جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بزرگ شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل بزرگ شیراز بر فراز شهر شیراز ، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همسایگی دروازه قرآن بنا گردیده است. این هتل زیبا با زیربنا بالغ بر ۴۰۰۰۰ متر مربع در ۱۳ طبقه با رعایت استاندارهای ۵ ستاره بین المللی هتل های دنیا تجهیز گردیده است. از ویژگی های منحصر بفرد هتل شیراز می توان ارائه بهترین سرویسها و مهیاکردن فضای آرام و دلنشین برای میهمانان اشاره کرد. نزدیکی به اماکن تاریخی ، زیارتی و تفریحی از مزایای هتل شیراز است.. تاریخ افتتاح هتل اول آبان ماه ۱۳۹۲ می باشد.

نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر خواجوی کرمانی، حافظیه، باغ جهان‌نما، آرامگاه سعدی و دسترسی راحت به فرودگاه و مسیرهای اصلی شهر موجب شده هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار باشد. گفتنی است رستوران هفت خوان که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است در فاصله بسیار کمی از هتل واقع شده که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید. اگر به دنبال اقامتی رویایی و لوکس در کنار بهره‌مندی از بهترین امکانات در شهر حافظ و سعدی هستید هتل بزرگ شیراز محل اقامت ایده‌آلی برای شماست.

هتل بزرگ شیراز 800x507 هتل بزرگ شیراز

اتاق و سوئیت

اتاق‌های هتل بسیار شیک چیدمان شده و از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت پرسرعت در همه اتاق‌ها در دسترس است. برای راحتی بیشتر مبلمان نشیمن هم در اتاق‌ها قرار داده شده‌است. اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. تلویزیون، میزآرایش، چای‌ساز، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود در همه اتاق‌ها است.

اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. یکی دیگر از گزینه‌های اقامت در این هتل اتاق‌های کانکتد با ظرفیت چهار نفر است. این اتاق‌ها فضایی بیشتری داشته و از دو اتاق که توسط یک در وسط به هم متصل شده‌اند تشکیل شده‌است. این اتاق‌ها گزینه بسیار مناسبی برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است.

هتل بزرگ شیراز13 800x534 هتل بزرگ شیراز

رستوران و کافی شاپ

هتل بزرگ شیراز مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را برای میهمانان خود فراهم کرده‌است. ازجمله رستوران «ایرانی» واقع در طبقه چهارم که با دارا بودن لژ خانوادگی و ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی نظیرانواع پیش‌غذاهای سرد و گرم، کباب‌ها، خورش‌ها و دسرهای خوشمزه تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. در این رستوران ضمن صرف غذا از تماشای دورنمای شهر و اجرای موسیقی زنده لذت خواهید برد. رستوران دیگر هتل رستوران «پانورامیک» بوده که در طبقه ۱۳ واقع شده و چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر و کوه‌های اطراف دارد و در آن می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری را نوش‌جان کنید.

هتل بزرگ شیراز9 800x452 هتل بزرگ شیراز

اگر هوس خوردن یک غذای دریایی تازه مانند یک ماهی خوشمزه، خوراک میگو یا لابستر کره‌ای د می‌توانید به رستوران دریایی هتل که بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران به شمار می‌رود مراجعه کنید. این رستوران در لابی طبقه ششم واقع شده و در فضایی مجلل از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. می‌توانید در تراس زیبای این رستوران منظره زیبای شهر را به تماشا بنشینید. علاوه بر این‌ها هتل یک رستوران ایتالیایی هم دارد. این رستوران هم دارای فضای خانوادگی و خصوصی به‌همراه موسیقی آرام و گوش‌نواز است و با منوی متنوعی از انواع غذاهای ایتالیایی میزبان میهمانان عزیز است.

کافی‌شاپ اصلی هتل در لابی اصلی قرار گرفته و با فضایی آرام، موسیقی زنده و دلنشین پیانو در کنار چشم‌اندازی فوق‌العاده بر فراز شهر مکان مناسبی برای استراحت، گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های کاری است. در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر سرو می‌شود. هتل همچنین یک کافه در طبقه ششم و دو کافه هم در مجموعه ورزشی آقایان و بانوان دارد.

هتل بزرگ شیراز10 800x454 هتل بزرگ شیراز

امکانات هتل بزرگ شیراز

از امکانات هتل می‌توان به دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان اشاره کرد. این مجموعه‌ها با دارا بودنبخش ‌های متعدد نظیر باشگاه بدنسازی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ فضایی سالم و شاد جهت تندرستی و نشاط هرچه بیشتر میهمانان هتل فراهم کرده‌است. گفتنی است در مجموعه آقایان امکانات ورزش هیجان‌انگیز صخره‌نوردی هم مهیا شده‌است که در نوع خود منحصربه‌فرد است. بعد از ورزش و تفریح می‌توانید در کافی‌شاپ اینبخش استراحت کرده و با سفارش میان‌وعده و نوشیدنی خوشمزه‌ نفسی تازه کنید.

هتل بزرگ شیراز20 800x501 هتل بزرگ شیراز

سالن و تالار

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف سالن‌های ویژه‌ای در هتل اختصاص داده شده‌است. سالن‌های فرصت‌ شیرازی، شوریده شیرازی، وصال شیرازی، همای شیرازی و لابی همایشات ازجمله این سالن‌ها هستند که همگی از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات برخوردار بوده و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب آمادگی برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها را دارند.

در صورتی که با اتومبیل شخصی خود سفر کرده‌اید یا برای شرکت در مراسمی به این هتل رفته‌ای د می‌توانید از پارکینگ سرپوشیده و بزرگ هتل استفاده کنید. در این هتل همچنین دو آرایشگاه لوکس و مجهز مردانه و زنانه در نظر گرفته شده‌است. این آرایشگاه‌ها با بهره‌گیری از آرایشگران حرفه‌ای آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی و آرایشی به میهمانان عزیز هستند.

هتل بزرگ شیراز11 800x569 هتل بزرگ شیراز

نحوه دسترسی به هتل بزرگ شیراز

آدرس: ورودی شمالی شیراز- جنب دروازه قرآن – هتل شیراز
فاصله تا فرودگاه:۱۵ دقیقه

هتل شیراز 1 هتل بزرگ شیراز

هتل شیراز هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز1 800x533 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز2 800x534 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز3 800x440 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز4 800x687 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز5 800x515 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز6 800x482 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز7 800x470 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز8 800x518 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز12 800x479 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز14 800x465 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز15 800x510 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز16 800x536 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز17 800x533 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز18 800x481 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز19 800x563 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز21 800x524 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز22 800x616 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز23 800x533 هتل بزرگ شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل خیلی شیک و با پرستیژیه.کافی شاپ و رستوران های مختلفی مثل سنتی و ایتالیایی و فست فود داره که کیفیتشون عالیه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    یکی از بهترین هتلهای ایرانه،در نزدیکی دروازه قرانه. ساختش چند سالی طول کشید، در ی زمانی کلا توقف خورد. توریست خیلی توشه، من چن بار از کافی شاپ و فست فودش استفاده کردم، خب نسبت ب کیفیت و محلش قیمتش خوبه و پرسنلش خیلی رفتار خوبی داشتن

    ۲۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    میشه گفت هتل شیک و لوکس این شهر…و البته گران

    ۲۵ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد