جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آبان ۱۳۹۶

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران، یکی از بهترین مراکز اسپای پایتخت بوده که با هدف اشاعه فرهنگ تندرستی و سلامت و ایجاد بستری مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در این شهر احداث گردید. در واقع، این مکان در جایگاه نخستین و تنها مرکز اسپای تخصصی ریلکسی کشور، با کمک و مشاوره‌های شرکت ژاپنی معروف Akebono Boeki گامی مهم جهت پیاده‌سازی فرهنگ (اونسن) یا حمام ژاپنی در کشور عزیزمان برداشته است. اهالی ژاپن، از دوران گذشته به اهمیت پیوند انسان با طبیعت پی برده و ماحصل آن را سلامتی و تندرستی برای انسان می‌دانستند. بنابراین، با احداث سالن‌های اسپای مجهز در این منطقه، سعی در زنده کردن روح تازه‌ای از نشاط و سلامت در تن انسان ها داشتند. اونسن یا چشمه‌های آب گرم معدنی، شاخصه اصلی این فرهنگ بوده که در سراسر ژاپن همراه با مراکز اقامتی لوکس و متنوع، از جاذبه‌های گردشگری این کشور پهناور به حساب می‌آیند. اکنون مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا در تهران بزرگ، با تأثیر از فرهنگ آسیا در ژاپن و به منظور توسعه سلامت جسم و روان مشتریان تأسیس گردیده است.
این مرکز مجهز و لوکس، ۴ حوضچه آب گرم با مواد معدنی طبیعی را در خود جای داده که مورد استفاده اهالی تهران و توریست‌ها قرار دارد. باید بدانید که این حوضچه‌ها، خواص درمانی زیادی داشته و به بهبود دردهای عضلانی، رماتیسم و برخی از حساسیت‌های پوستی در افراد کمک زیادی می‌کند. همچنین، با استفاده از این حوضچه‌ها می‌توانید خستگی یک روز سخت را از تن بیرون کرده و به آرامشی وصف‌ناپذیر برسید. در این مکان، حمام ژاپنی یا آکاسوری نیز برای شما عزیزان تعبیه شده که از سنت‌های این کشور و مشرق زمین می‌باشد. این لغت در زبان شیرین ژاپنی به معنای زدودن کثیفی و چرک از بدن بوده که علاوه بر پاکیزگی اکسیژن رسانی را نیز به سطح پوست آسان‌تر می‌کند. ماساژورهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده هانا، تجربه‌ای متفاوت از تندرستی، آرامش و بهبود توان جسمی را برای شما به ارمغان می‌آورند.
حوضچه‌هایی به نام فیش اسپا نیز در مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران به چشم می‌خورند. ماهی‌های درمانگر موجود در این حوضچه‌ها، در ایجاد حس نرمی و لطافت به پوست پاها، احساس آرامش، بهبود جریان خون و برداشتن بافت ناسالم از پوست پا تأثیر بسیاری دارند. از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز، می‌توان به آروما تراپی و بستر سنگی اشاره کرد. در روش آروما تراپی یا رایحه درمانی، درمان‌گر از روغن‌های معطر به دست آمده از گیاهان، برای درمان مراجعه‌کنندگان استفاده می‌کند. رایحه درمانی با کمک استشمام بوهای خوش این روغن‌ها و همچنین ماساژ بدن با کمک آن‌ها صورت می‌گیرد. این نوع از درمان، در کاهش استرس و بهبود سیستم عصبی نقش فوق‌العاده‌ای را ایفا می‌کند.
بستر سنگی، نوعی خاص از سنگ بوده که در حوضچه‌هایی طبیعی با گرمای ساطع شده از بیرون گرم شده و از جمله خواص آن می‌توان به کاهش اسپاسم‌های عضلانی و رفع استرس‌های بدن اشاره کرد. از دیگر بخش‌های این مرکز اکسیژن‌بار است که در آن با پر کردن ریه‌ها از اکسیژن ناب و آمیخته با عطر شکوفه‌های بهار نارنج می‌توان به افزایش شادابی و نشاط کمک کرد. اتاق نمک این مرکز اسپا، محیط مناسبی را برای کاهش تنش و اضطراب، سم‌زدایی بدن، افزایش انرژی جسمی و روانی، جوان‌سازی پوست و پیشگیری از عفونت‌ها فراهم کرده است.
بانوان گرامی می‌توانند بهترین خدمات پوست، مو و ناخن را نیز در این مرکز به بهترین شکل دریافت کنند. مشاورین پوست در مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا، با استفاده از کرم‌های مخصوص، ترکیب آن‌ها و ماساژ، در زمینه پاکسازی و جوانسازی پوست و همچنین تقویت موها خدمات خوبی را به شما عزیزان ارائه می‌دهند. همچنین، امکان بهره‌گیری از خدماتی همچون مانیکور و پدیکور نیز در این بخش برای مشتریان فراهم است.
رستوران موجود در این مرکز، با سرو غذاهای خوشمزه ژاپنی و ناحیه آسیای شرقی بهترین پذیرایی‌ها را از شما عزیزان به عمل می‌آورد. سرآشپز خارجی این رستوران، با استفاده از مواد اولیه وارد شده از ژاپن، خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای مربوط به این کشور را برای مشتریان طبخ می‌کند. انواع نوشیدنی‌های گیاهی و عرقیات ایرانی با میوه‌های مختلف در کافی‌شاپ هانا انتظار شما را می‌کشند.
آدرس: تهران، اتوبان ارتش، بلوار نیروی زمینی، کندروی بزرگراه بابایی به سمت غرب، نبش کوچه گلبهار، پلاک ۲۴.
شماره تماس:۴-۲۲۱۹۶۹۵۱ -(۰۲۱)

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 1 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 2 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 3 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 4 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 5 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 6 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 7 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 8 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران 9 مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران مرکز تن‌آسایی و سلامت هانا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *