رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

قیمت بلیط پارک آبی کیش

لینک این مطلب کپی شد!

پارک آبی کیش با مساحت ۵.۶ هکتار در جزیره کیش قرار گرفته است. که اولین پارک آبی در ایرانی به صورت رو باز می باشد. شاید مسافر تور کیش نوروز ۹۷ باشید پس حتما این پارک آبی را در لیست تفریحات نوروزی خود قرار دهید.
این هتل در ژانویه ۲۰۱۷ افتتاح شد و دارای ۱۳ راید (وسایل بازی مثل سرسره های آبی- وسایل پرش – وسایل آب بازی) و چهار استخر و یک آبگرم در کنار دو رستوران، چهار کافی‌شاپ و دو منطقه خرید است. کافی‌شاپ آن با منظره ای از خلیج فارس و سالن پذیرایی برای ۱۰۰۰ نفر دارد که به راحتی میتوانید نوشیدنی خود را انتخاب کنید و یا حتی همسفر خود را به خوردن یک عصرانه با نمایی جذاب و دلچسب دعوت کنید.

-آبی-کیش قیمت بلیط پارک آبی کیش

پارک آبی در کیش

این پارک آبی دارای چندین ویژگی منحصر به فرد می باشد یکی از ویژگی های آن قرار گرفتن این پارک در یک کشور مسلمان می باشد، که بانوان مسافر تور کیش میتوانند ۳روز درهفته را در پارک آبی به تفریح و شادی بپردازند.همچنین برای مسافران خارجی مسلمان ه جزیره کیش یک مزیت به حساب میآید که با خیال راحت از تفریحات آبی این جزیره لذت ببرند.
طراح، مهندسی این پارک یک شخص کانادای که از طراحان معتبر پارک آبی در دنیا می باشد. از جمله ۹ پارک آبی در ۱۰ کشور جهان،را طراحی کرده است می باشد.
جزیره کیش در لبه شمالی خلیج فارس، در ۱۸ کیلومتری جنوب ایران قرار دارد. سواحل مرجانی زیبای آن توسط نیویورک تایمز به عنوان یکی از زیباترین ساحل های جهان در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد و هوای گرم و سالم آن، زمینه ای مناسب برای پارک آب کیش در فضای باز فراهم می کند.
پارک آب کیش یک دنیای پر از هیجان از آبشار و وسایل بازی پر ارتفاع می‌باشد. که از جدیدترین سواری‌ها و وسایل بازی بهره‌مند می باشد. در این پارک رایدی به ارتفاع ۲۴ متر وجود دارد که به عنوان بلندترین راید منطقه محسوب میشود.
این پارک داستان تعداد دزد دریایی می باشد که به جزیره حمله میکنند که هدف از این حمله بدست آوردن قرص خورشید برای رهبری دریا میباشد. در برابر این دزدان دریایی ۳ برادر به نامهای ماهان – پولاد – باشو که اهل جزیره میباشند به جنگ دزدان میروند و از شهر و سکونت گاهشان دفاع میکنند. تمام تم های بازی در این پارک تعبیه شده است. که بازدید کنندگان به واقع خود را در همچنین شرایطی تصور می‌کنند.

-آبی-کیش-1 قیمت بلیط پارک آبی کیش
شما مسافران عزیز در تمام طول سال می‌توانید با رزرو تور لحظه آخری کیش با کمترین قیمت ممکن از طریق آژانس چوبین در هزینه های خود صرفه‌جویی کرده و خاطره‌ای خوش را در پارک آبی کیش برای خود و دوستانتان بجا بگذارید.

قیمت بلیط پارک آبی

قیمت بلیط پارک آبی کیش در روزهای مختلف و برای بانوان و آقایان متفاوت می باشد. در ایام هفته روز های شنبه و روز های چهارشنبه ساعت شروع از ۴ تا ۱۰:۳۰ برای آقایان می‌باشد که قیمت آن ۸۵۰۰۰ تومان است. همچنین روزهای دوشنبه و روز های جمعه از ۱۰ صبح تا ساعت شش بعد از ظهر برای آقایان ۱۳۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد. و برای بانوان از روز های فرد از ساعت ۱۰صبح تا ساعت ۶ بعدازظهر ۱۳۰.۰۰۰ تومان است.

سرویس های رایگان پارک آبی
و اما سرویس رایگانی در این پارک آبی وجود دارد که به تازگی فعال شده است که خدمات آن بر اساس ساعتهای متفاوت می باشد. برای دانستن این خدمات عکس زیر را مشاهده کنید.

-آبی-کیش-3 قیمت بلیط پارک آبی کیش

مرکز خرید پارک آبی کیش
شما میتوانید هم یک روز تفریحی داشته باشید هم اینکه از مرکز خرید پارک آبی ، خریدی متفاوت را تجربه کنید. در این فروشگاه دیزاین متفاوتی وجود دارد که هماهنگ با پارک آبی جزیره است. موقعیت فروشگاه در ورودی پارک قرار گرفته است. که همه موارد نیاز برای تفریح دراوشن جزیره (مانند حوله – دمپایی و عینک ضد آفتاب و کرم های ضد آفتاب… ) را می‌توانید در آن با قیمت های مناسب تهیه کنید.
پلومریا اسپا(ماساژ)
همچنین در این پارک آبی شما می‌توانید برای آرامش بدنی و فکری خود به مرکز ماساژ رفته و با ماساژرهای حرفه‌ای یک روز به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.

همچنین برای داشتن اطلاعات از قیمت آفری تور کیش لحظه آخری به کانال تلگرام چوبین مراجعه کرده است.
-آبی-کیش-2 قیمت بلیط پارک آبی کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *