جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شیرینی فروشی شان بابا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ مهر ۱۳۹۶

شیرینی فروشی شان بابا تهران ، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شیرینی‌فروشی‌های این شهر بزرگ است. جایی واقع در شمالی‌ترین نقطه تهران که با سابقه‌ای بیشتر از سی سال جای خود را در میان اهالی پایتخت باز کرده است. به جرأت می‌توان گفت که این قنادی در میان تمام رقبای خود در این منطقه حرف اول را می‌زند. شان بابا با ارائه انواع کیک و شیرینی‌های تر خوش‌طعم و دلنشین خیالتان را از انتخاب مشهورترین شیرینی فروشی تهران راحت می‌کند. نکته قابل توجه و چشمگیر در این قنادی، استفاده از میوه‌های متنوع و خوشمزه در کنار خامه و نان برای تهیه خوشمزه‌ترین شیرینی‌هاست. باید بگوییم که شیرینی‌های میوه‌دار، بستنی و شکلات‌های این قنادی را در هیچ نقطه‌ای از تهران پیدا نمی‌کنید. نان خامه‌‌ای‌های شان بابا همواره خوش‌خوراک و تازه بوده و با دیدن آن‌ها پشت یخچال برای خریدشان وسوسه می‌شوید. شیرینی ناپلئونی این قنادی از آن شیرینی‌هایی است که طرفداران بسیاری در میان مشتریان داشته و تا بعد از ظهر دیگر اثری از آن‌ها در مغازه نمی‌بینید. بنابراین، برای خوردن این شیرینی خوشمزه باید تا قبل از عصر خود را به شان بابا برسانید. این شیرینی‌فروشی، با توجه به نیاز مشتریان و سلیقه سخت‌پسند آن‌ها سعی در ارائه باکیفیت‌ترین شیرینی‌ها به اهالی تهران را دارد.
شیرینی و کیک همیشه از لذیذترین و دوست داشتنی‌ترین خوراکی‌ها در بین مردم به شمار رفته و کوچک و بزرگ طرفدار آن‌ها هستند. علاقه به این خوراکی‌های خوشمزه به حدی است که آن‌ها همواره جزء جدایی‌ناپذیر مهمانی‌ها و جشن‌های ما ایرانیان می‌باشند. عطرو‌طعم و تازه بودن شیرینی‌ها و همچنین پخت حرفه‌ای آن‌ها همیشه از اولویت‌های مردم برای خرید انواع شیرینی به شمار می‌روند. شیرینی شان بابا یکی از آن شیرینی‌فروشی‌هایی است که به تمام این جزئیات توجه کرده و به بهترین شکل پاسخگوی این نیاز مردم می‌باشد. بنابراین، حتی برای یک بار هم که شده سری به این مکان زده و دلی از عزا دربیاورید. مطمئن باشید که از امتحان طعم شیرینی‌های فوق‌العاده خوشمزه این قنادی پشیمان نخواهید شد.
آدرس: تهران، نیاوران، شمال کاخ نیاوران، کاشانک، جنب مسجد والفجر، پلاک ۲۲۱.
شماره تماس: ۲۲۸۳۸۴۲۸،۲۲۲۹۴۷۰۶ ،۲۲۲۹۰۴۹۶،۲۲۲۹۱۸۶۲ -(۰۲۱)

شیرینی فروشی شان بابا تهران 1 شیرینی فروشی شان بابا تهران

شیرینی فروشی شان بابا تهران 2 شیرینی فروشی شان بابا تهران

شیرینی فروشی شان بابا تهران 3 شیرینی فروشی شان بابا تهران

شیرینی فروشی شان بابا تهران 4 شیرینی فروشی شان بابا تهران

شیرینی فروشی شان بابا تهران 5 شیرینی فروشی شان بابا تهران

شیرینی فروشی شان بابا تهران شیرینی فروشی شان بابا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • س رجبی

    سخت ترین طرح های کیک رو مطابق عکس درست میکنند. کیفیت کیک و شیرینی عالیه. طعم و سبکی خامه مورد استفاده واقعا کیفیت متفاوتی داره. تنوع در ایجاد مدل های جدید کیک زیاد است. ولی از همه طرح ها هرروز موجود نیست. پرسنل محترمی دارد. و قیمت ها بسبار مناسب تر از رقبای محلی است.

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • محمد

    شیرینی هاش حرف نداره

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • آرمین

    خامه های خوشمزه و خاص از ویژگی های شیرینی های شان بابا ست.

    ۲۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    به نظر من این شیرینی فروشی در کل استان تهران نظیر ندارد .

    ۲۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد