جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فعالان صنعت گردشگری مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شدند

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ دی ۱۳۹۶

محمدرضا حاجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متقاضیان واجد شرایط این تسهیلات می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان پرسشنامه های تکمیلی را کامل کنند.
وی بیان کرد: اعطای تسهیلات رونق تولید در صنعت گردشگری نامحدود عنوان شده و تمامی فعالان واجد شرایط این بخش می توانند درخواست خود را در سامانه بهین یاب مطرح کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: پرداخت تسهیلات رونق تولید از سال گذشته و با هدف حمایت از صنایع کوچک و متوسط آغاز شد در همان سال حدود هفت هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان مرکزی تزریق شد.
وی ادامه داد: امسال بخش معدن و نوسازی و بازسازی تجهیزات و عوامل تولید نیز مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند که بر این اساس شمار قابل توجهی از معادن و صنایع استان مرکزی به روز رسانی شدند.
حاجی پور اظهار کرد: ۵۲۴ واحد صنعتی و کشاورزی در این استان در ۹ ماه امسال با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و با معرفی به بانک های عامل در مجموع چهار هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
وی گفت: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها باید از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی باشند.
۲ هزار و ۷۱۴ واحد تولید کوچک، متوسط و بزرگ و ۵۳۲ واحد معدنی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت و دومین قطب صنایع مادر تخصصی در کشور مطرح است.

گردشگری فعالان صنعت گردشگری مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شدند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *