جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قنادی پوپک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آبان ۱۳۹۶

قنادی پوپک تهران، یکی از محبوب‌ترین قنادی‌های محله یوسف‌آباد این شهر می‌باشد. مکانی در نزدیکی سینمای مشهور گلریز، که طرفداران پروپاقرص خودش را در میان تهران‌نشینان دارد. پوپک یکی از قنادی‌های قدیمی تهران بزرگ بوده که با ارائه بهترین چیزکیک‌ها و شیرینی‌های تازه و خوشمزه جای خود را در میان مردم باز کرده است. با دیدن انواع پیراشکی، نان، تارت‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر، اکلرهای فرانسوی اورجینال و براونی‌های خوش‌طعم قنادی پوپک تهران، سر ذوق می‌آیید. خوراکی‌های خوشمزه‌ای که درون ویترین خودنمایی کرده و شما را به خریدن وسوسه می‌کنند. یکی از ایده‌های خلاقانه پرسنل این قنادی، تهیه کیک‌های تک نفره بوده که بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.
مسلماٌ از امتحان کیک کارامل فوق‌العاده خوشمزه و معروف قنادی پوپک پشیمان نخواهید شد. از دلایل معروفیت این قنادی در میان مردم تهران می‌توان به تازگی و کیفیت بالای کیک‌ها و شیرینی‌های آن اشاره کرد. چیزی که اهالی تهران را حتی از دورترین نقطه شهر به این مکان می‌کشاند.
آدرس: تهران، یوسف‌آباد، جنب سینما گلریز، نبش کوچه ۳۴.
شماره تماس: ۸۸۷۰۱۵۱۵-(۰۲۱)

قنادی پوپک تهران 1 قنادی پوپک تهران

قنادی پوپک تهران 2 قنادی پوپک تهران

قنادی پوپک تهران 3 قنادی پوپک تهران

قنادی پوپک تهران 4 قنادی پوپک تهران

قنادی پوپک تهران قنادی پوپک تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسام

    این قنادی یه رقیب اصلی برای همه قنادی های مشهور یوسف آباد هست. یکی از بهترین جاهیی هست که شیرینی واسه عید میشه خرید. مخصوصا زله های میوه ای اش تو تهران بینظیره و تا امتحان نکنین متوجه حرفم نمیشین. اما گوا تارت هاشون را نخورید خیلی معمولیه. یه نوع نون خامه ای داره که تو عکس سوم هست. خیلی با نون خامه ای های معمولی متفاوته. کیک کارامل اش هم خیلی با همه کیک های کارامل دیگه فرق داره. کاملا متفاوته از طعم هایی که خوردین. اما نمیتونم بگم چیزی که بخوام همیشه تکرارش کنم.

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *