جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفر به گرجستان چگونه است؟(پیشنهاد شده توسط سایت گردشگری لست تورز)

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ فروردین ۱۳۹۷

سفر به گرجستان یکی از جذاب ترین و خاص ترین سفرهای خارجی برای مردم ایران است. تور گرجستان در سال های اخیر با استقبال فوق العاده زیادی مواجه شده و به همین علت به عنوان یکی از تورهای پرترافیک محسوب می شود. این کشور دارای فرهنگ غنی و کهنی است و همین فرهنگ است که گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند.
تفلیس و باتومی دو شهر زیبا و پرجاذبه در گرجستان هستند. هر کدام از این شهر ها که عموما در تور گرجستان جای دارند، جاذبه های تاریخی و گردشگری خاص خود را دارند. کنسرت های خاص باتومی و تفلیس هر کدام به صورت مجزا در جهان شهرت یافته اند و همه ساله میلیون ها نفر را به این کشور جذب می کنند.
جاذبه های فراوانی که در شهرهای مختلف گرجستان قرار گرفته باعث شده تا سفر به گرجستان را برای مسافران و گردشگران لذت بخش کند. مطمئن باشید در تمام طول مدتی که در گرجستان هستید، هیچ وقت اضافی نخواهید داشت. جاذبه های گرجستان آنقدر زیاد است که برای سر زدن به آن ها وقت کم می آورید. سعی کنید قبل از سفر به این شهر برنامه ریزی کرده تا بتوانید از تمامی این جاذبه ها لذت ببرید.

تور گرجستان سفر به گرجستان چگونه است؟(پیشنهاد شده توسط سایت گردشگری لست تورز)
در گرجستان آنقدرها مشکل زبان نخواهید داشت؛ البته به شرطی که زبان انگلیسی بلد باشید! درست است که مردم گرجستان به زبان رسمی خود یعنی گرجی صحبت می کنند، اما بسیاری از آن ها به زبان انگلیسی مسلط هستند و یا حداقل ادبیات این زبان را متوجه می شوند. البته به همراه داشتن یک کتاب راهنمای گرجی نیز می تواند مفید باشد. هرچند اگر با تور گرجستان راهی این کشور شوید، به هیچ عنوان نگرانی برای زبان نخواهید داشت.
یکی از دلایلی که باعث شده تور گرجستان به عنوان یکی از تورهای خارجی پرطرفدار مورد توجه قرار گیرد، هزینه نسبتا مناسب خرید تور است. شما با هزینه بسیار اندک می توانید به کشور گرجستان سفر کنید. هتل های گرجستان و خدمات آن در مقابل هزینه ای که از مسافران اخذ می کنند، بسیار بسیار مقرون به صرفه است و به همین علت تور گرجستان به عنوان یک تور ارزان قیمت به حساب می آید.
هتل های گرجستان کیفیت بسیار مناسبی دارند. بسیاری از هتل های معروف زنجیره ای در تفلیس و باتومی دایر هستند. این هتل ها از مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده استفاده می کنند و به همین علت است که کیفیت خدمات ارائه شده توسط هتل های گرجستان در حد عالی قرار داشته و هم تراز با هتل های معتبر جهانی است. یکی از نکات مهمی که عموما مسافران تور گرجستان بعد از سفر به آن اشاره می کنند این است که باید در هنگام انتخاب هتل به ویژه در باتومی، به محل قرار گیری هتل دقت ویژه شود تا دسترسی به نقاط مختلف شهر آسان تر باشد.

تور گرجستان 1 سفر به گرجستان چگونه است؟(پیشنهاد شده توسط سایت گردشگری لست تورز)
تور گرجستان عموما دست افراد را برای خوردن غذا باز می گذارد. شمادر تور ملزم به استفاده از غذای هتل نیستید و به همین علت می توانید با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید و هر زمان که خواستید به رستوران های مختلف این شهر سر بزنید و از غذاهای آن ها لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که هزینه برخی از رستوران هافوق العاده زیاد است و بهتر است قبل از سفارش حتما نگاهی به قیمت آن ها بیاندازید.
سفر به کشور گرجستان، سفر به کشوری ناشناخته با فرهنگی غنی و پر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی است. لذت بردن از طبیعت زیبا و بکر این کشور در کنار جاذبه های تاریخی و همچنین شرکت در مراسم های آیینی و یا جشن ها و کارناوال های ملی، می تواند سفری دل انگیز و خاطره ساز را برای شما رقم بزند. فقط توجه داشته باشید که در هنگام خرید تور گرجستان دقت کنید و از آژانس های معتبر سایت لست تورز خرید خود را انجام دهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد