رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ خرداد ۱۴۰۱

روستاهای پارس آباد ( معرفی ۲۳۴ روستای پارس آباد )

اشتراک گذاری

روستاهای پارس آباد را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد . ۲۳۴ روستای پارس آباد که مردمانی مهمان نواز و خونگرم دارد و جز مقاصد گردشگری روستایی در ایران می باشد . در ابتدا با شهرستان پارس آباد آشنا خواهیم شد .شهرستان پارس‌آباد یکی از شهرستان‌های استان اردبیل ایران است. مرکز این شهرستان، شهر پارس‌آباد است.این شهرستان در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۷۰ از شهرستان مغان جدا شد و مستقل گردید.شهرستان پارس‌آباد از شمال غربی تا شمال شرقی با مرز آذربایجان، از جنوب شرقی تا جنوب با شهرستان بیله‌سوار و از جنوب غربی با شهرستان اصلاندوز همسایه است.

شهرستان پارس آباد

شهرستان پارس آباد در شمالی‌ترین نقطه سرزمین مغان (نقطه صفرمرزی) و ساحل رود ارس قرار گرفته است ،از نقطه نظر آ ب و هوا باید گفت دارای تابستانهای گرم و زمستانهای معتدل است. رود ارس بركت و حیات و پویایی را به مردم پارس آباد و حومه به ارمغان آورده است. از دستاوردهای تحولات اقتصادی دهه‌های اخیر پارس آباد که منجر به تحولات عمیق فرهنگی شد می‌توان به شکل گیری طبقات جدیدی از هزاران دانش آموز، دانشجو، دبیر، استاد، مهندس و پزشک و نهایتا تأسیس دانشگاه اشاره نمود. ازكتابهای تاریخ چنین استنباط می‌شود كه در عهد باستان، این دیار دارای آبادیهای زیادی بوده است كه از جمله آنها فروردین، اردیبهشت و بنام سایر ماههای سال بوده است كه بعدها به علت تغییرات زمین به كلی از بین رفته اند.


در سال ۱۳۲۸ این منطقه كه در آن پارس آباد قرار دارد بنام قوچ قشلاقی معروف بوده است. در این منطقه عشایر مغان با ابتدایی ترین امكانات زندگی می كردند. شغل آنها دامداری بوده و به عبارتی در این منطقه كشت صورت نمی‌گرفته است. در همین ایام مطالعاتی در منطقه انجام می گیرد و شركت شیار با مقصد احیای كشاورزی و زمین های زراعی تاسیس می گردد. همان طوری كه قبلا اشاره شد مهندس پارسا مدیر عامل شركت شیار در سال ۱۳۳۰ شمسی طرح كلی شهر پارس آباد را می ریزد و این شهر علیرغم اینكه حتی یك سكنه نداشته است به نام خود مهندس پارسا نامگذاری می‌شود. البته ناگفته نماند كه از ابتدا نقشه این شهر بر اساس اصول شهرسازی ریخته می‌شود اگر چه تعدادی از ساكنان در قسمتی از شهر این موضوع را رعایت نكرده اند. شهر پارس آباد به دلیل نزدیكی به مزارع كشاورزی و وجود تپه ماهورهایی در قسمت شمالی آن ازاهمیت ویژه ای برای شركتها و در كل مزرعه داران برخوردار بوده است. در سال ۱۳۷۰ پارس آباد رسما به شهر تبدیل شد.اسم این شهر به مرور زمان از پارساآباد به پارس آباد تغییر یافت. مسجد جامع پارس آباد در سال ۱۳۳۸ تاسیس یافت .
در سال ۱۳۷۱نیز توسعه یافت. پارس آباد همانطوریكه قبلا ذكر شد پیشینه تاریخی پارس آباد از نظر موقعیت جغرافیایی در محلی قرار گرفته است كه تاریخی كهن را با خود دارد. چه بسیا ر رخدادهای مهم تاریخی كه در این خاك بوقوع پیوسته است. در زمان قاجاریه این منطقه محل نزدیك به لشكریان قاجاری برای جنگهای قره داغ بوده است .قلعه اولتان كه در ۱۵ كیلومتری این شهر در اولتان قرار دارد گنجینه پر رمز و رازی از پیشینه این دیار سبز دارد. تپه نادر نیز كه محل تاجگذاری نادرشاه افشار می باشد در اصلاندوز در نزدیكی این شهر قرار دارد. پیشرفت های علمی و توسعه علم باستان شناسی و پرورش مهندسان بومی در زمینه های تاریخ و باستان شناسی، خواهد توانست ناگفته های خاك مغان را یكی یكی بر ما آشكار سازد. این سنگها و این خاكها و تپه ماهورهایی را كه می بینید چه بسیار رازهایی را در سینه خود نگاه داشته اند. تاریخ هر ملتی نشانه عظمت و شكوه آن ملت است .

جمعیت

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرستان پارس‌آباد برابر با ۱۴۵۱۹۲ نفر بوده‌است.

شهر پارس آباد

پارس‌آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل از نظر جمعیت در شمال غربی ایران است. نام این شهر از کلمه پارسا، که نام خانوادگی مدیرعامل شرکت شیار آذربایجان که در سال ۱۳۳۰ خورشیدی این شهر را بنیان نهاد، برگرفته شده امّا بعدها به دلیل اشکال در تلفّظ دو حرف آ به صورت پشت سرهم یکی از الف‌ها حذف و شکل نوشتاری پارس‌آباد صورت امروزی خود را یافت.شهر پارس‌آباد منطقه‌ای است که در جلگه‌ای هموار با آب و هوایی معتدل تا گرم قرار دارد. فاصله آن تا اردبیل ۲۲۰ کیلومتر می‌باشد. جلگه پارس‌آباد مستعدترین خاک و مطلوب‌ترین شرایط آب و هوایی را برای زراعت دامپروری و باغداری داراست. شرکت بزرگ کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین بنگاه معاملاتی در نوع خود در کشور و در خاورمیانه با حجم عملیات زراعی، دامی و صنعتی در همین شهرستان دایر است همچنین وجود مجتمع باغات چهار هزار هکتاری و کارخانه قند، کارخانه رب سازی، کمپوت سازی، مرباسازی، پنبه پاک کنی خوراک دام خوراک بذر پروسس میوه و کارگاه تولید لبنیات رونق خاصی به این شهرستان داده‌است. پوشش گیاهی منطقه بیشتر به صورت علف‌های مرتع مرغوب می‌باشد و عشایر شاهسون که بقایای ۳۲ طایفه اصلی اند با حفظ نژاد و سنتهای خویش هنوز در دشت مغان به حیات خویش ادامه می‌دهند. از محصولات کشاورزی و دامی مغان می‌توان به پنبه، چغندر قند، ذرت، گندم، جو، برنج هاشمی، حبوبات، دانه‌های روغنی، کنجد، و میوه جات و بادام زمینی و سیر اشاره کرد.

روستاهای پارس آباد

روستاهای پارس آباد

روستای آق قباق علیا

آق قباق علیا یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. آق قباق علیا ۱۹۶ نفر جمعیت دارد.

روستای آق قباق وسطی

آق قباق وسطی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. آق قباق وسطی ۱۲۳ نفر جمعیت دارد.

روستای آق‌قباق سفلی

آق‌قباق سفلی مرکز دهستان اصلاندوز شرقی و روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز استان اردبیل واقع شده است .براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۹۷۸ نفر (۲۸۴ خانوار) بوده‌است.

روستای ابراهیم کندی سفلی

ابراهیم کندی سفلی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. ابراهیم کندی سفلی ۱۹۰ نفر جمعیت دارد.

روستای ابراهیم کندی علیا

ابراهیم کندی علیا یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. ابراهیم کندی علیا ۳۲۰ نفر جمعیت دارد.

روستای ابراهیم کندی وسطی

ابراهیم کندی وسطی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. ابراهیم کندی وسطی ۳۰ نفر جمعیت دارد.

روستای ابراهیم‌آباد جدید

ابراهیم‌آباد جدید روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۰۰۶ نفر بوده‌است.

روستای اجیرلو

روستای اجیرلو کندی مغان (پارس‌آباد) روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد و با گسترش شهر پارس‌آباد و روستای اجیرلو کندی، این روستا در حال حاضر یکی از محلات پارس‌آباد می‌باشد.جمعیت بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۵۴۶۱ نفر با ۱۱۰۷ خانوار بوده‌است.
روستای اجیرلو کندی (اولی کندی) گرمیروستایی است که در استان اردبیل، شهرستان گرمی، بخش مرکزی، دهستان اوجارود غربی در منطقه کوهستانی و چشم‌اندازی زیبا قرار دارد.جمعیت بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۱۵۴ نفر با ۳۰ خانوار بوده‌است.

روستای اروج قشلاق حاج اسماعیل

اروج قشلاق حاج اسماعیلیکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. اروج قشلاق حاج اسماعیل ۶۰ نفر جمعیت دارد.

روستای اروج قشلاق حاج الماس‌خان

اروج قشلاق حاج الماس خان یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. اروج قشلاق حاج الماس خان ۱۰۲ نفر جمعیت دارد.

روستای اروج قشلاق مراد

اروج قشلاق مراد یک یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. اروج قشلاق مراد ۱۵۴ نفر جمعیت دارد.

روستای اروج‌قشلاق حاج‌عمران

اروج‌قشلاق حاج‌عمران روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.

روستای اسد قشلاقی

اسدقشلاقی۱ روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۳۰ نفر با ۴۶خانوار بوده‌است.

روستای اسد قشلاقی ۲

اسد قشلاقی ۲ یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، اسد قشلاقی ۲ ،۷۸ نفر جمعیت دارد.

روستای اسدقشلاقی شماره ۳

اسدقشلاقی شماره ۳ یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، اسدقشلاقی شماره ۳ ۱۹۸ نفر جمعیت دارد.

روستای اسدکندی

اسدکندی۱ روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان اصلاندوز، بخش مرکزی، قرار دارد؛ و موقعیت این روستا از شمال به رود ارس و از جنوب به کوه‌های کوه سفید از مشرق به روستای مقصودلوی علیا و از مغرب به روستای باغشلو (تربت کندی) می‌باشد؛ و ۳ کیلومتری شهرستان اصلاندوز و ۴۰ کیلومتری شهرستان پارس‌آباد یا مغان شهر و در نوار صفر مرزی با جمهوری آذربایجان واقع شده‌است.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۳۰۸ نفر با ۶۴ خانوار بوده‌است.

روستای اسلام‌آباد

اسلام‌آباد شهری است که در بخش اسلام آباد مغان شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل قرار دارد. نام پیشین این شهر، اسلام‌آباد قدیم بود و در اسفند ۱۳۹۰ طبق مصوبه هیئت وزیران به شهر اسلام‌آباد تبدیل شد.

بیشتر ساکنان این شهر به شغل کشاورزی ، دامداری ، شهر اسلام آباد مرکز بخش اسلام آباد در شمال استان اردبیل، غرب پارس آباد مغان و در کیلومتر ۲۰ جاده پارس آباد به اصلاندوز در ساحل رود ارس واقع شده است. بخش اسلام آباد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ دارای ۱۶۲۰۰ نفر جمعیت و همچنین شهر اسلام آباد بعنوان مرکز بخش دارای ۴۲۲۱ نفر جمعیت و ۹۵۷ خانوار بوده است. براین اساس، مرکز دهستان قشلاق شمالی از توابع بخش مرکزی شهرستان پارس آباداستان اردبیل از روستای اسلام آباد قدیم به روستای اولتان تغییر می یابد. نام دهستان قشلاق شمالی تابع بخش مرکزی شهرستان پارس آباد نیز به اولتان تغییر می یابد. بخش اسلام آباد به مرکزیت شهر اسلام آباد از ترکیب روستاها مزارع و مکان های، اسلام آباد جدید، دریچه تنظیم آب کانال یک، ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان، تپراق کندی، هاوار کندی،پاسگاه انتظامی سر بند، کارگاه بخش دو سربند، خلیل کندی/محتشم کندی، پاسگاه سوآباد، هزار کندی، رحیم کندی، حاج حسن کندی، اوزون تپه علیا،اوزون تپه سفلی، کارگاه بخش یک و پاسگاه اسلام آباد در تابعیت بخش مرکزی شهرستان پارس آباد ایجاد می شود.
براین اساس، بخش اسلام آباد به مرکزیت شهر اسلام آباد از ترکیب دهستان های؛دهستان اسلام آباد به مرکزیت روستای اسلام آباد جدید و دهستان شهرک به مرکزیت روستای شهرک غرب در تابعیت شهرستان پارس آباد ایجاد می شود.
با تاسیس بخش اسلام آباد كه دارای ۶۴ روستا است، تعداد بخش های تابعه پارس آباد مغان به چهار بخش رسید.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۳۰۶۸ نفر در ۸۲۹ خانوار بوده‌است.

روستای اسلام‌آباد جدید

اسلام‌آباد جدید روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.فاصله این روستا از جاده ۲ کیلومتر می‌باشد . نزدیکترین شهر شهرستان پارس‌آباد می‌باشد و فاصله آن ۱۷ کیلومتر است.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۱۷۲۶ نفر با ۳۵۲ خانوار بوده‌است.

روستای اسلام‌آباد سفلی

اسلام‌آباد سفلی یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، اسلام‌آباد سفلی ۱۸۰ نفر جمعیت دارد.

روستای اسماعیل کندی ۱

اسماعیل کندی ۱ یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، اسماعیل کندی ۱ ۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای اسماعیل کندی ۲

اسماعیل کندی ۲ یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، اسماعیل کندی ۲ ۱۵۰ نفر جمعیت دارد.

روستای اسماعیل‌کندی

اسماعیل‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان محمودآباد قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ جمعیت این روستا ۱۰۲۰ نفر با ۱۹۵ خانوار بوده‌است.

روستای افچی

افچی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۸۱ نفر بوده‌است.

روستای الم لوشاه علی

الم لوشاه علی یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، الم لوشاه علی ۶۶ نفر جمعیت دارد.

روستای الم‌لو تبریز

الم‌لو تبریز روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.

روستای امیرخانلو

امیرخانلو یک روستا در پارس آباد اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. امیرخانلو ۱۳۵ نفر جمعیت دارد.همچنان با سیری در ایران همراه باشید تا با دیگر روستاهای پارس آباد آشنا شوید.

روستای اورتلو

اورتلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۳۳ نفر با ۳۶ خانوار بوده‌است.

روستای اوزن‌تپه سفلی

اوزن‌تپه سفلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا۶۴۳ نفر با ۱۴۵ خانوار بوده‌است.

روستای اوزن‌تپه علیا

اوزن‌تپه علیا روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۴۱ نفر با ۴۹ خانوار بوده‌است.

روستای اوزن‌قویی

اوزن‌قویی۱ روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان تازه‌کند قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۴۶۶ نفر با ۱۰۷ خانوار بوده‌است.

روستای اوزون قوئی دو

اوزون قوئی دو یک روستا در اردبیل است که در دهستان تازه‌کند (پارس‌آباد) واقع شده‌است. اوزون قوئی دو ۴۰۱ نفر جمعیت دارد.

روستای اولتان

اولتان، شهری در بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل است.براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت شهر اولتان برابر با ۳۶۲۲ نفر (۹۹۰ خانوار) بوده‌است. اهالی شهر اولتان به زبان ترکی آذربایجانی سخن می‌گویند.

روستای ایاز کندی

ایاز کندی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. ایاز کندی ۹۸ نفر جمعیت دارد.

روستای ایدیر سفلی

ایدیر سفلی یکی از روستاهای پارس آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. ایدیر سفلی ۶۱نفر جمعیت دارد.

روستای ایدیر علیا

ایدیر علیا روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۷۳۳ نفر با ۱۳۸ خانوار بوده‌است.

روستای ایران‌آباد

ایران‌آباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت این روستا ۲۰۵۱ نفر بوده‌است.

روستای ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان

ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان یک روستا در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است.ایستگاه تحقیقات کشاورزی مغان ۱۳۹ نفر جمعیت دارد.

روستای باغشلوکندی

باغشلوکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۰۱ نفر بوده‌است.

روستای بران سفلی

بران سفلی مرکز دهستان بران و روستایی از توابع بخش بران شهرستان اصلاندوز در استان اردبیل واقع شده است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۶۱۷ نفر (۱۹۴ خانوار) بوده‌است.

روستای بران علیا

بران علیا مرکز بخش بران و روستایی از توابع این بخش در شهرستان اصلاندوز در استان اردبیل واقع شده است . براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۱۵۰۸ نفر (۴۵۱ خانوار) بوده‌است.

روستای بوزچه سفلی

بودجه سفلی یا اشاغی بوزچا که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد. در کنار پادگان بزرگ شهید مدنی اصلاندوز واقع شده است. شغل اکثر مردم در این روستا کشاورزی و دامپروری است و اکثراً عشایر هستند. این روستا در ۵ کیلومتری شهر اصلاندوز واقع شده است.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۶۶ نفر خانوار بوده‌است.

روستای بوزچه علیا

بوزچه علیا یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. بوزچه علیا ۱۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای بوزچه وسطی

بوزچه وسطی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۵۰۲ نفر بوده‌است.

روستای بهرام‌آباد

بهرام‌آباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۵۸۳ نفر بوده‌است.

روستای پاراقشلاق

پاراقشلاق روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد. مردم این روستا از طایفه های هومونلو و بیگدلو هستند. رییس شورای روستا جناب آقای ناصر عابدی هستند؛ و اعضای شورای روستا یونس معصومی و بابک کاظمی هستند. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۴۴۵ نفر بوده‌است.

روستای پتلی کند

پتلی کند یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان ساوالان واقع شده‌است. پتلی کند ۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای پلنگ‌لو

پلنگ‌لو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۷۸۹ نفر با ۱۳۱ خانوار بوده‌است.

روستای پیرایواتلو

پیرایواتلو، مرکز دهستان اولتان و روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل واقع شده است .این روستا در دهستان اولتان قرار دارد و براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال۱۳۹۵، جمعیت آن برابر با ۷۲۱ نفر (۲۱۶ خانوار) بوده‌است.

روستاهای پارس آباد

روستای تازه کندکیان

تازه کندکیان یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان ساوالان واقع شده‌است. تازه کندکیان ۱۳۷ نفر جمعیت دارد.

روستای تازه‌آباد

تازه‌آباد یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، تازه‌آباد ۴۷ نفر جمعیت دارد.

روستای تازه‌کند قدیم

تازه‌کند قدیم روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان تازه‌کند قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵جمعیت این روستا ۲۰۵۴ نفر بوده‌است.

روستای تربت‌کندی

تربت‌کندی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۸۸ نفر بوده‌است.

روستای تقی کندی

تقی کندی یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، تقی کندی ۷۳ نفر جمعیت دارد.

روستای تکله عباس‌آباد سفلی

تکله عباس‌آباد سفلی یک روستا در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است.این روستا در شمال منطقه مغان و در ۲۵ کیلومتری شرق شهرستان پارس آباد قرار دارد که این ناحیه مناطق قشلاقی طایفه تکله میباشد. .

روستای تکله‌بخش ۱

تکله‌بخش روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان تازه‌کند قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۷۰۳ نفر بوده‌است.

روستای تکله‌بخش ۲

تکله‌بخش ۲ یکی از روستاهای پارس آباد است که در بخش تازه‌کند شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل واقع شده‌است.این روستا در دهستان تازه‌کند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۴۹۱ نفر بوده‌است.

روستای تکله‌عباس‌آباد علیا

تکله‌عباس‌آباد علیا روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان تازه‌کند قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۳۴۲ نفر بوده‌است.

روستای تکه‌چی

تکه‌چی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۹۶۲ نفر بوده‌است.

روستای توپراق‌کندی

توپراق‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۶۵۳ نفر بوده‌است.

روستای تیمور کندی

تیمورکندی یکی از روستاهای پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. تیمورکندی ۹۲نفر جمعیت دارد.

روستای حاج‌امیرکندی

حاج‌امیرکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۹۱ نفر بوده‌است.

روستای حاج‌حسن‌کندی

حاج‌حسن‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۷۲ نفر بوده‌است.

روستاهای پارس آباد

روستای حاجی جعفرکندی

حاجی جعفرکندی یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، حاجی جعفرکندی ۱۴۴ نفر جمعیت دارد.

روستای حاجی‌مرتضی‌کندی

حاجی‌مرتضی‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان محمودآباد قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۷۳ نفر بوده‌است.

روستای حسین قشلاقی گورابازلو

حسین قشلاقی گورابازلو یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. حسین قشلاقی گورابازلو ۲۸ نفر جمعیت دارد.

روستای حسین‌قشلاقی حاج‌خواجه‌لو

حسین‌قشلاقی حاج‌خواجه‌لو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۵۶ نفر با ۴۶ خانوار بوده‌است.

روستای حلاج‌آباد

حلاج‌آباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه کند، دهستان محمودآباد قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۶۵۳ نفر بوده‌است.

روستای حمداله‌آباد

حمداله‌آباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۶۶ نفر بوده‌است.

روستای خان قشلاقی یک

خان قشلاقی یکیکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان ساوالان واقع شده‌است. خان قشلاقی یک ۵۷۱ نفر جمعیت دارد.

روستای خانلارقشلاقی حاج‌الم‌قلی

خانلارقشلاقی حاج‌الم‌قلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۴۲ نفر بوده‌است.

روستای خانلر قشلاقی حاج بالا بیگ‌لو

خانلر قشلاقی حاج بالا بیگ‌لو یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است.خانلر قشلاقی حاج بالا بیگ‌لو ۱۶۶ نفر جمعیت دارد.

روستای خلیل کندی

خلیل کندی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، خلیل کندی ۵۶ نفر جمعیت دارد.

روستاهای پارس آباد

روستای دلیک‌یارقان

دلیک‌یارقان مرکز دهستان قشلاق غربی و روستایی از توابع بخش بران شهرستان اصلاندوز استان اردبیل واقع شده است .براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۲۹۵ نفر (۹۰ خانوار) بوده‌است.

روستای دوست‌کندی

دوست‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۷۷ نفر بوده‌است.

روستای دوه دره‌سی

دوه دره‌سی یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. دوه دره‌سی ۵۳ نفر جمعیت دارد.

روستای رحیم کندی

رحیم کندی یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. رحیم کندی ۷۳ نفر جمعیت دارد.

روستای ساری قشلاق

ساری قشلاق یک روستا در پارس آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. ساری قشلاق ۱۸۹ نفر جمعیت دارد.

روستای سرخای‌بیگلو

سرخای‌بیگلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۷۵ نفر بوده‌است.

روستای سلمان‌آباد

سلمان‌آباد یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال۱۳۹۵، سلمان‌آباد ۵۱ نفر جمعیت دارد.

روستای سیف خانلو

سیف خانلو یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. سیف خانلو ۱۰۶ نفر جمعیت دارد.

روستای شهرک غربی

شهرک غربی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۵۲۱۷ نفر با ۹۰۴ خانوار بوده‌است.

روستای عبادآباد

عبادآباد یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، عبادآباد ۱۵۲ نفر جمعیت دارد.

روستای عبدالرضاآباد

عبدالرضاآباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۸۴۰ نفر بوده‌است.

روستای عربلوکندی

عربلوکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۱۱۵۲ نفر بوده‌است.

روستای عمران‌آباد

عمران‌آباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۷۵۸ نفر بوده‌است.

روستای عنبرلو

عنبرلو یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان تازه‌کند واقع شده‌است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، عنبرلو ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای عیوض‌لو

عیوض‌لو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۸۰ نفر بوده‌است.

روستای فیروزآباد

فیروزآباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان تازه‌کند قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵جمعیت این روستا ۱۴۱۲ نفر با ۲۸۵خانوار بوده‌است.

روستای قارشقاتپه سی سفلی

قارشقاتپه سی سفلی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قارشقاتپه سی سفلی ۱۵۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قارشقاتپه سی علیا

قارشقاتپه سی علیا یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قارشقاتپه سی علیا ۱۳۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قراوغلی ایبی

قراوغلی ایبی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. قراوغلی ایبی ۱۱۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قره قباق علیا

قره قباق علیا ییکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قره قباق علیا ۸۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قره‌تکانلو

قره‌تکانلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۰۸ نفر بوده‌است.

روستای قره‌داغلو

قره‌داغلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ جمعیت این روستا ۱۱۵۰ نفر با ۲۵۰ خانوار بوده‌است.

روستای قره‌قباق سفلی

قره‌قباق سفلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۸۰۷ نفر با ۱۷۵ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق آغ‌کهل

قشلاق آغ‌کهل یک روستا در پارس آباد است که در استان اردبیل واقع شده است.

روستای قشلاق آلاپاپاخ

قشلاق آلاپاپاخ یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق آلاپاپاخ ۱۱۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق اجاق ۱

قشلاق اجاق ۱ یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق اجاق ۱ ۹۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق احمدی

قشلاق احمدی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۴۸۸ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق اسلام‌آباد

قشلاق اسلام‌آباد۳ روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۸۳ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق اسلام‌آباد شماره ۲

قشلاق اسلام‌آباد شماره ۲ یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در بخش اسلام آباد واقع شده‌است. قشلاق اسلام‌آباد شماره ۲ ۴۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق الله‌وردی

قشلاق الله‌وردی یکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.

روستای قشلاق امیرخانلو حاجی شکر

قشلاق امیرخانلو حاجی شکر ییکی از روستاهای پارس آباد در استان اردبیل است که در دهستان محمود آباد واقع شده‌است. قشلاق امیرخانلو حاجی شکر ۱۸۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق امیرخانلو حاجی‌تاپدوق

قشلاق امیرخانلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان محمودآباد قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵جمعیت این روستا ۷۹۸ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق امیرخانلو قره سقل

قشلاق امیرخانلو قره سقل یک روستا دراردبیل است که در دهستان محمودآباد (پارس‌آباد) واقع شده‌است. قشلاق امیرخانلو قره سقل ۱۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق امیرخانلو محرم آباد

قشلاق امیرخانلومحرم آباد یک روستا در اردبیل است که در دهستان محمودآباد (پارس‌آباد) واقع شده‌است. قشلاق امیرخانلومحرم آباد ۴۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق امیرخانلوپل رحمان

قشلاق امیرخانلوپل رحمان یک روستا در اردبیل است که در دهستان محمودآباد (پارس‌آباد) واقع شده‌است. قشلاق امیرخانلوپل رحمان ۱۲۳ نفر جمعیت دارد.

روستاهای پارس آباد

روستای قشلاق ایاق ایری حاج محمدعلی

قشلاق ایاق ایری حاج محمدعلی یک منطقهٔ مسکونی در اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق ایاق ایری حاج محمدعلی ۵۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ایری‌دره حاج چاپار

قشلاق ایری‌دره حاج چاپار یک منطقهٔ مسکونی در اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.

روستای قشلاق ایری‌دره حاج محبت

قشلاق ایری‌دره حاج محبت یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق ایری‌دره حاج محبت ۸۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ایمان‌قویی محمدجلیلی

قشلاق ایمان‌قویی محمدجلیلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.

روستای قشلاق ایمان‌قویی مشهدعلی

قشلاق ایمان‌قویی مشهدعلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۸۶ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق ایوب گیکلو

قشلاق ایوب گیکلو یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق ایوب گیکلو ۴۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق باباخان

قشلاق باباخان یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق باباخان ۲۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بالاجا

قشلاق بالاجا یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است.قشلاق بالاجا ۳۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بوزچه سفلی ۱

قشلاق بوزچه سفلی ۱ یک منطقهٔ مسکونی در پارس آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق بوزچه سفلی ۱ ۱۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق بوزچه علیا

قشلاق بوزچه علیا روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۴۴۵ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق بهمن‌شیر

قشلاق بهمن‌شیر یک منطقهٔ مسکونی در اردبیل است که در دهستان تازه‌کند (پارس‌آباد) واقع شده‌است. قشلاق بهمن‌شیر۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تره‌چی

قشلاق تره‌چی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، قشلاق تره‌چی ۱۴۶ نفر جمعیت دارد.

روستاهای پارس آباد

روستای قشلاق تک قوئی مطلب و علی‌خان

قشلاق تک قوئی مطلب و علی‌خان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، قشلاق تک قوئی مطلب و علی‌خان ۹۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تک قویی قره‌پیران

قشلاق تک قویی قره‌پیران یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال۱۳۹۵، قشلاق تک قویی قره‌پیران ۸۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تکقوئی قره پیران حضرت‌قلی

قشلاق تکقوئی قره پیران حضرت‌قلی یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.قشلاق تکقوئی قره پیران حضرت‌قلی ۳۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تولکیلو گوجه‌لر

قشلاق تولکیلو گوجه‌لر یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق تولکیلو گوجه‌لر ۱۱۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تولکیلوگل‌مرادی

قشلاق تولکیلوگل‌مرادی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، قشلاق تولکیلوگل‌مرادی ۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق تومار آقاخان

قشلاق تومار آقاخان روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۸۶ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق تومار حاج‌غایب

قشلاق تومار حاج غایب یک روستا درشهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است.

روستای قشلاق تومارحاج سعد

قشلاق تومارحاج سعد یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است.قشلاق تومارحاج سعد ۱۶۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق جلیلو

قشلاق جلیلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۶۷۳ نفر بوده‌است.

روستای قشلاق چوخلی خوئی حاج رمضان

قشلاق چوخلی خوئی حاج رمضان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد اردبیل است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق چوخلی خوئی حاج رمضان ۸۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چوخلی قوئی بهادر و همت

قشلاق چوخلی قوئی بهادر و همت یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق چوخلی قوئی بهادر و همت ۵۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چوخلی قوئی حاج اکبر

قشلاق چوخلی قوئی حاج اکبر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق چوخلی قوئی حاج اکبر ۴۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چوخلی قوئی حاج حسن اختری

قشلاق چوخلی قوئی حاج حسن اختری یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق چوخلی قوئی حاج حسن اختری ۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چوخلی قوئی حاج حسنعلی

قشلاق چوخلی قوئی حاج حسنعلی یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق چوخلی قوئی حاج حسنعلی ۱۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چوخلی قوئی حسین آق‌باشلار

قشلاق چوخلی قوئی حسین آق‌باشلار یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.قشلاق چوخلی قوئی حسین آق‌باشلار ۷۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق چوخلی قوئی خداش

قشلاق چوخلی قوئی خداش یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق چوخلی قوئی خداش ۲۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاتم

قشلاق حاتم یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق حاتم ۱۰۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج آقا قلی

قشلاق حاج آقا قلی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق حاج آقا قلی ۱۵۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج اسپرکندی

قشلاق حاج اسپرکندی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق حاج اسپرکندی ۱۰۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج الماس‌خان

قشلاق حاج الماس‌خان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج الماس‌خان ۱۹۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج امیر محرم

قشلاق حاج امیر محرم یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق حاج امیر محرم ۸۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج امیر مشهدی صفر

قشلاق حاج امیر مشهدی صفر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج امیر مشهدی صفر ۹۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج امیرفرمان

قشلاق حاج امیرفرمان یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق حاج امیرفرمان ۴۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج تومار حاج جمشید شهبازی

قشلاق حاج تومار حاج جمشید شهبازی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج تومار حاج جمشید شهبازی ۱۶۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج دولت احمد

قشلاق حاج دولت احمد یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج دولت احمد ۱۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج دولت سواد

قشلاق حاج دولت سواد یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج دولت سواد ۳۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج شیرین ارشد

قشلاق حاج شیرین ارشد یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.

روستای قشلاق حاج طالب

قشلاق حاج طالب یک روستا درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق حاج طالب ۱۱۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج علی قلی ایاز

قشلاق حاج علی قلی ایاز یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق حاج علی قلی ایاز ۳۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج علی قلی جعفر

قشلاق حاج علی قلی جعفر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج علی قلی جعفر ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج علی قلی جلال و خان آقا

قشلاق حاج علی قلی جلال و خان آقا یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج علی قلی جلال و خان آقا ۳۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج علی قلی عبدل

قشلاق حاج علی قلی عبدل یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج علی قلی عبدل ۴۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج فتحعلی

قشلاق حاج فتحعلی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج فتحعلی ۶۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج فتحعلی منصور

قشلاق حاج فتحعلی منصور یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق حاج فتحعلی منصور ۵۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج محمود

قشلاق حاج محمود یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاج محمود ۵۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاج‌ایمانلومحتمن

قشلاق حاج‌ایمانلومحتمن روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۴۲ نفر با ۴۷ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق حاجی ایمانکندی علیا

قشلاق حاجی ایمانکندی علیا یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاجی ایمانکندی علیا ۱۵۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی بالاخان

قشلاق حاجی بالاخان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق حاجی بالاخان ۴۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی بایندر

قشلاق حاجی بایندر یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق حاجی بایندر ۱۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی حسن

قشلاق حاجی حسن یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، قشلاق حاجی حسن ۹۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی حسن حاج اسلام

قشلاق حاجی حسن حاج اسلام یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاجی حسن حاج اسلام ۵۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی دولت بدر

قشلاق حاجی دولت بدر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق حاجی دولت بدر ۱۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی غلام

قشلاق حاجی غلام یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.قشلاق حاجی غلام ۸۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی قوجاخان

قشلاق حاجی قوجاخان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق حاجی قوجاخان ۱۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی نصی

قشلاق حاجی نصی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است.قشلاق حاجی نصی ۱۳۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق حاجی‌عوض

قشلاق حاجی‌عوض روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان تازه‌کند قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۱۰۷۲ نفر با ۲۰۸ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق خلیل‌لو حیدر

قشلاق خلیل‌لو حیدر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق خلیل‌لو حیدر ۷۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق خلیل‌لو عزیز

قشلاق خلیل‌لو عزیز یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق خلیل‌لو عزیز ۱۳۴ نفر جمعیت دارد.

روستاهای پارس آباد

روستای قشلاق خلیل‌لو غلام

قشلاق خلیل‌لو غلام یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق خلیل‌لو غلام ۱۶۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق دولت حاج خان احمد

قشلاق دولت حاج خان احمد یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.

روستای قشلاق ساری قوئی احمدخان

قشلاق ساری قوئی احمدخان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.قشلاق ساری قوئی احمدخان ۷۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ساری قوئی زاهد

قشلاق ساری قوئی زاهد یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.

روستای قشلاق ساری قوئی میکائیل

قشلاق ساری قوئی میکائیل یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق ساری قوئی میکائیل ۱۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ساری‌قویی شاه‌مار

قشلاق ساری‌قویی شاه‌مار روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۰۴ نفر با ۳۵ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق سرودلوکندی

قشلاق سرودلوکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان محمودآباد قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۳۹۵ نفر با ۹۳ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق سلمان و المان

قشلاق سلمان و المان یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان تازه‌کند (پارس‌آباد) واقع شده‌است. قشلاق سلمان و المان ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سوموکلو جلیل

قشلاق سوموکلو جلیل یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، این روستا کمتر از سه خانوار جمعیت داشته‌است.

روستای قشلاق سوموکلو حیدر

قشلاق سوموکلو حیدر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، قشلاق سوموکلو حیدر ۲۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سوموکلو معیر

قشلاق سوموکلو معیر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، قشلاق سوموکلو معیر ۵۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق سیف‌خانلو

قشلاق سیف خانلو۱ روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۴۹ نفر با ۴۵ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق سیف‌خانلو ۲

قشلاق سیف‌خانلو ۲ یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق سیف‌خانلو ۲ ۳۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق صوفیلارحاج میرزاعلی‌آقا

قشلاق صوفیلارحاج میرزاعلی آقا یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در شهرستان پارس آباد استان اردبیل واقع شده‌است.قشلاق صوفیلارحاج میرزاعلی آقا ۵۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق صوفیلارحمید

قشلاق صوفیلارحمید یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق صوفیلارحمید ۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق غایب و محمدعلی

قشلاق غایب و محمدعلی یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.

روستای قشلاق فرج اله قدیر

قشلاق فرج اله قدیر یک روستا در شهرستان پارس‌آباداست که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق فرج اله قدیر ۶۰ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق فرج‌الله حاج سارخان

قشلاق فرج‌الله حاج سارخان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.قشلاق فرج‌الله حاج سارخان ۵۶ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق فرج‌الله نماز

قشلاق فرج‌الله نماز یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق فرج‌الله نماز ۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قبله‌گاه الله‌وردی و پاپر

قشلاق قبله‌گاه الله‌وردی و پاپر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق قبله‌گاه الله‌وردی و پاپر ۵۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قبله‌گاه علی اصلان

قشلاق قبله‌گاه علی اصلان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق قبله‌گاه علی اصلان ۲۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قبله‌گاه گل اصلان

قشلاق قبله‌گاه گل اصلان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق قبله‌گاه گل اصلان ۲۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قراوغلی جبار

قشلاق قراوغلی جبار یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قراوغلی جبار ۱۰۲ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره تپه تماق‌علی

قشلاق قره تپه تماق علی یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره تپه تماق علی ۱۷۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قره تپه ملک‌لر

قشلاق قره تپه ملک لر یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق قره تپه ملک لر ۲۱۲ نفر جمعیت دارد.

روستاهای پارس آباد

روستای قشلاق قنبرلو حاج محمد حسن

قشلاق قنبرلو حاج محمد حسن یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق قنبرلو حاج محمد حسن۱۴۱ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قنبرلو رستم‌قنبرلوی وسطی

قشلاق قنبرلو رستم‌قنبرلوی وسطی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۴۲۲ نفر با ۵۹ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق قنبرلوی علیا

قشلاق قنبرلوی علیا یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق قنبرلوی علیا ۹۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قهرمانلو

قشلاق قهرمانلو یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق قهرمانلو ۱۲۵ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق قیطرانلو حاج‌محمدکندی

قشلاق قیطرانلو حاج تراب انصاری گیگلو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۲۶۳ نفر با ۴۷ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق قیطرانلو سلطانی

قشلاق قیطرانلو سلطانی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۱۵۹ نفر با ۳۸ خانوار بوده‌است.

روستای قشلاق کاظم اوغلان

قشلاق کاظم اوغلان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است.قشلاق کاظم اوغلان ۷۳ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق کاظم اوغلان اصغر

قشلاق کاظم اوغلان اصغر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق کاظم اوغلان اصغر ۲۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گبلو

قشلاق گبلو یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق گبلو ۴۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گدایلو

قشلاق گدایلو یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. قشلاق گدایلو ۹۴ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق گونشلی

قشلاق گونشلی یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق گونشلی ۹۹ نفر جمعیت دارد.

روستاهای پارس آباد

روستای قشلاق لوله‌دره جمشید

قشلاق لوله‌دره جمشید یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق لوله‌دره جمشید ۳۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق لوله‌دره حاجی حسن

قشلاق لوله‌دره حاجی حسن یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است. قشلاق لوله‌دره حاجی حسن ۱۸۹ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق ملک‌کندی

قشلاق ملک‌کندی یک منطقهٔ مسکونی درشهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.قشلاق ملک‌کندی ۱۹۷ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق موزوهلر

قشلاق موزوهلر یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قشلاق موزوهلر ۵۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قشلاق مهرعلی کندی

قشلاق مهرعلی کندی یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. قشلاق مهرعلی کندی ۲۸ نفر جمعیت دارد.

روستای قطارآباد

قطارآباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۷۸۲ نفر بوده‌است.

روستای قلیچ‌خان‌کندی

قلیچ‌خان‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۲۶ نفر بوده‌است.

روستای قوجابیگ‌لو

قوجابیگ‌لو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۲۲ نفر بوده‌است.

روستای قوشاقشلاق حسن

قوشاقشلاق حسن یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. قوشاقشلاق حسن ۳۱ نفر جمعیت دارد.

روستای کل‌تپه

کل‌تپه یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان قشلاق غربی واقع شده‌است. کل‌تپه ۱۱۴ نفر جمعیت دارد.

روستای کمپاب منطقه‌ای مغان

کمپاب منطقه‌ای مغان یک منطقهٔ مسکونی در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است. کمپاب منطقه‌ای مغان ۳۴۷ نفر جمعیت دارد.

روستای کمپدریاچه اموراب مغان

کمپدریاچه اموراب مغان یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در استان اردبیل واقع شده‌است. کمپدریاچه اموراب مغان ۴۰ نفر جمعیت دارد.

روستای کورلار

کورلار روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۵۳ نفر بوده‌است.

روستای گدایلو

گدایلو مرکز دهستان اصلاندوز غربی و روستایی در بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز استان اردبیل واقع شده است.براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۶۶۱ نفر (۱۷۲ خانوار) بوده‌است.

روستای گورشادکندی

گورشادکندی یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در دهستان اصلاندوز واقع شده‌است.گورشادکندی ۷۳ نفر جمعیت دارد.

روستای گوزلی

گوزلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان قشلاق غربی قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۱۲ نفر بوده‌است.

روستای گوش‌لو

گوش‌لو روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۱۶۸۰ نفر با ۳۵۵ خانوار بوده‌است.

روستای لوله‌درق‌حاج‌نجف

لوله‌درق‌حاج‌نجف روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۵۰ نفر بوده‌است.

روستای مجیدآباد

مجیدآباد روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.مردم این روستا از سه طایفه گیگلو، قره داغلو و سرابلو تشکیل شده و شغل اکثر مردم روستا کشاورزی می باشد. مرغوبترین خاک کشاورزی شهرستان پارس آباد در این روستا قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۶۳۱ نفر بوده‌است.

روستای محبوب‌کندی

محبوب‌کندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۷۰۴ نفر بوده‌است.

روستای محمودآبادطالقانی

محمودآبادطالقانی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش تازه‌کند، دهستان محمودآباد قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۰۶۰ نفر بوده‌است.

روستای مقصودلوی سفلی

مقصودلوی سفلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۲۳ نفر بوده‌است.

روستای مقصودلوی علیا

مقصودلوی علیا روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۶۴۶ نفر بوده‌است.

روستای مقصودلوی وسطی

مقصودلوی وسطی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۲۶۱ نفر بوده‌است.

روستای ملاکندی

ملاکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان ساوالان قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت این روستا ۹۶۹ نفر با ۱۸۳ خانوار بوده‌است.

روستای نورمحمدکندی سفلی

نورمحمدکندی سفلی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۵۶۲ نفر بوده‌است.

روستای نورمحمدکندی علیا

نورمحمدکندی علیا روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت این روستا ۴۹۸ نفر بوده‌است.

روستای نورمحمدکندی وسطی

نورمحمدکندی وسطی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش اصلاندوز، دهستان اصلاندوز قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۳۰۷ نفر بوده‌است.

روستای هاوارکندی قشلاقی

هاوارکندی قشلاقی یک روستا در شهرستان پارس‌آباد است که در بخش اسلام‌آباد واقع شده‌است.هاوارکندی قشلاقی ۶۵ نفر جمعیت دارد.

روستای هزارکندی

هزارکندی روستایی است که در استان اردبیل، شهرستان پارس‌آباد، بخش مرکزی، دهستان قشلاق شمالی قرار دارد.بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۸۱۹ نفر بوده‌است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *