رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ اسفند ۱۳۹۷

روش های سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا کدامند؟

لینک این مطلب کپی شد!

مهاجرت به کانادا همواره یکی از بزرگترین آرزوهای مردمان در سراسر جهان بوده است. مهاجرت به کانادا از روش های بسیار متعددی انجام پذیر است که می توان به سرمایه گذاری در کانادا، تحصیل در کانادا، کار در کانادا اشاره کرد. در این مقاله به توضیح در مورد روش های سرمایه گذاری در کانادا که توسط گروه مهاجرتی ادیسه صورت می گیرد، می پردازیم تا در راه انتخاب بهترین روش برای سرمایه گذاری در کانادا شما را یاری کنیم.
• سرمایه گذاری در کبک کانادا
سرمایه گذاری کبک احتیاجی به مدرک زبان ندارد و بدون ریسک است و شما میتوانید در بدو ورود اقامت دائم کانادا را به دست آورید.
اولین و مهم‌ترین امتیاز این برنامه این است که در بدو ورود به کانادا اقامت دائم کانادا رادارید و می‌توانید در هر ایالتی از کانادا که مایل هستید ساکن شوید. هم‌چنین برای اقدام به این برنامه نیاز به مدرک زبان انگلیسی و سن و شرایط تحصیلی خاصی نیست.

• کارآفرینی در کانادا
شرایط کارآفرینی در کانادا در استان های مختلف کانادا متفاوت می باشد که بسته به شرایط خود می توانید یکی از برنامه ی کارآفرینی را انتخاب کنبد.

۱. توانایی شروع یک کسب وکار از ابتدا و یا خرید یک کسب و کار
۲. حداقل ایلتس ۴
۳. ایجاد حداقل یک شغل برای فردی که در کانادا اقامت دارد
۴. داشتن سابقه مدیریتی کسب و کار و یا داشتن بیزینس فعال در ایران
برنامه‌های کارآفرینی به شما این امکان را می‌دهند که با ایجاد یک کسب و کار و مدیریت آن در استان های مختلف کانادا به مدت دو سال ویزای کار دریافت کنید و بعد از کارآفرینی می توانید اقامت دائم دریافت کنید در حال حاضر برنامه های کارآفرینی استان انتاریو، نیوبرانزویک، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نواسکوشیا و ساسکاچوان کانادا باز است. در هریک از استان های کانادا مقدار سرمایه گذاری متفاوت است. حداقل مقدار برای کارآفرینی در کانادا ۱۵۰ هزار دلار کانادا در نووا اسکوشیا و حداکثر آن در شهر تورنتو به مبلغ یک میلیون دلار کانادا است.

 روش های سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا کدامند؟

• برنامه استارتاپ کانادا
در روش استارتاپ کانادا (Start Up) شما با داشتن یک برنامه و ایده ی خوب درصورتی‌که بتوانید یکی از سازمان‌ هایی که اداره ی مهاجرت کانادا معرفی کرده است را متقاعد کنید که برای طرح شما سرمایه گذاری کنند ابتدا به شما و تمام اعضای خانواده ی شما ویزای استارتاپ تعلق می گیرد و سپس با استفاده از آن می‌توانید اقامت دائم کانادا (PR) دریافت کنید هرکدام از افراد دقیق توسط اداره مهاجرت کانادا بررسی می‌شوند.
با توجه به افزایش متقاضیان مهاجرت به کانادا و تعدد برنامه های مهاجرتی که هر ساله شاهد آن هستیم، گروه مهاجرتی ادیسه با در نظر گرفتن مباحث روز حقوق بین الملل، مشاوره ای صحیح و اطلاعات جامعی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان با مشاورین و وکلای برتر گروه مهاجرتی ادیسه در تماس باشید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *