جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فیش حج تمتع

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ فروردین ۱۳۹۸

فیش حج تمتع که برای اعزام افراد متقاضی به سرزمین مکه مکرمه و مدینه منوره برای انجام مناسک واجب حج در نظر گرفته می شود، برای بسیاری از افراد، حائز اهمیت می باشد. افرادی که توانایی های مالی و جسمانی لازم برای انجام فرایض حج را دارا می باشند، در طول دوران حیات خود، باید حداقل یکبار فریضه حج را به صورت واجب انجام دهند. فریضه حج که یکی از فروع دین اسلام محسوب می شود، دارای مناسک متعددی می باشد که باید در زمان عرفات و عید قربان و در ماه ذی الحجه انجام شود. افراد در این دوران با انجام دادن مراحلی از پیش تعیین شده، در واقع محرم شده و سپس احرام خود را باطل می کنند. البته واجب بودن حج تمتع بر افرادی که دارای شرایط مالی لازم برای عزیمت به مکه به نحوی که پس از بازگشت هیچ گونه مشکل مالی نداشته باشند و همچنین از لحاظ جسمانی به قدری توانایی های انجام مناسک را دارا باشند، واجب می شود. فیش حج تمتع نسبت به فیش حج عمره دارای قیمت بالاتری می باشد مسلماً به دلیل اینکه زمان عزیمت به حج تمتع تنها در ده روز اول ماه ذی الحجه انجام می شود، صف انتظار این حج نیز شلوغ تر می باشد.

خرید فیش حج فیش حج تمتع

حج تمتع
همانگونه که ذکر شد، مناسک حج تمتع با حج عمره اندکی متفاوت می باشد و در واقع افراد در این فریضه دینی باید مراحل زیر را انجام دهند:
– افراد قبل از اینکه وارد شهر مکه شوند، باید در مسجد شجره لباس احرام ببندند و سپس برای مناسک دیگر حج تمتع آماده شوند.
– از ظهر تا غروب روز نهم ذی الحجه باید در صحرای عرفات توقف کرده و دعا و نیایش مربوطه را به جای آورند.
– در شب دهم ذی الحجه تا طلوع آفتاب باید در مشعرالحرام توقف کرده و نیایش های مربوطه را انجام دهند.
– در روز عید قربان باید تعداد هفت سنگریزه را به جمره عقبه به یاد لعنت فرستادن به شیطان رجیم پرت نمایند.

حج تمتع فیش حج تمتع

– سپس باید نسبت به قربانی کردن یک گوسفند به یاد قربانی کردن حضرت ابراهیم برای فرزند خود، اقدام نمایند.
– در ادامه باید عمل تقصیر را انجام دهند. در واقع مقداری از ناخن یا موی سر و صورت خود را کوتاه کرده تا عمل تقصیر خود را به جای آورند.
– در ادامه به طواف خانه خدا در مسجدالحرام می روند. در این مرحله باید دور خانه خدا را هفت مرتبه بچرخند.
– سپس دو رکعت نماز طواف را در مسجدالحرام به جای می آورند.
– سپس به بخش صفا و مروه رفته و سعی صفا و مروه را به صورت هفت بار متوالی انجام می دهند.
– در ادامه باید طواف نسا و نماز طواف نسا را به جای آورند.
– در نهایت باید از یازدهم تا سیزدهم ذی الحجه را در سرزمین منا، به صورت شبانه روز بیتوته نمایند و نیایش های مربوطه به جمرات سه گانه را انجام دهند.
البته زمانی که شما می خواهید نسبت به خرید فیش حج تمتع و همچنین اعزام به این فریضه اقدام نمایید، آموزش های لازم را برای شما ارائه خواهند داد و در همچنین در کلیه مراحل مربوطه، افراد کارشناس در کنار شما حاضر می باشند.

فیش حج فیش حج تمتع

نحوه خرید فیش حج تمتع
ممکن است به دلیل شلوغ بودن و تعداد درخواست های زیادی که از سوی مسلمانان برای عزیمت به حج تمتع وجود دارد، زمان انتظار این فریضه طولانی باشد. کشور عربستان بر اساس درخواست های کشورهای مسلمان برای عزیمت به فریضه حج، درخواست ها را زمانبندی کرده و سپس با تایید سازمان حج و زیارت اعزام را انجام می دهد. حال در نظر بگیرید افرادی هستند که می خواهند سریعاً این فرضیه را انجام دهند و واجب بودن این فریضه را از خود ساقط کنند. در این خصوص می توان عملیات خرید فیش حج تمتع را مطرح نمود و سازمان ها و موسسات زیادی در این خصوص فعالیت می کنند. البته که این موسسات زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت می کنند و در خصوص خرید و فروش فیش حج ، با تایید این سازمان عملیات را انجام می دهند. از طرفی کلیه نقل و انتقالات فیش حج تمتع در دفاتر اسناد رسمی مورد تایید قوه قضاییه انجام می شود تا هیچ گونه اختلالی در فرآیند عزیمت مسلمانان به فرضیه حج وارد نشود.

فروش فیش حج فیش حج تمتع

موسسه ما نیز در خصوص خرید و فروش، قیمت گذاری و مشاوره در خصوص عزیمت به حج تمتع فعالیت های گسترده ای انجام می دهد که شما عزیزان می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما مشاوره های رایگان را دریافت نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *