رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ آبان ۱۳۹۶

مجتمع ورزشی مهستان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مجتمع ورزشی مهستان تهران، یکی از بهترین اماکن ورزشی در دل پایتخت می‌باشد. مجتمع ورزشی که در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی در شهرک غرب تهران و در خیابان ایران زمین افتتاح گردید. باید بدانید که این مجموعه از بزرگ‌ترین اماکن ورزشی تهران بوده و امکاناتی عالی و فوق‌العاده را در خود جای داده است. استخری بزرگ، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و باشگاه مجهز بدنسازی از جمله بخش‌های باشگاه ورزشی مهستان تهران می‌باشند. حضور در این باشگاه در کنار استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن آن، بهترین فضا را برای گذراندن روزی شاد و سرشار از هیجان برایتان به وجود آورده است.

علاوه بر این‌ها، سالن ورزشی هوازی، جکوزی و حوضچه آب سرد نیز در این مجتمع به چشم می‌خورند. این کاملترین مجموعه ورزشی تهران، با حفظ بهداشت و نظافت محیط و پارکینگ اختصاصی به تعداد ۱۰۰ واحد، آسایش و آرامش را برای شما عزیزان فراهم می‌آورد. باید بدانید که ساعت کاری مجتمع ورزشی مهستان، برای آقایان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ الی ۲۲، پنج‌شنبه ها ساعت ۱۴:۳۰ الی۲۱:۳۰ و جمعه ها ساعت ۹ الی ۲۰ و برای بانوان روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۴ عصر می‌باشد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، فاز یک، خیابان ایران زمین، روبروی مجتمع مسکونی سینا، کوچه دانشگاه، شماره ۲۲۰۲.

شماره تماس: ۸۸۵۶۱۶۵۱،۸۸۵۶۱۶۵۰-(۰۲۱ )

مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران مجتمع ورزشی مهستان مجتمع ورزشی مهستان تهران

           
 

نظر کاربران :

  • خانم مهریان

    من فکر میکنم از لحاظ امکانات و تمیزی و نظافت و پرسنل خوب در ایران مشابه همچنین مجموعه ای اصلن نیست فوق‌العاده‌ست اینجا✨

    ۲۵ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *