جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

متروی تهران به مازندران وصل می شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ بهمن ۱۳۹۶

استاندار مازندران حمل و نقل ترکیبی را از نیازهای استان برشمرد و گفت: متروی تهران به استان وصل می شود.

به گزارش مهر، محمد اسلامی جمعه شب در حاشیه نشست با فعالان گردشگری در هتل رامسر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در نظر داریم در بخش ریل مترو تهران را به مازندران وصل کنیم که پروژه بزرگی در این بخش محسوب شده و بیش از هشت میلیارد دلار اعتبار نیاز داشته و باید سرمایه گذار جذب کنیم.

وی با بیان اینکه ما نیازمند ایجاد ظرفیت های دریایی در استان مازندران هستیم، گفت: الگویی که در نمک آبرود در حال اجراست، الگویی است که با رعایت همه جوانب ارزشی می تواند الگویی قابل تکرار بوده و ما از سرمایه گذاران می خواهیم الگو را در سواحل مازندران اجرا کنند.

اسلامی افزود: امید می رود قبل از خرداد ماه این واحد در ساحل نمک آبرود به بهره براری برسد و مردم بتوانند از ظرفیت آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد؛ ما در استان مازندران نیازمند تقویت و توسعه زیر ساخت های حمل و نقل مازندران هستیم زیرا این زیر ساخت ها تسریع و تسهیل کننده همه بخشها از جمله گردشگری هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه حمل و نقل ترکیبی یکی از ضروریات مازندران است، اظهار داشت: اگر به این بخش توجه شود می توانیم توسعه شتابان را در مازندران شاهد باشیم زیرا حمل و نقل ترکیبی هم از لوازم توسعه بوده و هم از زیر ساخت هاست.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام دادیم جاده سواد کوه و هراز در حال چهار بانده شدن بوده و تاپایان سال جاری انتظار داریم که محور سواد کوه به بهره برداری برسد.

اسلامی گفت؛ محور هراز با تلاش زیادی در حال پیشرفت بوده و پیمانکار هراز قول داده است که قطعه یک آن به زودی به بهره برداری برسد.

اسلامی با تاکید بر اینکه همگرایی و همدلی در استان ، اظهار داشت:در سایه همگرایی ، استان به آرامش رسیده و سرمایه گذار با احساس امنیت بیشتری در مازندران کار می کند.

منبع: تابناک

مترو متروی تهران به مازندران وصل می شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *