژه دوچرخه هم لذت خاص خود را دارد. اما اگر از دوست‌داران تفریحات آبی هستید می‌توانید از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده کنید. فراموش نکنید بعد از ورزش و تفریح برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود سری به سالن اسپا و ماساژ هتل بزنید.

هتل مارینا پارک کیش1 800x600 هتل مارینا پارک کیش

سالن و تالار

از دیگر امکانات هتل می‌توان به یک سالن ویژه برگزاری جلسات خصوصی تا ۲۵ نفر و یک سالن بزرگ چندمنظوره با ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ نفر جهت برگزاری انواع مراسم و کنفرانس‌ها اشاره کرد. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، امکان تغییر چیدمان هم دارند.

هتل مارینا پارک کیش هتل مارینا پارک کیش

مرکز خرید

اگر به خرید علاقه دارید یا قصد گرفتن هدیه و سوغات دارید می‌توانید از فروشگاه‌های موجود در هتل دیدن کنید. ازجمله فروشگاه‌های شکلات و قهوه، پوشاک ورزشی، جواهرات، فرش دستباف و گالری لباس که بسیاری از نیازهای خریدی میهمانان را برآورده خواهند کرد. همچنین در این هتل امکان کرایه انواع اتومبیل‌های آخرین مدل با راننده یا بدون راننده مهیا است.

نحوه دسترسی به هتل مارینا پارک کیش

آدرس : جزیره کیش – بلوار مرجان – جنب برج های دوقلو – مارینا پارک هتل ، هتل مارینا( پنج ستاره )

هتل مارینا پارک کیش2 هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش4 هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش5 هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش8 هتل مارینا پارک کیش

%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7 6 هتل مارینا پارک کیش

%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7 7 هتل مارینا پارک کیش

%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7 8 هتل مارینا پارک کیش

%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7 9 هتل مارینا پارک کیش

%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7 10 هتل مارینا پارک کیش

%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7 11 هتل مارینا پارک کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل خوب با امکانات خوبی هست و معماری قابل توجهی داره

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    امکانات هتل خیلی خوب و رفتار کارکنان حرفه ای و خیلی خوب بود ولی متاسفانه علی رغم اینکه ما ساعت ۱۱ شب رسیدیم هنوز تخت های اضافه آماده نشده بود و سرویس سوئیت برای سه نفر آماده شده بود. در یک نوبت درخواست نظافت سوئیت دادیم میزها دستمال کشی نشده و لکه ها باقی بود .

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    عالیه.یکی از بهترین هتل های کیش با ساحل اختصاصی و پارک آبی فوق العاده.همه چیزش در حد عالی هست

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۵ ستاره و عالی ساحلی پیشنهاد می کنم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *