رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ مرداد ۱۳۹۶

نمایش فرهنگ و هنر تبریز در کتاب “تبریزیم”

لینک این مطلب کپی شد!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: کتاب “تبریزیم” کار بسیار ویژه‌ای است و فرهنگ و هنر تبریز را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، مرتضی آبدار با اشاره به ویژگی‌های کتاب تبریزیم و با تاکید بر اینکه این اثر در رابطه با بازار تبریز، کار خاصی است، اظهار کرد: این کتاب روایت‌گر حیاتی است که با بازار تبریز عجین شده و نویسنده‌ی این اثر با تمام وجود این کتاب را به تحریر درآورده‌ است.

وی با اشاره به اینکه خانم آزیتا وحدت دوست در کتاب تبریزیم، نقاشی، عکس و همچنین نویسندگی را در کنار هم انجام داده است، بیان کرد: انجام این کارها در کنار یکدیگر کار بسیار ویژه‌ای است و همچنین مشاغلی که در این کتاب مطرح شده نیز جلوه‌ی خاصی دارد.

وی با اعلام حمایت خود از کتاب تبریزیم، ادامه داد: این کتاب در بحث گردشگری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، چرا که برای گردشگرانی که از خارج کشور می‌آیند، فرهنگ، هنر، نقاشی و… شهر تبریز جلوه‌ی خاصی داشته و به حق در رابطه با این کتاب می‌توان گفت که خوشا به حال تبریز!

حسین حسن‌زاده، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز نیز در رابطه با کتاب تبریزیم، تاکید کرد: بنده در خانواده‌ای بازاری بزرگ شده‌ام و احساسی که در رابطه با این کتاب داشتم، تجلی خاطرات کودکی‌ام بود.

سونیا اندیش، منتخب پنجمین دوره‌ی شورای شهر تبریز نیز در رابطه با کتاب تبریزیم گفت: اینگونه کارها، رویدادهایی ماندگار هستند و این کتاب در تبریز ۲۰۱۸ نیز برای مهمانان کاربرد داشته و همچنین نسل‌های بعدی نیز آن را مورد استفاده قرار خواهند داد.

وی با اعلام حمایت خود از کتاب تبریزیم و با بیان اینکه نقاشی‌های به کار رفته در این کتاب بسیار دل‌انگیز و جالب است، افزود: امید است که از اینگونه آثار حمایت کرده و شاهد خلق آثار جدیدی توسط هنرمندان باشیم.

 نمایش فرهنگ و هنر تبریز در کتاب

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *