جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

روستای قوام آباد

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ مرداد ۱۳۹۴

(آدرس:استان فارس روستای قوام آباد کمین ۹۰کیلومتر جاده شیراز اصفهان)
شناخت اولیه:تعداد خانوار این روستا۲۷۰ خانوار می باشد تعداد افراد ۱۱۵۰نفر می باشد روستاهای اطراف و تابعه این روستا.روستای کرم آباد و ابوالمهدی و حسین آباد می باشد.

آثار باستانی این روستا:کاروانسرای عباسی که نزد همه مردم ایران ناشناخته مانده است.امامزاده عقیل(سلطان کرم).رودخانه سیوند که در حال حاضر روبه خشکی و بی آبی می باشد.مزارع و باغهای سرسبز روستا.و مسجد ابوافضل (ع) روستای قوام آباد.

از همه مهمتر آثار باستانی روستای قوام آباد کاروانسرای عباسیان می باشد که در اینجا مد نظر معرفی این آثار زیباست.که در آینده نزدیک عکسهای در حال حاضر و قدیم این آثار در این وبلاگ منتشر خواهدشد.

از لحاظ امکانات رفاهی: از نظر اینجانب این روستا با توجه به جمعیتی که دارد و همچنین روستاهای اطرافی را که شامل می شود بسیار در حد ضعیفی می باشد.

امکانات:دفتر خدمات بانکی(پست بانک و کافینت مهر امام رضا(ع).).خانه بهداشت قوام آباد.مدرسه ابتدایی(دبستان شهید قدوسی)حسینیه که در دست ساخت می باشد.بزرگراه و یا جاده شیراز اصفهان.

untitled روستای قوام آباد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • منوچهر یوسفی

    این دهکده دارای جذابیت های طبیعی و تاریخی جالبی است .غار چهل پله .غار ده پله اشکفت جنی و ییلاقی و مسیر و گذرگاههای ایل باصری است

    ۱۳ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *