جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

لذت پرواز با آنیل پرواز

تاریخ بروزرسانی :
۲ خرداد ۱۳۹۷

همانطور که میدانید در این چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیری در زمینه خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق اینترنت و به صورت انلاین بوده که یکی از مهمترین آنها ارائه خدمات گردشگری مانند رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما میباشد.
در این خصوص شرکت خدمات مسافرتی آنیل پرواز با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سامانه فروش پروازهای چارتری و سیستمی و رزواسیون هتل را راه اندازی نموده. که به جرعت میتوان گفت کاملترین وب سایت در زمینه ارائه خدمات گردشگری داخلی و خارجی میباشد که کاربر تنها با چند کلیک ساده میتواند رزرو خود را انجام دهد و با پرداخت آنلاین بلافاصله بلیط و یا واچر هتل خود را دریافت نماید.

خریدهای اینترنتی که با سهولت و سرعت انجام میشود برای مشتری بسیار لذت بخش میباشد و این مهمترین شعار آنیل پرواز است که ” لذت پرواز با آنیل پرواز ” .

به عنوان مثال چنانچه قصد سفر به استانبول را دارید برای خرید بلیط استانبول یا بلیط تفلیس و همچنین بلیط تایلند و غیره … تنها درعرض چند دقیقه زمان میتوانید مطمعن باشید که ارزانترین نرخ بلیط را خریداری کرده اید .
همچنین فراموش نکنید که از این سامانه جهت رزرو هتل هم میتوانید اقدام نمایید مسیرهای داخلی مانند رزرو هتل در مشهد – رزرو هتل در شیراز – اصفهان – کیش – قشم و…
وهمچنین در مسیرهای خارجی مانند رزرو هتل در دبی – تایلند – چین – روسیه و… که با بیش از ۱۵۰ هزار هتل در سراسر جهان یکی از کاملترین ها را در اختیار خواهید داشت .

آنیل پرواز لذت پرواز با آنیل پرواز

وجه تمایز آنیل پرواز با دیگر شرکتها :

امنیت
همانطور که میدانید هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید اینترنتی سخت است به همین منظور آنیل پرواز با ثبت سامانه خود در ستادساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دریافت نشان دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و مرکز تجارت الکترونیک و مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان گردشگری و قرار دادن آنها در سایت به یکی دیگراز شعارهای خود جامه عمل پوشانده که ” با اطمینان خرید کنید و آسوده سفر کنید ”

پشتیبانی
پشتیبانی و خدمات پس از فروش هر شرکت جز جدایی ناپذیر هر سامانه نرم افزاری می باشد. و یک سایت فروش آنلاین کارآمد و متفاوت به همراه خدمات پشتیبانی مناسب میتواند ترکیبی ایده آل در ارائه سرویس به مشتری را فراهم آورد.

خلاقیت
روند توسعه ما با تمرکز بسیار روی کیفیت و سادگی پایه ریزی شده است. تیم فنی آنیل پرواز تمام تلاش خود را برای این هدف به کار گرفته است.

سخن مدیرعامل آنیل پرواز
سیاست مشتری مداری و حفظ اعتبار همواره زمینه ساز بستری مناسب برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این شرکت بوده ودراین راه با استعانت از پروردگار متعال میکوشیم تا به بهترین شکل بر مسئولیت اجتماعی خویش جامه عمل بپوشانیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *