جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ساینا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل ساینا تهران هتلی ۳ ستاره با سبکی مدرن و تکنیک های جدید معماری و امکانات ویژه می باشد. هتل ساینا تهران در مرکز شهر تهران نزدیک به مراکز تجاری و دفاتر، وزارتخانه ها و بخش های اقتصادی واقع شده است. دسترسی هتل ساینا تهران به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو عالی می باشد.

این هتل در منطقه یوسف آباد و خیابان فتحی شقاقی قرار گرفته است. از مزایای هتل نزدیکی به خیابان ولیعصر است که دسترسی به نقاط مختلف شهر را به راحتی ممکن می‌سازد. با اقامت در این هتل از طرفی به ادارات خیابان مطهری نزدیک هستید و از طرف دیگر به میدان ولیعصر، میدان ونک با مراکز خرید و نزدیکی به پارک آب و آتش و ملت هم تا هتل فاصله چندانی ندارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل ایستگاه جهاد بوده که حدود ۱۰ دقیقه از هتل فاصله دارد.

هتل ساینا تهران هتل ساینا تهران

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق و سوئیت ارائه شده که ویژگی برجسته همه آن‌ها تمیزی و نظافت مناسب است. علاوه بر این اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و با رنگ‌های گرم دکور شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، میزآرایش و یخچال هم از یگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی فرنگی نیز در همه اتاق‌ها موجود است.
اگر به تنهایی قصد سفر به تهران را دارید، اتاق‌های یک تخته هتل برای شما مناسب است. زوج‌ها و گروه‌های دونفره هم می‌توانند اتاق‌های دبل با ۱ تخت دونفره یا اتاق‌های توئین با ۲ تخت یک نفره را انتخاب کنند. اتاق‌های سه تخته با سه تخت یک نفره هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. علاوه بر اتاق‌ها هتل تعدادی سوئیت استودیو هم دارد که فضای بیشتری نسبت به اتاق‌ها داشته و علاوه بر امکانات استاندارد، آشپزخانه‌ای کوچک با امکان پخت‌و‌پز هم دارند.

هتل ساینا تهران5 800x533 هتل ساینا تهران

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و فضایی آرام و دلنشین دارد. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. کافی‌شاپ هتل هم در همان طبقه قرار داشته و مکان مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی و دسر بعد از سپری کردن یک روز شلوغ در پایتخت است.

هتل ساینا تهران2 800x533 هتل ساینا تهران

دیگر امکانات هتل

با اقامت در هتل ساینا تهران در فضای لابی و اتاق‌ها به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنید. آسانسور، لابی، صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است که هتل به میهمانان خود ارائه می‌کند. لازم به ذکر است هتل ساینا خارج از طرح ترافیک اصلی و درون محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد.

نحوه دسترسی

آدرس :تهران، خیابان ولیعصر، خیابان اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۶۰، هتل ساینا تهران

 

هتل ساینا تهران1 800x533 هتل ساینا تهران

 

هتل ساینا تهران3 800x533 هتل ساینا تهران

هتل ساینا تهران4 800x533 هتل ساینا تهران

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد