رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ فروردین ۱۴۰۳

مشکلات سفرهای نوروزی

لینک این مطلب کپی شد!

ماه اسفند که آغاز می‌شود، کم کم حال و هوای عید را با خود می‌آورد.
مردم ایام نوروز را برای رفتن به سفر انتخاب می‌کنند که خستگی یک سال را از تن بیرون کنند، به دید و بازدید اقوام در شهرهای مختلف بروند و از این تعطیلات اجباری کاری و تحصیلی خود و فرزندانشان لذت کافی را ببرند.
ایام نوروز به دلیل حجم گسترده سفرها در ایران از کیفیت سفرها کاسته می‌شود.
از جمله کارهایی که برای بالا بردن کیفیت سفرهای نوروزی می‌توان انجام داد رزرو هتل زودتر از آغاز تعطیلات یا حتی هنگام رسیدن به مقصد است!
برای مثال: هتل های مشهد در روزهای آخر سال و به خصوص لحظه تحویل سال جایی برای پذیرش یا اقامت ندارند، پس اگر می‌خواهید نوروز ۹۷ را در مشهد مقدس باشید از همین الان برای رزرو هتل های مشهد اقدام کنید.

-سفرهای-نوروزی مشکلات سفرهای نوروزی
گروه مشاوره سفر و رزرواسیون مسافرسلام در ذیل چند کاربرد برای بالا بردن کیفیت سفرهای نوروزی پیشنهاد می‌دهد:
یکی از بزرگترین مشکلات سفرهای نوروزی، حوادث در جاده‌ها است و هر سال ما شاهد آن هستیم که هموطنانمان در ایام نوروز که زمانی برای شادی است دچار مصیبت و از دست دادن عزیزانشان می‌شوند و این به دلیل همین محدودیت زمانی در تعطیلات است که صرف یک زمان خاصی در روزهای نخست فروردین شده است.
برای جلوگیری از کاهش تصادفات می‌توان برنامه‌ریزی کرد در روزهای آخر سال حرکت کرد.
حتما قبل از سفر اتومبیل شخصی تان را بازدید فنی کرده و عیوب را برطرف کنید.
شرایط آب و هوایی مقصد را پیش از سفر بررسی کنید. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید مقررات گمرک، فهرست داروهای ممنوع و اطلاعاتی از این دست را بررسی کنید و اگر سابقه بیماری خاصی دارید، مدارک پزشکی تان را به همراه ببرید.
علاوه بر داروهای خود برخی داروهایی که عمومیت دارند و ممکن است در طول سفر به آنها نیاز پیدا کنید را در کیف داروها قرار بدهید. مانند قرص سرماخوردگی، مسکن و داروهای ضد مسمویت.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *