جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفر به عروس شهرهای ایران (رامسر)

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

سفر به رامسر همیشه برای علاقه مندان به گردش جذاب است، حتی اگر برای چندمین بار باشد.عروس شهر های شمالی علاوه بر داشتن جاذبهش های گردشگری طبیعی از جاذبه های صنعتی مدرن نیز بی نصیب نمانده است.رامسر واقع در استان مازندران، غربی ترین و آخرین شهر این استان به شمار می رود.برای رسیدن به رامسر علاوه بر راه زمینی از راه هوایی نیز می توانید وارد این شهر شوید، رامسر از معدود شهر های شمالی است که فرودگاه دارد.

رامسر سفر به عروس شهرهای ایران (رامسر)

آب و هوای رامسر:
رامسر در اغلب اوقات سال دو نوع آب و هوا دارد و چهار فصل نیست! عموما در این شهر در فصول بهار و تابستان گرم و شرجی است و در زمستان و پاییز نیز سرد و مرطوب است.این شهر به علت نزدیکی کوه و دریا به هم، کمتر سفید پوش می شود.رامسر بدون شک بیشترین بارندگی در ایران را داردعده ای این شهر را شهر باران نیز نامیده اند.

رامسر در ابتدا سخت سر نام داشت. برخلاف باور خیلی از افراد رامسر جزو استان گیلان نبوده است و در ابتدا با شهر تنکابن یکی بوده که بعد ها از این شهر جدا شده بود.این شهر زیبا سالانه میزبان سیل زیادی از مسافران است و از این رو در این شهر خدماتی نیز به این مسافران ارائه می گردد.برای اجاره ویلا در رامسر گردشگران عموما در ایام نوروز و تعطیلات به مشکل برمی خورند و نمی توانند ویلا هایی با قیمت مناسب و مطابق با میل خودشان پیدا کنند.

رامسر1 سفر به عروس شهرهای ایران (رامسر)

جاذبه های گردشگری:
تله کابین رامسر، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی در شمال می باشد.این تله کابین از سواحل زیبای شمال به ارتفاعات یعنی بام رامسر می رود.این مجموعه یکی از جاذبه های صنعتی و پرطرفدار رامسر می باشد.

ییلاق جواهرده نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری رامسر است. این ییلاق با داشتن جاده ای زیبا و جنگلی بیشتر در فصول بهار و تابستان مورد استقبال بومیان و گردشگران می باشد.این ییلاق در ۳۰ کیلومتری شهر رامسر قرار دارد با این فاصله کم در تابستان ها اغلب آب وهوای خنک و معتدل دارد.

رامسر2 سفر به عروس شهرهای ایران (رامسر)

جنگل زیبای دالخانی: این جنگل معروف به دالان بهشت است.دالخانی برای افراد مشتاق به پیاده روی در جنگل بسیار زیبا و بکر است.در این جنگل می توانید انواع پوشش های گیاهی درختی را نیز ببنید.

در سفر به شمال ایران مخصوصا در استان های گیلان و مازندران باتوجه به گران بودن قیمت و ظرفیت محدود هتل ها می توانید از ویلا ها یا آپارتمان های که افراد بومی در هر شهر اجاره می دهند استفاده کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *