رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ بهمن ۱۳۹۷

فرهنگسرای خاتم تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هم زمان با نام گذاری سال ۱۳۸۵ به نام پیامبر اعظم (ص)، فرهنگسرای خاتم تهران در منطقه هجده تهران در راستای سیاست ها و اهداف کلان سازمان مبنی بر ایجاد مراکز فرهنگی هنری در سطح شهر تهران از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است.
ترویج و تعمیق فرهنگ و هنر نشات گرفته از تعالیم دین مبین اسلام وارزش های انقلاب اسلامی متناسب با شرایط و خصوصیات حال و آینده شهر تهران، فراهم ساختن بستر و زمینه نیل به حیات طیبه برای شهروندان محترم تهرانی با تقویت و محوریت مولفه های اسلامی و انقلابی و حاکمیت روح دیانت و اخلاق اسلامی در فضای شهری، حفظ و ارتقاء هویت شهروندی و سطح افق شهروندان نسبت به شهر و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح مساجد و اماکن مذهبی، همکاری و تعاون هدفمند با نهادها، تشکل های فرهنگی اجتماعی غیر دولتی مانند کانون های مردمی، مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج ، سازمان های مردم نهاد و .. در راستای هم افزایی در فعالیت های فرهنگی هنری شهر تهران و در یک کلام تلاش برای تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف این فرهنگسرا است.

سالن آمفی تئاتر
سالن آمفی تئاتر خاتم تهران مکانی مناسب جهت پخش فیلم، اجرای برنامه ها، همایش ها، نشست ها و غیره می باشد و ظرفیت آن ۱۰۰ نفر است.

کتابخانه استاد حکیمی
کتابخانه استاد حکیمی فرهنگسرای خاتم تهران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ در محل فرهنگسرای خاتم مورد بهره برداری قرار گرفت. این کتابخانه از منابع اطلاع رسانی متنوع و به روزی برخوردار می باشد که در اختیار استفاده ساکنین منطقه قرار داده شده است تنوع موضوعی و کمیت کتابهای موجود در این کتابخانه ۲۰۰۰۰ جلد در موضوعات گوناگون به علاوه ۱۹۵۰ جلد کتاب کمک آموزشی و ۹۹۰ عنوان کتاب مرجع در ۱۹۸۸ نسخه و ۱۵۵۰ جلد کتاب کودک تهیه و همه روزه آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند.

آدرس: شهرک ولیعصر-انتهای خ حیدری جنوبی-خ پژاند- بوستان لواسانی
تلفن : ۶۶۲۰۷۰۶۵

 

 

 

فرهنگسرای خاتم تهران
فرهنگسرای خاتم تهران فرهنگسرای خاتم تهران
فرهنگسرای خاتم تهران فرهنگسرای خاتم تهران
فرهنگسرای خاتم تهران فرهنگسرای خاتم تهران

 

منابع : کودک ۲۴ , کی کجاست

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *