رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ شهریور ۱۳۹۶

روستای حسین آباد کشکوئیه

لینک این مطلب کپی شد!

روستای حسین آباد در منتهی الیه شمال غربی بخش کشکوئیه واقع شده است موقعیت ریاضی روستا به این شرح است : این روستا در عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۷ دقیقه و ۵۰ ثانیه شمالی از مدار استوا قرار دارد و همچنین طول جغرافیایی ۵۵ درجه و ۳۵ دقیقه و ۱۱ ثانیه شرقی از نصف النهار مبداء قرار دارد .

موقعیت نسبی : این روستا از سمت شمال به روستای بهشت آباد از بخش انار محدود می شود و از سمت جنوب به روستای علی آباد منتهی می شود از سمت شرق به کویر محدود می شود و ارتفاعات نوق روستا را از بخش فردوسیه جدا می سازد همچنین در طرف غرب روستا تقی آباد قرار دارد .

طبق آخرین آمار سرشماری نفوس و مسکن که در سال ۸۵ صورت گرفت روستای حسین آباد دارای ۳۱۹ خانوار بوده است و جمعیت روستا ۱۳۷۰ نفر بوده که از این تعداد ۷۰۸ نفر مرد بوده و تعداد ۶۶۲ نفر هم زنان را شامل می شده است .

با توجه با آمار جمعیتی بالا : بعد خانوار روستا ۲/۴ نفر در هر خانه بوده است و همچنین نسبت جنسی روستا۵/ ۱۰۵ نفر مرد در برابر ۱۰۰ نفر زن می باشد .

همچنین از کل جمعیت روستا تعداد ۹۵۷ نفر باسواد هستند که از این تعداد ۵۲۴ نفر مرد و تعداد ۴۳۴ نفر زن هستند .

در مورد آمار باسوادی در سال ۱۳۸۵ بایستی گفت : ۷۰ درصد از کل جمعیت روستا باسواد هستند که این در مورد مردان عدد ۷۵ درصد و در مورد زنان عدد ۶۵ درصد را به خود اختصاص داده اند .

51974918 روستای حسین آباد کشکوئیه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *