جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران پیرکاردین تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱ شهریور ۱۳۹۶

خیابان شریعتی یکی از خیابان‌های مهم و طولانی تهران بزرگ به شمار می‌رود. خیابانی قدیمی که تا قبل از انقلاب به نام کوروش کبیر خوانده می‌شد. اما بعد از انقلاب، به یاد و نام نویسنده و پژوهشگر مشهور ایرانی دکتر علی شریعتی نام آن تغییر یافت. با پرسه‌ای کوتاه، متوجه وجود چندین کافه و رستوران عالی در این خیابان می‌شوید. شاید هم هوس کنید سری به آن‌ها زده و اگر همه چیز عالی بود از مشتریان پروپاقرصشان شوید. در این میان رستوران پیرکاردین مانند نگینی در این خیابان می‌درخشد. جایی که با دکوراسیون خاص و منحصربه فردش یکی از پیشگامان کافه مبلمان در تهران محسوب می‌شود. طراحی دکور این رستوران کار دستان هنرمند تنها نمایندگان برند فرانسوی پیرکاردین در ایران است. تلاش مدیریت این رستوران جناب آقای نوریان و پرسنل محترمشان ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مهمانان گرامی است آن‌ها جز دیدن لبخند رضایت در چهره‌ مردم به چیز دیگری نمی‌اندیشند.
دو سالن مجزا در رستوران پیرکاردین پیش‌بینی شده است. به محض ورود به فضای باز مسقف، با دیدن گل‌ها و گیاهان شاداب و گلدان‌هایی در کنار میز و صندلی‌های چوبی حس حضور در باغی فوق‌العاده زیبا را پیدا می‌کنید. بدون اغراق در این بخش از کافه آرامشی وصف‌نشدنی در انتظار شماست. اولین چیزی که با پایین رفتن از پله ها و ورود به سالن اصلی متوجه آن می‌شوید، تفاوت فاحش محیط آن در مقایسه با فضای باز است. این امر امکان انتخاب یکی از این دو محیط را پیش‌روی مهمانان قرار می‌دهد. گفتنی است که در انتهای این سالن اتاقی به نام vip با داشتن طراحی به سبک شو روم‌ها و دکوری شیک بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای برگزاری جشن تولدی خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی می‌باشد. البته یادتان باشد که حتماٌ از قبل برای رزرو آن اقدام فرمایید. اما اتاق بیزینس بیشتر برای قرارهای کاری و جلسات رسمی استفاده می‌شود.
منوی متنوع کافه و رستوران پیرکاردین دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. انواع چای، قهوه و دمنوش ظهر و شب از گزینه‌های پیشنهادی ارائه شده در کافه است. همچنین، شیک‌های خوش‌طعم، گلاسه، نوشیدنی‌های گوارا و سنتی مانند پر یاس، پرنیان و دیتاکس طرفداران زیادی در پیرکاردین دارند. لازم به ذکر است که قهوه‌های این کافه از یکی از برندهای معروف قهوه در ایتالیا تهیه شده و نظیر آن را در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. سرو چنین قهوه استثنایی در کنار کیک و شیرینی‌های خوشمزه پیرکاردین واقعاٌ می‌چسبد. سالاد مخصوص پیرکاردین و استیک‌های بی‌نظیری به همراه سس قارچ محبوبیت خاصی در میان مشتریان دارند. باید بگوییم که تمام استیک‌های این رستوران با گوشت تازه طبخ می‌شوند. سرو صبحانه در پیرکاردین با وجود منویی ویژه و متنوع شما را سر ذوق می‌آورد.
رستوران پیرکاردین از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱ شب بدون محدودیت زمانی برای نشستن پذیرای شما عزیزان می باشد. همچنین، با پرداخت هزینه‌ای اضافی نیز می‌توانید از پارکینگ اختصاصی این رستوران استفاده کنید.
آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، روبروی برج نگین الهیه، جنب بانک سرمایه.
شماره تماس: ۲۲۲۱۶۰۰۷-(۰۲۱ )

رستوران پیرکاردین تهران 2 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 3 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 4 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 5 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 6 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 7 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 8 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 9 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 10 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران 11 رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران رستوران پیرکاردین تهران

رستوران پیرکاردین تهران1 رستوران پیرکاردین تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد