رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ خرداد ۱۳۹۴

سینمای شش بعدی پارک قیطریه

لینک این مطلب کپی شد!

تا حالا لذت سقوط در یک دره عمیق و تاریک را تجربه کردید؟ یا هیجان سوار شدن به قطار بسیار تندرویی را که از ریل خارج شده و شما و بقیه مسافران را به یک مقصد نامعلوم می‌بره؟ نظرتون درباره درشکه سواری در یک جاده جنگلی چیه در حالیکه با سرعت تمام به جلو حرکت می‌کنید و ناگهان سر یک پیچ بسیار خطرناک شما و درشکه و اسب‌ها به یک چاه عمیق پرتاب بشید؟؟
این هیجانات با طبع شما چندان تناسبی ندارد و معتقدید تمام این اتفاقات هیچ جنبه مهیج و لذت‌بخشی نداره؟ اما ما و تمام کسانی که یک بار و فقط یک بار سینمای شش بعدی را تجربه کردند نظر و اعتقادی جز این دارند و معتقدند چیزی مهیج‌تر و لذت‌بخش‌تر از این وجود ندارد که شما در یک سینمای مدرن امروزی در کمال امنیت روی صندلی خود نشسته باشید و بعد در ۳۶۰ درجه بچرخید و با سرعت بسیار حرکت حس سقوط و حرکت تند در مسیرهای سخت و صعب‌العبور را تجربه کنید.
سینمای شش بعدی جدیدترین و آخرین نسل سینماهای چند بعدی است که با بهره‌گیری از آخرین تکنیک‌های روز دنیا هیجانات خاصی را برای شما ایجاد می‌کند. چرخش صندلی‌ها در ۳۶۰ درجه و با سرعت و شتاب‌های متغیر و جک‌هایی با کورس حرکت بلند و طولانی هیجان بیننده را دو چندان ‌می‌کند.
اگر دنبال تجربه چیزهای جدید و تازه هستید سینمای شش بعدی پارک قیطریه را امتحان کنید.
آدرس : جنب خیابان روشنایی، پارک قیطریه (سینما ۶ بعدی)

1818 سینمای شش بعدی پارک قیطریه

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    فیلم پرنده دریایی رو تو این سینما دیدیم که به حدی طبیعی بود که بعد از چند ساعت هنوز تو فکر این فیلم بودیم

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *