رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ فروردین ۱۴۰۰

فروش عمده میناکاری تهران و اصفهان برای هدایای تبلیغاتی سازمانی

اشتراک گذاری

فروش عمده میناکاری هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی
فروش عمده میناکاری به شکل هدایای تبلیغاتی و تندیس، مورد استقبال سازمان و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی کشور می باشد. این دسته از محصولات با اهداف مختلفی مثل بازاریابی، تقدیر از کارمندان و پرسنل نمونه، تقدیر از افراد برگزیده جشنواره ها و همایش های مختلف و همچنین استفاده در مناسبت ها و جلسات تجاری به شکل عمده خریداری می شوند. در زمان فروش عمده میناکاری علاوه بر در نظر گرفتن تخفیف های ویژه امکان سفارشی سازی محصولات نیز در نظر گرفته شده تا شرکت ها بتوانند پلاک یا نشان تجاری خود را بر روی آنها قرار دهند. تندیس های میناکاری برای مناسبت های مختلف مثل روز پدر، روز پرستار، روز معلم، روز مادر و غیره با بدنه چوبی و یک بخش میناکاری به شکل بشقاب یا گلدان طراحی شده اند. بشقاب و گلدان های میناکاری شده در تندیس ها در سایز و با طرح و نقش مختلف در ترکیب با بخش چوبی قهوه ای رنگ، جلوه بسیار زیبا و تکرار نشدنی را ایجاد کرده اند. بخش چوبی تندیس ها هم از الیاف چوبی نازک تشکیل شده که با لیزر به دست هنرمندان برش خورده اند تا ظرافت و دقت کاری بالایی داشته باشند. هدایای تبلیغاتی نیز به شکل باکس و تابلو چوبی یا پی وی سی بسیار مقاوم تولید می شوند که نوع بسته بندی هم قابلیت سفارشی سازی خواهد داشت. همه این امکانات در فروشگاه بازار مینا به چشم می خورند.

بازار مینا

میناکاری تهران پس از میناکاری اصفهان به عنوان یکی از مراکز معتبر تولید میناکاری در کشور مطرح شده است. با رونق گرفتن و استقبال بسیار خوبی که از ظروف میناکاری شده به عمل آمد، برخی از اساتید اصفهانی به شهر تهران رفتند و با آموزش دادن هنرمندان و علاقه مندان متعدد و برگزاری کارگاه های خصوصی، هنر میناکاری تهران را رواج دادند. راه اندازی فروشگاه های مختلف صنایع دستی در شهر تهران این امکان را فراهم کرد تا شهروندان تهرانی بتوانند خیلی راحت صنایع دستی مورد علاقه خود را برای سازمان و ارگان یا حتی مصارف شخصی و منزل خود با بهترین قیمت تهیه کنند. برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنایع دستی و همچنین بازارچه دائمی عودلاجان در بازار تهران، خیابان ۱۵ خرداد فرصتی را برای تولید کنندگان مختلف از جمله بازار مینا فراهم کرده تا تولیدات صنایع دستی خود را به معرض نمایش بگذارند. از این طریق علاقه مندان به طور مستقیم ظروف مدنظر خود را خریداری می کنند که کیفیت و مرغوبیت و قیمت آنها تنوع خاص خود را دارد. ظروف میناکاری با تنوع بسیار زیاد مثل بشقاب، گلدان، ست چایخوری، قندان، تابلو و غیره در اندازه و طرح و نقوش مختلف به فروش می رسند. نوع رایج میناکاری تهران میناکاری روی مس است، هر چند میناکاری روی سفال و به شکل سفارشی، میناکاری روی جواهرآلات نیز انجام می گیرد و به فروش می رسند.

میناکاری

فروش عمده میناکاری اصفهان در قالب انواع بشقاب میناکاری با قاب و جعبه های مخمل،انواع تندیس های میناکاری شده و سایر محصولات میناکاری برای هدایای تبلیغاتی سازمانی برای مشتریان سراسر کشور در نظر گرفته شده است. صنایع دستی اصفهان از بهترین گزینه ها برای هدیه به دوستان ، اقوام و پرسنل شرکت ها می باشد؛ چرا که قیمت مناسبی داشته و در صورت نگهداری صحیح بسیار ماندگار است.
فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir
تماس با واحد فروش: ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲

خرید میناکاری به شکل اینترنتی در بازار مینا به راحتی امکان پذیر شده تا علاقه مندان به این هنر بسیار زیبا و همه پسند، از هر جای ایران بتوانند سفارش خود را ثبت کنند. ثبت سفارش به صورت ۷/۲۴ قابل انجام بوده و ارسال کالاها در سریعترین زمان ممکن انجام می گیرند. هنگام خرید میناکاری باید فروشگاه قابل اطمینان انتخاب کنید تا خیالی آسوده بابت کیفیت و مرغوبیت کالاها و ضمانت کیفی آنها داشته باشید. به طور کلی ظروف میناکاری شده مرغوب باید یکسری ویژگی داشته باشند و فروشگاه صنایع دستی نیز به شما این اطمینان را بدهد که تمامی این موارد توسط کارشناسان و اساتید میناکاری تأیید شده هستند. از جمله این ویژگی ها می توان به؛ صاف و صیقلی بودن سطح محصولات میناکاری و نبود زبری و برآمدگی، شناسنامه دار بودن ظروف میناکاری اسماعیلی، عدم بیرون زدگی یا اختلاط رنگ در طرح و نقوش و یا لبه های ظرف، وزن متناسب با سایز و اندازه ظروف، نبود هیچ نوع سوراخ شدگی و دقت و ظرافت کاری بسیار بالا در برش خوردگی بخش چوبی تندیس ها و غیره اشاره کرد. فروشگاهی که بتواند مرغوبیت و کیفیت کالاهای فروشی خود را طبق معیارهای استاندارد سنجش کیفیت ظروف میناکاری به شما تضمین دهد، تنوع بسیار بالایی داشته باشد تا سلیقه های گوناگون را پوشش دهد و در خرید عمده تخفیف ویژه و سفارشی سازی محصول را در نظر بگیرد، قطعا بهترین گزینه خواهد بود. بازار مینا با داشتن تمامی این ویژگی ها انتخاب اول و آخر شما به عنوان معتبرترین فروشگاه صنایع دستی اصفهان خواهد بود.

میناکاری تهران

خرید عمده میناکاری تهران و اصفهان به سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور توصیه می شود که همیشه به دنبال پیدا کردن راهی کم هزینه تر و در عین حال همراه با بازدهی بیشتر برای تبلیغات و بازاریابی بوده اند. نه تنها تنوع این محصولات تمام شدنی نیست بلکه قیمت نهایی خرید بسیار مقرون به صرفه تر بوده و با سفارشی سازی می توان پلاک تجاری را هم به آن اضافه کرد و بسته بندی کاملا شیک و سفارشی درخواست داد.فروش عمده میناکاری در تهران با کیفیت عالی و همه پسند برای مشتریان در نظر گرفته شده است. فروش عمده میناکاری برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور به شکل هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی بسیار زیبا و متنوع است. از این محصولات می توان برای بازاریابی و تبلیغات، تجلیل از کارمندان نمونه یا افراد برگزیده جشنواره و همایش و همچنین جلسات و مناسبت های تجاری و کاری استفاده نمود. قابلیت سفارشی سازی و درج نشان تجاری تنها بخشی از مزایای آنهاست.
بازار مینا BazareMina.ir

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *