رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ شهریور ۱۳۹۵

ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش

لینک این مطلب کپی شد!

گستردگی سواحل، دریایی زلال، آبهایی آرام و گرمای مهربان آفتاب جنوب در محیط بی سروصدای جزیره، شرایط مطلوبی را برای علاقمندان به ماهیگیری در کیش فراهم آورده است. گردشگران جزیره کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند.

ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران و گردشگران این جزیره داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.

ماهیگیری در سرتاسر سواحل جزیره آزاد است. علاقمندان می توانند با استفاده از وسایل ساده ماهیگیری با قلاب های معمولی که تهیه آن ها از فروشگاه های ورزشی کیش امکان پذیر است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری اختصاص دهند.

ماهیگیری برای برخی از خانواده هایی که به کیش سفر کرده اند فرصت مغتنمی است تا کودکان در کنار پدر و مادر علاوه بر کسب تجربه های جدید در جمع خانواده با انواع ماهی های جنوب کشورمان و حیات گونه های متعدد آبزیان، بیشتر آشنا شوند.

انواع ماهی هایی که توسط این صیادان صید می شوند شامل: ماهی شیر، سُرخو، سه کله، کافُر، شهری، جاش سال، جاش طلایی، جت، هوور، کوسه، نیزه، هامور، زرده، صافی، طوطی، حلالی، گرفه و زل است.

1140 ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    ماکت نزدیک به ۲ ساعت لب دریا ماهیگیری کردیم. ولی متاسفانه هیچ ماهی نصیب ما نشد. نمیدونم چطور معلوم محلشون چند تا چند تا ماهی می گرفتند

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *