رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ مهر ۱۳۹۶

هتل توس مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

بدون شک یکی از شیکترین و با کیفیت ترین هتل های مشهد هتل توس است که در ابتدای خیابان شیرازی مشهد واقع شده است. این هتل با عنوان یک هتل ۴ ستاره با فاصله بسیار نزدیک به حرم میزبان زائرین مشهد مقدس است.

یکی از امکانات این هتل کلوپ سلامتی توس است که شامل سالن ورزشی بدنسازی ، استخر، سونا، جکوزی و بخش ماساژ می باشد، بخشی با شکوه برای اقامت خوب و توام با ورزش شماست که می تواند به شما آرامش دلپذیری را پس از یک روز پر مشغله که از ملاقات ها و خرید هامراجعت کرده اید هدیه نماید.

فاصله تا مرکز شهر: ۵ دقیقه

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه

آدرس هتل: مشهد – ابتدای خیابان شیرازی – هتل توس

خدمات هتل: استخر، سونا، مجموعه ورزشی کامل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، رستوران های متعدد و با دید به حرم در بام هتل و مراکز خرید متنوع در کنار اتاق ها و سوئیت هایی که هرکدام بشکلی خاص مزین شده و تمامی امکانات اقامتی را دارا هستند، می تواند یکی از بهترین انتخاب های مسافرین برای اقامت و رزرو هتل در مشهد باشد.

اتاق های دبل و توئین، آپارتمان اشراف با سه اتاق خواب و با ظرفیت ۵ نفر، آپارتمان دوخوابه اشراق، اتاق های سه تخته و البته سوئیت زیبا و لوکس رضوی با ظرفیت ۴ نفر همگی آماده فراهم نمودن اقامتی لوکس برای شماست.

اقامت در هتل توس برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است و کودکان ۲ تا ۶ سال بصورت نیم بها محاصبه می شود. همچنین علاوه بر صبحانه بوفه که بصورت رایگان به میهمانان ارائه می شود، استفاده از مجموعه ورزشی هتل (استخر، سونا و جکوزی) جهت آقایان رایگان می باشد.

toos-hotel-mashhad هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-lobby هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-reception هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-suite هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-room-2 هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-room-triple هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-room هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-massage-room هتل توس مشهد

toos-hotel-mashhad-pool هتل توس مشهد
منبع: سایت ایران بوکینگ

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *