جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲ شهریور ۱۳۹۶

سعادت‌آباد مانند نیاوران و خیلی جاهای دیگر، از مناطق مرفه‌نشین تهران بزرگ به حساب می‌آید. با این حساب باید دارای کافه‌ها و رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت هم باشد. یکی از این رستوران‌ها که شهرت خاصی در این منطقه دارد، رستوران ای.‌تی.‌اف است. رستورانی که دو شعبه آن در سعادت‌آباد و یک شعبه هم در بلوار فردوس تهران راه‌اندازی شده است. باید بگوییم که جدیدترین شعبه ای‌تی.‌اف بر عکس دو شعبه قبلی که فست‌فود هستند، به سرو غذاهای اصیل ایتالیایی می‌پردازد.
دکوراسیون و محیط شیک این رستوران به سبک اروپایی طراحی شده است. نورپردازی در ای.‌تی.‌اف به بهترین شکل انجام گرفته و دکوراسیون چوبی ساده و در عین حال زیبای آن نظر شما را به خود جلب می‌کند. میز و صندلی‌های طوسی و قهو‌ه‌ای رنگ که با فاصله خاصی در سالن این رستوران چیده شده‌اند، جلوه خاصی به محیط سرشار از آرامش آن داده است.
دو شعبه فست فود ای.‌تی.‌اف از بهترین‌ها و در واقع، انتخاب اول بسیاری از افراد مخصوصاٌ جوانان برای لذت بردن از غذاها و گذراندن اوقاتی خوش هستند. منوی رستوران ای.‌تی.‌اف از ۷ بخش انواع پیش‌غذا، سالاد، پیتزا، برگرهای خوشمزه، استیک و غذاهای لذیذ دریایی تشکیل شده است. پارمیجانا، بروسکتا و هوموس که دو مورد اول نوعی پیش‌غذای فوق‌العاده اشتها‌آور ایتالیایی بوده و آخری پیش غذای معروف عربی- ترکی می‌باشد، طرفداران پروپاقرص بسیاری در میان مشتریان دارند. همچنین، سوپ مخصوص ای.‌تی.‌اف، بال مرغ و سیب‌زمینی نیز در ردیف پیش‌غذاهای این رستوران قرار می‌گیرند.
در میان انواع پاستاها، پاستا آلفردو، آرابیتا، کربونارا، پستو و سبزیجات را در منوی ای.‌تی.‌اف مشاهده می‌کنید. البته پاستا پستو این رستوران از بقیه خوشمزه‌تر می‌باشد. همچنین، طعم سالاد فتوش ای.‌تی.‌اف در مقایسه با سایر سالادها از جمله سالاد اسفناج و سزار چیز دیگری است. اما نوبت می‌رسد به پیتزاهای بی‌نظیر ای.‌تی.‌اف که جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان دارند. گفتنی است که پیتزا استیک در میان پیتزا مارگاریتا، چیکن، میلانزه، سالامی و پیتزای دریایی توجه بیشتر مشتریان را به خود جلب کرده است. برگرها و استیک‌های ای.‌تی.‌اف با بالاترین کیفیت طبخ به مهمانان ارائه می‌شوند. علاقمندان به غذاهای دریایی می‌توانند از طعم استثنایی انواع ماهی و میگوی این رستوران نهایت لذت را ببرند. علاوه بر غذاهای ارائه شده در این رستوران، امکان سفارش از میان منوی کامل کافی‌شاپ هم در ای.‌تی .‌اف وجود دارد.
همه تلاش مدیران و پرسنل این مجموعه جلب رضایت مشتریان از سرویس‌دهی، طعم غذاها و فضای رستوران می‌باشد. حتی آن‌ها در زمان حضور شما در ای.‌تی.‌اف پیش و حین صرف غذا و زمان ترک رستوران سؤالاتی را در رابطه با نحوه خدمت‌رسانی و کیفیت کار می‌پرسند. پاسخ شما به این سؤال‌ها می‌تواند به پیشرفت روز‌افزون و هر چه بهتر شدن شرایط رستوران کمک شایان توجهی کند.
لازم به ذکر است که رستوران ای.‌تی.‌اف از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده میزبانی از هم‌وطنان عزیز تهرانی است. اطمینان داشته باشید که رفتن به این رستوران به یکی از خاطرات خوب زندگی شما تبدیل خواهد شد.
آدرس: سعادت‌آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان.
شماره تماس:۲۲۳۷۲۳۸۴ ،۲۲۳۷۲۳۷۹-(۰۲۱)

 

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 1 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 2 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 3 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 4 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 5 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 6 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 7 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 8 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 9 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 10 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 11 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران 12 رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

رستوران ای.‌تی.‌اف تهران رستوران ای.‌تی.‌اف تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    من از اي.تي. اف شعبه فردوس زياد خريد كردم
    كيفيت معمولي و قيمت هم مناسب و پيك هم سريع غذا رو مياره.پيتزا ميكسش رو خيلي دوست دارم امتحان كنيد

    ۲۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *