رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ تیر ۱۳۹۸

منطقه چلک نوشهر

لینک این مطلب کپی شد!

منطقه چلک نوشهر (چیلک) از جاهای دیدنی نوشهر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان، در استان نوشهر قرار دارد.
منطقه زیبای چلک از جاهای دیدنی نوشهر یکی از بهترین مناطق شمال کشور جهت سرمایه گذاری، ساخت و ساز، خرید و فروش زمین و ویلا، گردشگری و غیره می باشد. منطقه چلک دارای جمعیت بومی و غیر بومی زیادی می باشد که جمعیت غیر بومی آن بیشتر توریست هایی از سایر نقاط کشور می باشند. در ادامه با سیری در ایران همراه باشید تا با ویژگی های این منطقه بیشتر آشنا شویم
در منطقه چلک از جاهای دیدنی نوشهر فاصله بین دریا و جنگل نهایتا ۲ کیلومتر می باشد و یک مکان بسیار زیبا جهت تفریحات و گذراندن اوقات فراغت می باشد.
شروع پروژه هتل ۵ ستاره در سمت ساحل چلک، کاخ ریاست جمهوری، حضور ورزشکاران نامی و افتخار آفرین این مملکت همانند آقای گل جهان، علی دایی، علی پروین، همچنین شروع ساخت هتل ۳ ستاره در سمت ساحل، و مواردی بسیاریی دیگر از این دست باعث شده است تا منطقه چلک به محلی امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری شناخته شود.
نزدیکی به شهرستان نوشهر، فرودگاه، جاده چالوس، پارک سیسنگان، سد خاکی آویدر، نزدیکی به ییلاقات نوشهر مانند کجور، کدیر، وازک، دلسم، ویسر، نیچکوه، کندلوس، واز، پول، شاه ناجر و بسیاری از مناطق دیگر باعث شده تا منطقه چلک به محیطی دلنشین جهت سکونت، سرمایه گذاری و غیره تبدیل شود.

 منطقه چلک نوشهر
همه ی موارد لازم جهت تامین اولیه نیازهای خوراکی همانند نانوایی، هایپر مارکت، قصابی، مرغ فروشی و غیره نیز در منطقه چلک از جاهای دیدنی نوشهر موجود می باشد. شهرک های ساحلی چلک همانند شهرک اندیشه، شهرک نگین و همچنین شهرک های معروف جنگلی معروف و برند موجود در منطقه چلک شامل شهرک میانجی، شهرک انوش ،شهرک سی گل، شهرک صنوبر، شهرک پامچالان، شهرک منظر دریا، شهرک نارنج، شهرک شالی، نشانگر اشتیاق عظیم سرمایه گذاران و هموطنان گرامی جهت خرید ویلا و ملک در منطقه چلک می باشد تا بتوانند علاوه بر سرمایه گذاری اقتصادی، مکانی امن و آرام را جهت تفریحات و آرامش خود برگزینند.
زمین فوتبال بسیار زیبای چلک هم مکانی عالی جهت تفریحات ورزشی بوده و همه ساله پذیرای جمعیت زیادی از مردم خوب کشورمان می باشد. این منطقه دارای چشمه های آب متعددی نیز می باشد.
همچنین فروشگاه های متعدد همانند تاپ تن سیتی، آنلانتیس و غیره جهت خرید و سرگرمی در این منطقه واقع شده است.
اجرای طرح هادی، عقب نشینی معابر، بلوارکشی خیابان های اصلی و نهال کاری اطراف آن باعث شده است تا چشم اندازی بسیار زیبا را در این منطقه شاهد باشیم.
وجود چند راه عبوری به ساحل دریا نیز فضا را جهت استفاده از این نعمت الهی در منطقه چلک فراهم نموده است. منطقه چلک از جاهای دیدنی نوشهر نزدیک ترین فاصله بین کوه و دریا در غرب نوشهر می باشد. جنگل بکر و زیبای این منطقه جهت کوهنوردی و پیاده روی بسیار زیبا بوده و با صعود به ارتفاعات آن، منظره زیبای جلگه نوشهر را در اطراف آن می توان مشاهده نمود و در واقع کل منطقه و اطراف آن و ساحل دریا را زیر پایتان خواهید داشت.
آدرس: نوشهر – نوشهر بین چلندر و مزگا

منبع : املاک شمال

           
 

نظر کاربران :

  • محمدزاده

    با سلام خدمت شما سرور گرامی
    با اجازه شما از مطالب شما برای سایت خودم استفاده میکنم ، البته با درج لینک مرجع سایت شما

    ۲۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    واقعا بسيار ناب وجذاب است تا چشم كار مي كنند سرسبزي و زيباي است

    ۲۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *