رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل ایران مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل ایران مشهد از قدیمی‌ترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به حرم است. این هتل در خیابان اندرزگو( خسروی نو) و نزدیک به باب الجواد قرار دارد که رفت‌وآمد به حرم را آسان می‌کند. هتل ایران با امکانات رفاهی مطلوب و پرسنل آموزش‌دیده یکی از بهترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. نزدیکی هتل به مراکز عمده خرید بازار رضا ، بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین اماکن تاریخی و دیدنی مشهد، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است.

ایران هتل طی سال ها خدمت رسانی به زائران مشهد الرضا و میهمانان گرامی، با چند مرحله بازسازی ساختمان و همچنین افزودن بنا ها و قسمت های جدید، سعی در افزایش و بهبود این خدمات و ایجاد فضاهای اقامتی زیبا تر و آرام تر داشته است. آخرین تغییرات و بهسازی اتاق ها قبل از نوروز ۱۳۹۵ انجام شد و بازسازی آپارتمانهای دوخوابه هتل نیز در سال ۱۳۹۶ به پایان رسید.

-هتل27 هتل ایران مشهد

اتاق و سوئیت

ایران هتل دارای ۱۳۲ باب اتاق دو تخته،سه تخته و چهار تخته در ۱۰ طبقه، و ۳۲ واحد سوئیت دو خوابه در ۸ طبقه می باشد.مواردی مثل صندوق امانات اختصاصی، تهویه مطبوع از نوع فن و پکیج، دسترسی به اینترنت وایرلس رایگان، مینی بار و … بخشی از امکانات سوئیت ها و اتاق ها می باشند.اتاقهای دو تخته به دو شکل هستند، دو تخته دبل با یک تخت دو نفره کوئین سایز، و اتاقهای توئین با دو تخت یک نفره،سایز این اتاقها بین ۱۶ تا ۱۸ متر مربع می‌باشد، و امکانات آن‌ها شامل صندوق امانات اختصاصی، کتری برقی با شارژ روزانه، مینی بار با شارژ روزانه آب معدنی رایگان، و اینترنت نامحدود رایگان می‌باشد.
کف اکثر اتاقهای دو تخته پارکت بوده و تعدادی هم دارای موکت هستند.اتاقهای دو تخته قابل واگذاری به یک نفر، با نرخ سینگل، می‌باشند.

-هتل7 هتل ایران مشهد

رستوران و کافی شاپ

کافی شاپ هتل با ظرفیت ۵۰ نفر، محیطی آرام و دلپذیر جهت ارائه انواع نوشیدنی سرد و گرم و دسر به میهمانان گرامی هتل و همچنین میهمانان غیر مقیم می باشد.خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس، امکان استفاده از این امکانات را در داخل اتاق ها نیز فراهم کرده است.

-هتل هتل ایران مشهد

مجموعه ورزشی

مجموعه آبی هتل، شامل سونای خشک و بخار و جکوزی، دی ماه ۱۳۹۳ افتتاح گردید.میهمانان محترم می‌توانند در روزها و ساعتهای مشخص شده ، یک نوبت به صورت رایگان از امکانات این مجموعه استفاده نمایند.

-هتل22 هتل ایران مشهد

سالن و تالار

ایران هتل دارای ۴ سالن پذیرایی ( زمرد،یاقوت، لعل، برلیان ) با ظرفیت ۵۰ تا ۵۰۰ نفر می باشد.سالن های مختلف هتل جهت ارائه انواع خدمات صبحانه، ناهار و شام و همچنین برگزاری مجالس عروسی و میهمانی و یا سمینار ها و همایش ها مورد استفاده قرار می گیرند.

-هتل14 هتل ایران مشهد

نحوه دسترسی

آدرس: استان خراسان رضوی ، مشهد، خیابان خسروی نو – اندرزگو، هتل ایران مشهد
-هتل-3 هتل ایران مشهد

-هتل-4 هتل ایران مشهد

-هتل5-800x450 هتل ایران مشهد

-هتل6-800x450 هتل ایران مشهد

-هتل8 هتل ایران مشهد

-هتل9 هتل ایران مشهد

-هتل10 هتل ایران مشهد

-هتل11 هتل ایران مشهد

-هتل12 هتل ایران مشهد

-هتل13 هتل ایران مشهد

-هتل18 هتل ایران مشهد

-هتل19 هتل ایران مشهد

-هتل20 هتل ایران مشهد

-هتل21 هتل ایران مشهد

-هتل23 هتل ایران مشهد

-هتل24 هتل ایران مشهد

-هتل25 هتل ایران مشهد

-هتل-1-534x800 هتل ایران مشهد

-هتل-2 هتل ایران مشهد

-هتل15 هتل ایران مشهد

-هتل16 هتل ایران مشهد

-هتل17 هتل ایران مشهد

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    قبلا این هتل ایران مشهد زیاد خوب نبود ولی با باز سازی که انجام دادن و وسائلش رو نوسازی کردن واقعا الان یکی از بهترین هتل ها تو مشهد شده

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *