جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفر با تورهای مسافرتی گشتمان

تاریخ بروزرسانی :
۶ اسفند ۱۳۹۶

مزایای سفر رفتن با تور بسیار زیاد است با این حال برخی افراد ترجیح میدهند که انفرادی سفر کنند چون تصورمی کنند سفر با تور کسل کننده است ولی بهتر است بدانید که در تورهای مسافرتی نیز روزهای سرگرم کننده ای انتظار شما را می کشند. ما در گشتمان برنامه های جالبی را برایتان فراهم کرده ایم که ناشناخته های مقصد رویایی تان را کشف کنید و از تمام لحظات سفر خود نهایت لذت را ببرید. در ادامه به معرفی چند تور مسافرتی از گشتمان می پردازیم.

vietnam سفر با تورهای مسافرتی گشتمان
تور ویتنام

کشور ویتنام ترکیب فوق‌العاده‌ای از زیبایی‌های طبیعی و تنوع فرهنگی است و یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در جنوب شرق آسیا است که ترکیبی از هر نوع جاذبه‌ای که تصور کنید به گردشگران عرضه می‌کند. بهترین فصل برای سفر به ویتنام فصل بهار و پاییز است یعنی از فوریه تا آوریل و آگوست تا اکتبرکه دمای هوا متعادل‌تر و میزان بارندگی کمتر است.
تور ویتنام یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیاست که تصاویر آن را در پس‌زمینه‌ی فیلم‌های جنگی یا پوستر آژانس‌های توریستی دیده‌اید؛ مناظر زیبای طبیعی در خلیج هالونگ و قایق‌سواری در میان جزایر زیبا، معابد تاریخی با معماری دیدنی، مزارع پلکانی برنج و سواحل زیبا از جذابیت‌های ویتنام هستند. دوچرخه‌سواران، علاقه‌مندان به پیاده‌روی و فعالیت‌های تفریحی و ورزشی در دل طبیعت، می‌توانند به پارک‌های ملی متعدد ویتنام سر بزنند و از طبیعت زیبای اطراف لذت ببرند. منظره‌ی شگفت‌انگیز خلیج هالونک با جزایر کارستی پوشیده از پوشش سرسبز، هر کسی را تشویق می‌کند تا از تورهای کروز استفاده کند و در میان این شگفتی‌های طبیعت به گشت‌و‌گذار بپردازد.

seychelles سفر با تورهای مسافرتی گشتمان
تور سیشل

سیشل زیباترین جزیره آفریقاست که به بهشت آفریقا معروف است و برای سفرهای گروهی و ماه عسل بسیار مناسب است. سیشل از آنجا که بکر و دست نخورده است مقصدی گران و لوکس برای گردشگری به شمار می آید.
زیبایی منحصر‌به‌فرد این جزیره در تصاویر آن کاملا مشهود است و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای کسانی است که دوست دارند به دور از هیاهوی شهرها، آرامش را در کنار لذت بردن از جلوه‌های طبیعی و بکر بسیار زیبا تجربه کنند. بسیاری از مناطق بکر و دست نخورده آن فقط از طریق کشتی قابل دسترسی هستند. در سیشل تفریحات آبی زیادی برای انتخاب وجود دارند. از بهترین نمونه‌های این تفریحات می‌توان از قایق‌رانی با قایق‌های بادبانی، قایق‌سواری با کایاک (Kayak) و غواصی نام برد.
سفر افراد مشهور به مجمع‌الجزایر سیشل، تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت. برای مثال «شاهزاده ویلیام» و همسرش «کیت میدلتون» ، و همچنین «جرج و آمال کلونی»، ماه‌عسل خود را در این مجمع‌الجزایر گذرانده‌اند.

Mauritius سفر با تورهای مسافرتی گشتمان
تور موریس

موریس کشوری جزیره ای با طبیعتی بسیار متفاوت و زیبا که جاذبه های آن مسافران زیادی را به سمت خود می آورد. سازمان جهانی جهانگردی، موریس را به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا معرفی نموده است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است اما در واقع مردم موریس چند قومیتی، چند فرهنگی و چند زبانه هستند.
جزیره موریس توسط بیش از ۱۵۰ کیلومتر ساحل‌های شنی احاطه شده است و سومین صخره مرجانی بزرگ دنیاست که اطراف جزیره را فراگرفته و از تالاب‌ها مراقبت می‌کند. کمی دورتر از ساحل موریس ۴۹ جزیره خالی از سکنه وجود دارد که برخی از آن‌ها به عنوان مناطقی طبیعی برای گونه‌های در خطر استفاده می‌شوند.
بهترین زمان برای سفر به موریس مقارن با ماه های نوامبر تا می، یعنی آبان تا اردیبهشت است.همچنین در طول ماه های تابستان شدت وزش باد در این جزیره کم بوده و به همین دلیل آب اقیانوس بسیار صاف و مناسب است که شرایط را برای انجام تفریحاتی مانند غواصی، قایق سواری و تخته شنای شناور یا (SUP) فراهم می کند. اما اگر به دنبال تفریحاتی مانند موج سواری، بادباک بازی و … هستید، توصیه می کنیم در فصل زمستان به موریس بروید.
در انتها برای اطلاع از سایر تورهای نوروزی به سایت گشتمان مراجعه کنید و یا با شماره های ۸۸۹۶۰۶۷۷ – ۲۶۴۰۹۲۰۰ تماس حاصل نمایید.

gashtman 1 سفر با تورهای مسافرتی گشتمان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *