رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ بهمن ۱۴۰۰

فرهنگسرای عترت تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فرهنگسرای عترت تهران درمیدان امام حسین تهران واقع شده است . در مهرماه ۱۳۸۱ ایده راه اندازی فرهنگسرایی به نام« شهر» در مجتمع فرهنگی هنری خواجوی کرمانی، اجرایی شد و پس از گذراندن دوره مطالعاتی، در خردادماه ۱۳۸۲ فرهنگسرای شهر در پارک شهر تهران افتتاح گردید.این مجموعه تا سال ۱۳۸۵ به فعالیت خود ادامه داد و پس از وقفه ای در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را مجدداً از سرگرفت.فرهنگسرای عترت تهران هم اکنون اقدام به ارایه خدمات فرهنگی هنری به شهروندان، اقشار و مخاطبان خود می نماید و با توجه به استقرار ستاد مدیریت فرهنگی هنری منطقه دوازده در این مرکز، وظیفه هماهنگی و نظارت بر سایر مراکز فرهنگی هنری مستقر در منطقه ۱۲ را نیز برعهده دارد.

-عترت-تهران1 فرهنگسرای عترت تهران
در مهرماه ۱۳۹۴ با تحویل محیط اجرایی پیاده راه۱۷شهریور و میدان امام حسین علیه السلام به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲، ساختمان ستاد منطقه به پیاده راه ۱۷ شهریور منتقل و پس از اصلاحات عمرانی و ایجاد فضای مناسب یک فرهنگ سرا، در دیماه ۱۳۹۴ بصورت رسمی ستاد مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ به ساختمان جدید منتقل گردید.

کانون جهاندیدگان فرهنگسرای عترت تهران ( شهر ) با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان جهاندیدگان و جوانترها به جهت بهره مندی از تجربیات آنان و نیز فعالیت در زمینه های مختلف فرهنگی افتتاح گردیده است.
علاقمندان برای عضویت و حضور در کانون جهاندیدگان می توانند به فرهنگسرای عترت تهران به ادرس بالاتر از میدان شهدا خیابان ۱۷ شهریور شمالی بعد از خشکبارچی فرهنگ سرای عترت(شهر) تهران مراجعه کنندو یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن۳۳۳۲۲۲۱۰ تماس بگیرند.

نحوه دسترسی به فرهنگسرای عترت تهران

آدرس: : میدان امام حسین علیه السلام – پیاده راه ۱۷ شهریور
تلفن : ۳۳۲۵۹۱۲۱

-عترت-تهران فرهنگسرای عترت تهران

-عترت-تهران3 فرهنگسرای عترت تهران

SONY DSC

-عترت-تهران4 فرهنگسرای عترت تهران

4-6 فرهنگسرای عترت تهران

           
 

نظر کاربران :

  • نونا

    عکس سوم مربوط به فرهنگسرای عترت مشهد است

    ۱۷ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • اسلوب

      با سلام و تشکر از شما تصویر مورد نظر حذف شد . سپاس

      ۲۴ بهمن, ۱۴۰۰

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *