رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ آبان ۱۴۰۰

هتل لطفعلی خان شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

هتل لطفعلی خان شیراز هتلی دوستاره در ۴ طبقه در یکی از قدیمی ترین خیابان های شیراز (لطفعلی خان زند) و بافت تاریخی شهر واقع شده است . دسترسی سریع به اماکن سیاحتی، تجاری، زیارتی و درمانی را ممکن می سازد. از آثار تاریخی نزدیک به هتل لطفعلی خان می توان به بناهای نارنجستان قوام، منزل زینت الملوک، موزه فارس شناسی اشاره کرد.

همچنین فاصله هتل تا حرم حضرت شاهچراغ (ع) نیز حدود دو کیلومتر است و با ماشین این مسیر را در حدود ۱۵ دقیقه طی خواهید کرد.

DSC5069 هتل لطفعلی خان شیراز

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون، کمد لباس و یخچال به همراه مینی‌بار اشاره کرد. حمام اختصاصی و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.اتاق‌های یک‌نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو‌نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک‌نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. اما اگر فضای بیشتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها که در ظرفیت‌های دو و چهارتخته ارائه می‌شوند اقامت راحت تری را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

DSC5031 هتل لطفعلی خان شیراز

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید. همچنین هتل یک کافی‌شاپ هم در قسمت لابی دارد.

امکانات رفاهی

با اقامت در هتل لطفعلی خان در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ عمومی نزدیک هتل استفاده کنید. آسانسور، خدمات خشک‌شویی، صندوق‌امانات و راهنمای گردشگری هم از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل است.

نحوه دسترسی

آدرس : شیراز ،خیابان لطفعلی ،خیابان یزد ،مقابل موزه قوام

DSC4974 هتل لطفعلی خان شیراز

DSC5014 هتل لطفعلی خان شیراز

DSC5038 هتل لطفعلی خان شیراز

DSC5066 هتل لطفعلی خان شیراز

DSC5049 هتل لطفعلی خان شیراز

DSC5046 هتل لطفعلی خان شیراز

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    هتل تميزي است و اتاقهاي بزرگي داره و رفتار پرسنل مودبانه است اما سرويس دهي كمي ضعيف است و اين هتل تقريبا پایین شهر قرار داره و تنها جایی رو که میتونین پیاده برین ببینین مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام و خانه ی زینت الملک هست. بقيه جاها رو بايد از ماشين استفاده كنيد

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل خوبی هست که نقطه مناسبی از شهر شیراز واقع شده و دسترسی برای افرادی که به مراکز تاریخی علاقه دارن خیلی مناسب کرده

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *