جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ساخت اسکله‌های ویژه گردشگری دریایی در مازندران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ فروردین ۱۳۹۷

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت:۲۰۰ هزار نفر در ایام نوروز از تجهیزات گردشگری دریایی استان مازندران استفاده کردند و این استقبال باعث شد تا برای ساخت ایستگاه‌های تفریحی –دریایی برنامه‌ریزی جدی‌تر صورت گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیاکجوری افزود:استان مازندران به دلیل وجود قابلیت‌های فراوان در حوزه گردشگری، همه‌ساله در ایام نوروز پذیرای هزاران گردشگر دریایی در سواحل استان است که براین اساس قبل از شروع تعطیلات نوروزی گروه‌های ویژه‌ای در بندر نوشهر به‌منظور اجرای طرح گشت بازرسی از سواحل و کنترل ایمنی گردشگران دریایی تعیین می‌شوند.

وی افزود: با آغاز ورود میهمانان نوروزی به استان، اکیپ‌های ویژه بندر نوشهر شامل بازرسان متخصص دریایی به سواحل دریای مازندران (از رامسر تا غرب فرح‌آباد ساری) و ایستگاه‌های تفریحی ساحلی اعزام و به‌طور روزانه اجرای الزامات ایمنی توسط قایقرانان و مسافران را کنترل و پایش کردند که درمجموع بیش از ۱۲۰۰ نفر- ساعت بازرسی از سواحل توسط کارشناسان دریایی این اداره کل انجام شد.

وی تأکید کرد:امیدواریم با پیشرفت روزافزون ایستگاه‌های تفریحی – دریایی و ساخت اسکله‌های ویژه در سال‌های آتی به گردشگری دریایی استان مازندران رونق بیشتری دهیم.

منبع: تین نیوز

eskele ساخت اسکله‌های ویژه گردشگری دریایی در مازندران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *