جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۴۰۱

سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی مرکز خرید یا مجموعه ای کاملی است که در سال ۱۳۹۴ به منظور حمایت از تولید داخلی و حذف واسطه ها و صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای هموطنان ارجمند افتتاح شد. با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی در شهرقم شروع به کار کرد . در مدت زمان بسیار کوتاهی به بزرگترین هایپر مارکت تخصصی تهیه جهزیه در کل کشور تبدیل شد. سهم عمده­‌ای از تامین بازار لوازم خانگی ، فرش دستباف و ماشینی ، مبلمان و کالای خواب، لوستر، موکت و کالای دیجیتال کل کشور را به دست آورد.

مرکز خرید سرای ایرانی 1 سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی
این مجموعه با نوآوری در فراهم کردن شرایط متنوع خرید اقساطی و ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، پایه گذار سبک جدیدی از مشتری مداری شد.حال پس از گذشت ۶ سال فروشگاه عظیم سرای ایرانی با فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ رایگان، فضای بازی کودکان، فودکورت و سایر امکانات لازم و همچنین با تکیه بر تجربه و تخصص بیش از ۳۰۰ کارشناس فروش کارآزموده و همینطور تیم پشتیبانی و ارتباط با مشتری به صورت دائم آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

مجموعه سرای ایرانی شامل :

سرای فرش کلاسیک،سرای فرش دستباف،سرای فرش تخفیفی،سرای موکت،سرای لوستر و روشنایی.حراست،فضای بازی،سرای لوازم خانگی،سرای دیجیتال،سرای مبلمان.سرای مبلمان تخفیفی،سرای کالای خواب،فود کورت،کافی شاپ.

امکان خرید اقساطی بدون کارمزد و ضامن، تنوع بسیار زیاد کالاهای عرضه شده. همکاری بدون واسطه با بهترین برندهای داخلی و خارجی و تضمین بهترین قیمت و کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه بزرگ سرای ایرانی است.

مرکز خرید سرای ایرانی 3 سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی

امکان خرید اقساطی بدون کارمزد و ضامن، تنوع زیاد در کالاهای عرضه شده. همکاری بدون واسطه با بهترین برندهای داخلی و خارجی و تضمین بهترین قیمت و کیفیت، از مهمترین ویژگی و امکانات فروشگاه بزرگ سرای ایرانی قم است. تمام کالاهای این فروشگاه با ضمانت نامه به مشتریان تحویل داده می شوند و به همین خاطر، به هنگام خرید آنلاین نباید نگرانی به خود راه داد.

این فروشگاه بزرگ در بیشتر اوقات سال تخفیف های مناسبی را برای اجناسش قرار می دهد. که می توانید با اطلاع داشتن از زمان جشنواره های فروشگاه، از آن ها بهره ببرید. ارسال اجناس این فروشگاه به تمامی نقاط ایران رایگان هست. درباره فرش های سرای ایرانی شهر قم هم لازم هست بدانید که این فرش ها با بروزترین قیمت ها به اهالی شهر و مسافران ارائه می شوند . نظر همگان را به یک برند جدید در زمینه تهیه فرش جلب خواهند کرد.

نحوه دسترسی

آدرس: قم – بلوار شهید خداکرم – نبش کوچه ۱۱
شماره تماس قم: ۰۲۵۳۱۰۲
ساعت کاری: شنبه – جمعه ساعت ۱۰ تا ۲۴

مرکز خرید سرای ایرانی 4 سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی

مرکز خرید سرای ایرانی 5 سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی

مرکز خرید سرای ایرانی 6 سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی

مرکز خرید سرای ایرانی سرای ایرانی ، سرای هر ایرانی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *