جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران بام مهتاب تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ خرداد ۱۳۹۷

رستوران بام مهتاب تهران با ظرفیت ۲۰۰ نفر واقع در هتل بزرگ ارم دراین شب های پر فضیلت آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. اگر قصد گذراندن لحظاتی به یادماندنی در یک رستوران فوق العاده هستید و نوش جان کردن غذای خوشمزه و سالم برای شما خیلی مهم است پیشنهاد ما به شما رستوران بام مهتاب تهران است که در کنار یک تیم حرفه ای اشپزی و تیم آموزش دیده خدمات و سرو می توانند لحظات دلپذیری را برای شما فراهم کنند. رستوران بام مهتاب با بکارگیری دستور پخت های خاص خود این روز ها توانسته است درصد بالایی از رضایت مشتریان تخفیفانی را کسب کند. پیشنهاد رفتن به رستوران بام مهتاب را جدی بگیرید چرا که شما لایق نوشجان کردن یک غذای خاص در یک رستوران خاص و شیک هستید.
منوی افطار رستوران بام مهتاب شامل آش رشته یا سوپ، نان، پنیر، خرما، گردو، سبزی خوردن، کره، مربا،زولبیا، بامیه، چای، نبات، و آب معدنی است. که همگی ازمواد اولیه تازه و درجه یک به صورت روزانه تهیه می شود.
این رستوران دارای فضایی خاص می باشد ، در محیطی آرام و دلنشین همراه با غذاهای خوشمزه ایرانی و کارکنانی مجرب از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران می باشد.
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: از افطار تا ساعت ۲۴
روزهای سرویس‌دهی: همه روزه
شماره تلفن رستوران بام مهتاب هتل بزرگ ارم: ۲۲۶۶۶۴۴
آدرس: اتوبان شهید حقانی-بعد از کتابخانه ملی-هتل بزرگ ارم

 بام تهران2 0 رستوران بام مهتاب تهران

 بام مهتاب 1 1 رستوران بام مهتاب تهران

 بام مهتاب 3 2 رستوران بام مهتاب تهران

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    هتل ارم و رستوران هاش دیگه جای تعریف نداره ، همه چی اونجا عالییییی هستش، تمام کباب های رستوران بام مهتاب لذیذ و نرمه و با خیال راحت می تونیم بگیم از گوشت گوسفندیه، و خیلی خوب درست میشه و کارکنانش خیلی با ادب هستن

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    قیمت غذاهاش مثل جاهای دیگه بود.برنامه و موزیکش خیلی خوب بود. تنها نکته که بنظرم جای تخفیف داره قیمتها بود که امیدوارم میزان تخفیف هم افزایش پیدا کنه.

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    رستوران خیلی خوبی هست که غذاهای ایرانیش عالی هست و طعم مزه غذاهای خونگی رو میده.فقط کمی شلوغ بود

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    فضای سنتی دو طبقه داشت با موسیقی زنده(پیانو). یکم حضور پرسنل پررنگ بود و کمی به ما حس معذبی میداد ولی برخوردشون واقعا خوب بود. وقتی سالاد سرو شد چنگال روی میز نبود. منتظر ماندیم و چندین بار دکمه call روی میز را فشار دادیم ولی گویی کار نمیکرد. حجم و مزه و کیفیت غذا واقعا خوب بود ولی کمی گرون بود. از بیست بهش هجده میشه داد. کیفیت غذاها کاملا استاندارد و مقبول. قیمت کمی بالاتر از حد انتظار. کاملا توصیه میکنم اینجارو. رستوران خوب با دکور دلنشین. پذیرایی عالی. غذا بیف استراگانوف و بشقاب دریایی بود و سه تا آب معدنی که شد صد و سی هشت هزار تومان. بنظرم یه خورده گرون بود قیمتها. سوپ خیلی خوب بود اما کباب لاری که سفارشم بود که تا حدودی سوخته بود . پرسنل گیج میزنن خیلی مسلط نیستن. رفتار پرسنل و کیفیت غذا ها عالی بود و اگر نقصی بود بعلت تعداد بالای مهمان های من بوده است . از مدیریت و کلیه پرسنل رستوران تشکر می کنم . فکر میکنم که مدیریتش عوض شده چون مثل قبل خیلی عالی نبود، البته نه اینکه بد باشه ولی عالی نبود، سس پیتزاهاش شیرین بود که خیلی بنظرم جالب نبود. واقعا خیلی پیتزاهاش خوشمزه بود ما یکی از مشتریان قدیمیش هستیم. غذاها عالی بود.اگر امکان داشت که بابرنج بود،بهتربود.از زحمات مدیریت و پرسنل رستوران تشکرمیکنم. پارکینگ اختصاصی داره نگران جا پارک نباشید. هم میتونید بیرون بشینید هم تو .. .غذاشم عالی بود به یکبار امتحانش می ارزه. به نظر من رستوران واقعا معرکه است. همه چی عالییییییییی هست اونجا. محیط بسیار زیبا و پرسنل خوش برخورد، غذا گرم و به موقع سرو شد، متاستفانه بعضی از غذا های منو تمام شده بود ، حجم غذا خوب بود و به نظرم باز هم اینجا خواهم رفت

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد