جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ تیر ۱۳۹۶

سفر چیزی هستش که همه ما واسه رفتن ذوق و شوق داریم و واسه رسیدن لحظه شماری میکنیم.. ولی همه این رو تجربه کردن که در سفر لوازم اشتباهی رو همراه اوردن و یا بضی چیزا رو نیوردن.. واسه همین لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد! و نکات مهم در سفر با هواپیما رو در اینجا معرفی میکنیم..

بالش مسافرتی

گردن درد در هواپیما فوق العاده طبیعی ست.. در هواپیما، در فرودگاه و همه وقت هایی که منتظر هستید، میتوانید از این بالش های راحتی استفاده کنید..

لوازم سفر 3 لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

قفسه چمدان

چمدان بعد از برداشتن یک یا دو لباس و کفش، میتواند خیلی بهم ریخته شود.. همیشه نمیتوان بعد از برداشتن چیزی آن را مرتب کرد.. قفسه چمدان شما را طبقه بندی می کند و به راحتی میتوان به همه وسایل تان دسترسی داشته باشید.. همیشه مرتب بمانید و از چروک شدن لباس ها جلوگیری کنید..

لوازم سفر 2 لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

ترکدوت

یک اختراع جالب برای سفر به همه نقاط دنیا.. این وسیله را میتوان در چمدان قرار داد و با چک کردن اپلیکیشن مربوط به آن میتوان فهمید که آیا چمدان به مقصد رسیده یا خیر.. و اگر به مقصد نرسد میتوانید جای آن را بفهمید..
لوازم سفر 1 لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

بطری آب A6

فکرش را نمیکردید که به این مسئله هم توجه داشته باشیم؟ ? بطری های استوانه ای جای زیادی از کیف را میگیرند و ما به شما این بطری های آب مسطح را پیشنهاد می کنیم که به راحتی در کیف و چمدان جا می شوند..

لوازم سفر لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد